Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kirjaimellisesti kiihottunut "pikkuhousut märäksi" vieraan miehen lähellä ilman että mitään tapahtui

Vierailija
18.03.2016 |

Onko joskus joku mies ollut niin seksikäs että vaikka teillä ei koskaan ollutkaan mitään niin olet ollut jo pikkuhousut märkänä? Tai useamman kerran kun olet hänen lähellään tämä tapahtui? Missä ja millainen mies oli?

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan normi tutustumista deittisivulla viestejä vaihdellen, eikä ne viestit olleet yhtään seksuaalissävytteisiä edes. Mut niin harvoin niissä kohtaa järkevän oloisen "perusjantterin", että se on menoa sitten. N32

Vierailija
142/156 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Työkaverina on sellainen komea minua vanhempi mies. Hän saa minut kostumaan. Miehen voisi sanoa olevan alfauros, hänet kyllä huomataan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, eli naiset ovat inhottavia miehiä kyttääviä himolorttoja.

Vierailija
144/156 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Työkaverina on sellainen komea minua vanhempi mies. Hän saa minut kostumaan. Miehen voisi sanoa olevan alfauros, hänet kyllä huomataan. 

En tiedä, käynkö minä tuollaisesta alfauroksesta, mutta kyllä minäkin yli 40-v miehenä huomaan naiskollegat, jotka ovat kivoja, myös selvästi nuoremmat. Eräs, joka on lähtenyt jo toisiin töihin, tulee mieleeni silloin tällöin ja muistelen hänen hymyään, huumorintajuaan ja suloista olemusta.

Vierailija
145/156 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tapahtui elokuussa, kun oli vielä kuumia päiviä. Kauniin loppukesäpäivän kunniaksi laitoin itseni kuntoon ja tiukat housut jalkaan. Olen todella laiha ja saan huomiota miehiltä, mutta tämä yllätti.

Kävelin katua mennäkseni tapaamaan omaa miestäni, kun aivan puskista joku minulle täysin tuntematon mies pysäytti kohdallani varsin kalliin näköisellä autolla ( sori en tunne autoja ).

Tämä kuumottava matala ääninen komistus avasi ikkunan ja halusi jutella kanssani. Nopean juttelun päätteeksi hän kysyi haluanko lähteä hänen kyytiinsä läheiseen suurempaan kaupunkiin. Se tilanne tai mikä lie ja Pum olin niin märkä kun voi. Olen kaukana ujosta, mutta sain vaivoin vastattua etten voi. Samalla kun olin valmis antautumaan vaikka heti siinä autossa. En voinut tehdä sitä miehelleni.

Tiedän, että mitä tahansa olisi voinut sattua. Jos olisin ollut sinkku, olisin silti lähtenyt välittömästi ja varmasti antautunut sille miehelle sillä matkalla. Vaikken ikinä ole toiminut vastaavasti, en todellakaan vain antaudu vieraile. En ole koskaan pettänyt miestäni.

Niin uskomattoman märäksi tilanne minut kuitenkin teki, vaikkei mitään oikeasti tapahtunut. Tapahtuma palaa yhä mieleeni, tiedä mitä elämä olisi tuonut.

Vierailija
146/156 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monia kiertoilmaisuja liman eritykselle.

Vierailija
147/156 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippipappini Pekka aiheutti jalkojeni välissä tulvan.

T. Rippikoululainen vuosimallia '82

Vierailija
148/156 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tapahtui elokuussa, kun oli vielä kuumia päiviä. Kauniin loppukesäpäivän kunniaksi laitoin itseni kuntoon ja tiukat housut jalkaan. Olen todella laiha ja saan huomiota miehiltä, mutta tämä yllätti.

Kävelin katua mennäkseni tapaamaan omaa miestäni, kun aivan puskista joku minulle täysin tuntematon mies pysäytti kohdallani varsin kalliin näköisellä autolla ( sori en tunne autoja ).

Tämä kuumottava matala ääninen komistus avasi ikkunan ja halusi jutella kanssani. Nopean juttelun päätteeksi hän kysyi haluanko lähteä hänen kyytiinsä läheiseen suurempaan kaupunkiin. Se tilanne tai mikä lie ja Pum olin niin märkä kun voi. Olen kaukana ujosta, mutta sain vaivoin vastattua etten voi. Samalla kun olin valmis antautumaan vaikka heti siinä autossa. En voinut tehdä sitä miehelleni.

