Pahamieli EI OLE YHDYSSANA!!
Uskokaa jo. Paha mieli. Kaunis päivä. Paras kaveri. Kaikki kirjoitetaan erikseen!
Miten nykyihmisten on niin vaikea osata kirjoittaa yhdyssanat yhteen ja ei-yhdyssanat erikseen? Yhdys sana virheet ovat rasittavuudellaan ihan omalla tasolla, mutta mistä ihmeestä tämä uusi ilmiö kirjoittaa sanat turhaan yhteen on oikein alkanut?
Kommentit (15)
Jos joku sanoo pahamieli, mulle tulee pahaolo.
Onko sinulla nyt sitten pahamieli moisesta rikollisuudesta?
Jaxuhali, eiku jaxu hali vai miten se menee.
Muutenkin kyllästyttää tämä nykyinen tapa, jossa aikuiset lässyttävät kuin pikkulapset siitä kuinka tuli "paha mieli". Kyllä aikuisena tulisi kyetä tunteiden erittelyyn eikä käyttää lapselle sopivia ilmaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin kyllästyttää tämä nykyinen tapa, jossa aikuiset lässyttävät kuin pikkulapset siitä kuinka tuli "paha mieli". Kyllä aikuisena tulisi kyetä tunteiden erittelyyn eikä käyttää lapselle sopivia ilmaisuja.
Mikä sitten on pahan mielen aikuisempi versio?
Ap, I feel you. Minuakin ärsyttää ihmisten idiotismi. Hermot menee myös silloin kun esim. kollega ilmoittaa palaverin olevan 21.3 (ilman kuukauden jälkeistä pistettä). Eihän sellaista ihmistä voi ottaa vakavasti. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on pahan mielen aikuisempi versio?
vituttaa ???
Eipä tuo "pahamieli" mitään, nostaa vain muutaman hiuksen pystyyn.
Mutta "kokoajan" sen sijaan nostaa ainakin mulla koko ihon näppylöille. Niitä joutuu sitten raapimaan monta tuntia.
Bubissa ja brismassa ja dublo-lekoissa voi sanoa pahamieli.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo "pahamieli" mitään, nostaa vain muutaman hiuksen pystyyn.
Mutta "kokoajan" sen sijaan nostaa ainakin mulla koko ihon näppylöille. Niitä joutuu sitten raapimaan monta tuntia.
Tämä!
no tuliko nyt pahamieli