Oletko kirjaimellisesti kiihottunut "pikkuhousut märäksi" vieraan miehen lähellä ilman että mitään tapahtui
Onko joskus joku mies ollut niin seksikäs että vaikka teillä ei koskaan ollutkaan mitään niin olet ollut jo pikkuhousut märkänä? Tai useamman kerran kun olet hänen lähellään tämä tapahtui? Missä ja millainen mies oli?
Kommentit (156)
Tunteeko sen pillun kostumisen ja valumisen sisällä vai vasta sitten kun on housut märkänä??
Vierailija kirjoitti:
No kyllä olen, monestikin eikä siinä nyt mitään sen ihmeellisempää edes pitäisi olla eikä tarvitse johtaa seksiin. Luonnollistahan se on, että ihmiset välillä kiihottuvat, Ekä se ainakaan omalla kohdallani aina osu pelkästään oman mieheni kanssa, enkä voi sitä oikeen estääkään jos kehoni reagoi johonkin.
Viimeksi tämä kävi kunnolla lomalla, kun aamuvirkkuna keittelin kahvia kesäpaikallamme. Vierainamme oli mieheni kaveri vaimoineen. Mies on todella iso ja möreä. Hänkin oli hereillä ja pelkissä shortseissa tuli siihen auttamaan aamupalan laitossa. Toivotti huomenta ja kaappasi lämpimään aamuhaliin, hämmästyin vähän reaktiotani kun oikein valahdin kosteaksi ja paidan yöpin alla nöpötti. Kyllä olisi joku huomannut, jos olisi osannut katsella merkkejä.
Niin että oikein valahdit? johtiko tuo myöhemmin seksiin tai mihinkään sen miehen kanssa?
Useamman vuoden kiusasin itseäni ja sain pikkuhousuni kirjaimellisesti kosteiksi tavatessani työssä miestä, joka sai mun mielikuvituksen laukkaamaan. Vasta tänä keväänä annoin intohimolleni periksi ja aloimme tapailla muissakin merkeissä. Nyt olen tunnustanut miehelle sen, että hän sai jo kauan sitten aikaan pikkareiden kostumisen ja muitakin jänniä reaktioita ihan vaan olemalla paikalla. Hän sanoi olevansa yllättynyt, mutta en oikein usko sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen, töissä. Istun samassa toimistossa miehen kanssa johon oon ihastunut joten tätä tapahtuu joka päivä monta kertaa.
Jos olet varattu, niin surullista.
Olen. Miehen kaveri on pari kertaa katsonut syvälle silmiin ja pikkarini ovat olleet aivan litimärät. Sen jälkeen olen vältellyt katsomasta häntä silmiin.
Olen kesken työpäivän eikä kyseinen mies ole ollut mailla halmeilla. Eli mielikuvituksen voima esimerkiksi vahvasti ihastuneena kyllä toimii, eikä tarvitse lähelle päästä.
Matalaääninen mies saa aikaan tämän joka kerta. Ville Valo esimerkiksi 👄
Vierailija kirjoitti:
Matalaääninen mies saa aikaan tämän joka kerta. Ville Valo esimerkiksi 👄
Jos se käy noin helposti niin et voi katsoa musiikkiteeveetä ilman että on pillu ylimärkänän :D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivalla telinevoimistelevien miesten katsominen kiihotti niin, että luulin menkkojen alkaneen ja vuotavan kohta läpi. :D
Nainen kiihottuu telinevoimistelevista miehistä. En tiennytkään.
Lihaksikkaat miehet, tiukat vaatteet... Kyllä me naiset olemme aina tienneet miksi miehet seuraavat esim luistelua.
Sitä sanotaan jääkiekoksi, ei luisteluksi.
Meillä on töissä yksi aivan ihana varmaan kuuskymppinen mies, siis vanhempi kuin isäni, enkä mistään hinnasta haluaisi hengailla hänen kanssaan, saatika panna.