Tiedän, että mitä tahansa olisi voinut sattua. Jos olisin ollut sinkku, olisin silti lähtenyt välittömästi ja varmasti antautunut sille mi..

Ettei ollut poliisiauto ja sinä Pekka olit niin päissäsi, että olit kussut housuusi ja nylkytit itseäsi poliisiauton vetokoukkua vasten?

Vierailija
149/156 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla on eräs, ehkä noin kolmekymppinen mies. Jumalaisen komea ja miehekäs. Ja se intensiivinen katse! Valun kuin vesiputous aina hänen ollessaan siellä. Kerran tai kaksi olen havahtunut "transsista" ja huomannut hieroneeni jalkoväliäni housujen läpi muiden nähden. 

Vierailija
150/156 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko joskus joku mies ollut niin seksikäs että vaikka teillä ei koskaan ollutkaan mitään niin olet ollut jo pikkuhousut märkänä?"

Älkää nyt naurako mutta naisystävä käyttää mustia puuvillaisia pikkuhousuja.

Minä hoidan meillä yleensä pyykinpesun kun teen töitä kotoa käsin ja olen huomannut että aina kun naisystävä on palaverissa tietyn asiakkaan luona, pikkuhousujen haarat ovat ihan rehellisen kirkkaan kiimaliman peitossa joka kuivuu valkoiseksi harsoksi.

En ole sanonut mitään ja samapa tuo jos se kiihottuu töissä niin että valuu housuihin mutta viimeksi märäksi kastuneiden haarojen lisäksi iso märkä limaläikkä oli myös sellaisessa kohdassa pikkuhousuja jonka pitäisi olla vasenta pakaraa vasten. Tuo ei onnisti mitenkään jos farkut ovat olleet koko ajan jalassa. Vai mitä mieltä naiset ovat?

Vierailija
151/156 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä joskus sattuu. Viimeksi niin kävi, kun  kotiimme tuli kodinkoneasentaja laittelemaan uutta pesutornia paikoilleen. Rauhallinen, möreä-ääninen ja isokokoinen minua vähän vanhempi mies. Olin muutenkin "sillä" tuulella ja mieheni oli jo mennyt töihinsä. Hänestä oikein huokui jotain seksuaalista ja kun opastin hänet kh-huoneeseen, huomasin ne vilkuilut jutustelun lomassa. Kun hän sitten kevyesti kosketti  olkapäätäni mennessään ohitseni hakemaan jotain työkalua, kostuin ihan kunnolla ja vähän hämmästyin omaa reaktiotani itsekin. Siis ihan kirjaimellisesti oli pöksyt märkänä, vaikka sen enempää ei tapahtunutkaan.

olisit vaan tehnyt sen aloitteen koska asiakaspalvelutyössä ei voi seksiä ehdottaa ennen kuin asiakas selkeästi ilmaisee sellaista haluavan. Ei se mies tietenkään voi sua siinä lähestyä vaikka kiinnostaiskin

En kyllä kehtaisi mennä ehdottelemaan mitään kenellekään kotiin tulevalle huoltomiehelle tms. vaikka olisi kuinka ihana tyyppi. Olisi varmaan aika ahdistavaa tehdä töitä toisen kotona jos se asiakas ja asiakkaan ehdottelut ei kiinnostaisi yhtään. Siinä sitten yrittäisit hoitaa hommasi nopeasti ja vähin äänin ja poistua äkkiä paikalta. 😬 En halua saattaa ketään mihinkään noloihin tilanteisiin. Sitä paitsi lähes 100 % kaikki ihanat tyypit on aina varattuja, joten se siitä.

Vierailija
152/156 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miestä, mutta naisen kyllä..