Mutta jokin tässä miehessä saa minut kostumaan. Varmaan ystävällinen rauhallisuus ja itsevarmuus. Menen aina ihan hattaroiksi kun juttelen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa aikoinaan.
Sijaisena oli komea, urheilullinen nuori mies. Hän piti jostain syystä myös abien jatko-opintokeskusteluja opon huoneessa. Vain minä ja hän. Ilmassa oli kyllä sähköä, ainakin minä tunsin niin.Monta kertaa piti tarkentaa, että mitäs oikein kysyitkään, kun ajatuksissa kulki ikäänkuin K-18 filmin pätkiä, eikä koulujuttuja.
Varmaan ajatteli, että mikä tuota naista vaivaa. Ei tietenkään edennyt siitä mihinkään.Mutta vastaus kysymykseen, että kyllä!
Ollut melkein vastaavassa tilanteessa jossa K18 filmi alkaa pyöriä päässä :).
Jouduin johonkin syvähaastatteluun, joka kesti tunnin tai vähän yli. Se tehtiin kirjaston ryhmätyöhuoneessa mutta siellä oli vain yksi nuorehko ruskeasilmäinen, lyhyt tukkainen mies. Ihan komea ja kiva.
Kyseli lomakkeen avulla kysymyksiä ja itsellä kelautui päässä K18 filmi. Eka tuon miehen kellistys, housut pois, ratsastus, sit takaapäin, sit… No ei tietty niin tapahtunut. Sanoin lähtiessä et osallistun mielellään, jos tulee joku jatkotutkimus. Ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
Olen kesken työpäivän eikä kyseinen mies ole ollut mailla halmeilla. Eli mielikuvituksen voima esimerkiksi vahvasti ihastuneena kyllä toimii, eikä tarvitse lähelle päästä.
Kyllä näin käy mulle usein työpaikalla. Olen ihastunut työkaveriini ja kostun jo hänen ajattelemisestaan tai mikä hulluinta jos joku sanoo esim hänen nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Polvet meinasivat alta pettää kun hän esittäytyi ja hymyili töissä (emme olleet samassa firmassa). Koko ensimmäiset treffit taisi mennä nieleskellessä (ehkä seuraavatkin, vaikka sängyssä oli jo oltukin). Mies oli täydellinen. Nykyään aviomies.
Olitko itse tomera ja aloitteellinen ja kaappasit miehen itsellesi ja pyysit treffeille yms vai pyysikö mies ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin käy mulle usein työpaikalla. Olen ihastunut työkaveriini ja kostun jo hänen ajattelemisestaan tai mikä hulluinta jos joku sanoo esim hänen nimensä.
Tunteeko sen kostumisen ja " valahduksen " märäksi koskaan ?? Miten olette pärjänneet töissä olet aina housut märkänä vaan vuorossa :D??
Vierailija kirjoitti:
Olen. Miehen kaveri on pari kertaa katsonut syvälle silmiin ja pikkarini ovat olleet aivan litimärät. Sen jälkeen olen vältellyt katsomasta häntä silmiin.
Miten tuollainen hyökyaalto vaan iskee ? Tunnetko sinä sen " valahduksen " vai huomaako sen muuten kun pikkarit on aivan litimärät?? Eikö silloin juuri tee mieli seksiäkin? vai miten tää naisilla menee kun itse kyllä haluaa seksiäkin silloin kun seisokki iskee naisen seurassa eikä tulis mieleenkään kieltäytyä
Erikoista että tuota kunnon kostumista tapahtuu joillakin ihan yllättäinD. Miltä se kostuminen muuten tuntuu? Tuleeko siinä lämmin aalto ja huomaa märät housut vai alkaako kihelmöimään? Kertokaa lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen hyökyaalto vaan iskee ? Tunnetko sinä sen " valahduksen " vai huomaako sen muuten kun pikkarit on aivan litimärät?? Eikö silloin juuri tee mieli seksiäkin? vai miten tää naisilla menee kun itse kyllä haluaa seksiäkin silloin kun seisokki iskee naisen seurassa eikä tulis mieleenkään kieltäytyä
Kostumiseen riittää ainakin itselläni se, että olen ihastukseni seurassa ja hänen lähellään on hyvä ja turvallinen olla. En tajua välttämättä tilanteessa olevani kiihottunut. Läheisyyden tuoma hyvänolontunne valmistelee paikkoja huomaamatta.
Olen. Ovulaation aikaan aika moni mies alkaa yhtäkkiä tuntua houkuttelevalta. Joissakin miehissä on vain sitä jotakin, minkä vuoksi ovat kiinnostavia. Ihan vain näkeminen tai juttelu riittää. Joskus jokin läheisempi kontakti, kuten ihana ja luja halaus mukavalta mieheltä voi aiheuttaa reaktion. Toisinaan paritanssia harrastaessa on kaikki kemiat ja taidot natsanneet, ja varmaotteinen viejä on saanut aikaiseksi sellaisen koko kropan läpi menevän kuuman humahduksen ja väristyksen.
Itselläni kiihottuminen ja kostuminen alkaa yleensä niin, että yhtäkkiä tulee jokin eroottinen ajatus mieleen tai näkee jotain sytyttävää, ja alavatsaan ikään kuin jysähtää sellainen kihelmöivä tunne ja ajatukset karkaa seksiin välittömästi. Alapää tuntuu kuumenevan ja turpoavan, kun veri virtaa sinne, ja ehkä on vähän ns. perhosia alavatsassa. Pillu saattaa hieman sykkiä, tuntuu etäisesti samalta kuin lievä orgasmi. Jos kostuminen on voimakasta, niin sen voi tuntea kun mahla lähtee virtaamaan, oikein voimakas kiihottuminen saattaa saada itselläni aikaan sen, että alkaa valua ihan reittä pitkin, mikäli ei ole mitään housuja jalassa. Liikkuessa tai alas istuessa voi tuntea miten pikkuhousut on märät ja liukkaat, ja kaikenlainen paine, kuten vaikka tiukat farkut tai tuoli pyllyn alla, tuntuu hyvältä, ja haluaa lisää kosketusta herkistyneelle alueelle. Seksi pyörii mielessä ja kroppaa kihelmöi kunnes orgasmi vapauttaa jossain vaiheessa tästä ihanasta piinasta.
En vieraasta, mutta omasta miehestäni kiihotun tällä tavalla useinkin, vaikka hän ihan omissa oloissaan kotona vaikka lukee jotakin. Tuntuu kelpaavan, kun itsekseni hetken vain katselen häntä samassa huoneessa ja käyn sen jälkeen pikkarit märkänä yllättäen ehdottelemaan. ;)
No kyllä olen, monestikin eikä siinä nyt mitään sen ihmeellisempää edes pitäisi olla eikä tarvitse johtaa seksiin. Luonnollistahan se on, että ihmiset välillä kiihottuvat, Ekä se ainakaan omalla kohdallani aina osu pelkästään oman mieheni kanssa, enkä voi sitä oikeen estääkään jos kehoni reagoi johonkin.
Viimeksi tämä kävi kunnolla lomalla, kun aamuvirkkuna keittelin kahvia kesäpaikallamme. Vierainamme oli mieheni kaveri vaimoineen. Mies on todella iso ja möreä. Hänkin oli hereillä ja pelkissä shortseissa tuli siihen auttamaan aamupalan laitossa. Toivotti huomenta ja kaappasi lämpimään aamuhaliin, hämmästyin vähän reaktiotani kun oikein valahdin kosteaksi ja paidan yöpin alla nöpötti. Kyllä olisi joku huomannut, jos olisi osannut katsella merkkejä.