N36

Vierailija
153/156 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten junassa viereeni istahti komea, n. ikäiseni mies, joka välittömästi istuuduttuaan repäisi sipsi tms. pussin auki ja alkoi mättää syötävää suuhunsa siihen tahtiin, että se suorastaan huvitti minua. Kaverilla oli selvästikin kova nälkä ja siunailin mielessäni roskaruokaa. Minua nauratti, käänsin kylkeä ikkunaan päin ja torkahdin pussin rapinaan. Havahduin hereille vähän ennen Riihimäkeä siihen että oli hiljaista, herkkupussi tyhjä ja nyt niin levollinen, herkuista tyydyttynyt? kaveri vieressäni täytti Iltiksen ristikkoa (vasuri). Nukkuessani vartaloni oli hinautunut häneen melkein kiinni ja aistin hyvin hänen lämpönsä. Hän käänsi päätään ja katsoi minua lempeästi suoraan silmiin. Se oli kyllä nopein kostuminen ikinä tyyliin sekunnin sadasosassa. Mitään ei puhuttu. Olimme molemmat varattuja. Kiinnitin vielä huomiota hänen sormukseensa. Jäin junasta pois ennen häntä ja sain osakseni pitkiä, lempeitä silmäyksiä. Paras kombinaatio himoa&huvittuneisuutta.  

Vierailija
154/156 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ovulaation aikaan aika moni mies alkaa yhtäkkiä tuntua houkuttelevalta. Joissakin miehissä on vain sitä jotakin, minkä vuoksi ovat kiinnostavia. Ihan vain näkeminen tai juttelu riittää. Joskus jokin läheisempi kontakti, kuten ihana ja luja halaus mukavalta mieheltä voi aiheuttaa reaktion. Toisinaan paritanssia harrastaessa on kaikki kemiat ja taidot natsanneet, ja varmaotteinen viejä on saanut aikaiseksi sellaisen koko kropan läpi menevän kuuman humahduksen ja väristyksen.

Itselläni kiihottuminen ja kostuminen alkaa yleensä niin, että yhtäkkiä tulee jokin eroottinen ajatus mieleen tai näkee jotain sytyttävää, ja alavatsaan ikään kuin jysähtää sellainen kihelmöivä tunne ja ajatukset karkaa seksiin välittömästi. Alapää tuntuu kuumenevan ja turpoavan, kun veri virtaa sinne, ja ehkä on vähän ns. perhosia alavatsassa. Pillu saattaa hieman sykkiä, tuntuu etäisesti samalta kuin lievä orgasmi. Jos kostuminen on voimakasta, niin sen voi

Onpa voimakas ja aistillinen kuvaus. Ihan miehenä kiihotuin lukemisesta niin, että se alkoi sykkiä ja paisua. Muitakin eläviä ja ihania kuvauksia ja tunnustuksia tässä ketjussa. Kunpa olisi nyt tässä vieressä joku tuollainen lämmin ja ihana nainen, niin hoitaisin ja palvoisin perusteellisesti.

Vierailija
155/156 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä en tuollaiseen tarvinnut ennen muinoin edes miestä, pelkkä ajatus riitti. Sanomattakin selvää, että kaikki parisuhteeni on epäonnistuneet, kun niihin on lähdetty himo edellä. 

Vierailija
156/156 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko joskus joku mies ollut niin seksikäs että vaikka teillä ei koskaan ollutkaan mitään niin olet ollut jo pikkuhousut märkänä?"

Älkää nyt naurako mutta naisystävä käyttää mustia puuvillaisia pikkuhousuja.

Minä hoidan meillä yleensä pyykinpesun kun teen töitä kotoa käsin ja olen huomannut että aina kun naisystävä on palaverissa tietyn asiakkaan luona, pikkuhousujen haarat ovat ihan rehellisen kirkkaan kiimaliman peitossa joka kuivuu valkoiseksi harsoksi.

En ole sanonut mitään ja samapa tuo jos se kiihottuu töissä niin että valuu housuihin mutta viimeksi märäksi kastuneiden haarojen lisäksi iso märkä limaläikkä oli myös sellaisessa kohdassa pikkuhousuja jonka pitäisi olla vasenta pakaraa vasten. Tuo ei onnisti mitenkään jos farkut ovat olleet koko ajan jalassa. Vai mitä mieltä naiset ovat?

Vierran uroksen liemet ne siellä harsoittuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme