Oletko kirjaimellisesti kiihottunut "pikkuhousut märäksi" vieraan miehen lähellä ilman että mitään tapahtui
Onko joskus joku mies ollut niin seksikäs että vaikka teillä ei koskaan ollutkaan mitään niin olet ollut jo pikkuhousut märkänä? Tai useamman kerran kun olet hänen lähellään tämä tapahtui? Missä ja millainen mies oli?
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tää ketju sai ajattelemaan että kuinkahan moni nainen ja kaveri on ollut salaa kosteana tai kostunut kun ollaan juteltu :D. Naisten pitäs vaan rohkeasti tuoda se esiin jos on fiilis että " haluan sua tässä ja nyt". Tuleeko kostuessa aina armoton panetus?
Lähes aina.
Vieraan miehen lähellä? Enpä usko, että olisin kostunut vieraan miehen lähellä märäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen, töissä. Istun samassa toimistossa miehen kanssa johon oon ihastunut joten tätä tapahtuu joka päivä monta kertaa.
Siellä sitten vaan housut märkänä duunia :D?? Pujahtakaa siivosukomeroon pikaisille niin helpottaa ja saat valutella sitten toisenkin tavaraa :D
Hmm mistä voin tietää siis jatkossa onko joku nainen samassa tilassa kostunut :D? Näkeekö monista sitä ulospäin? Meillä ollut silmäpeliä kaverin siskon kanssa pidempään ja välillä hän menee aivan lukkoon ja saattaa kikatella ja olla hermona kun jutellaan joten varmaan on kostunutkin välillä
Kostun ihan hirveän nopeasti ja helposti. Usein kostun vain hengailusta samassa tilassa kiinnostavan miehen kanssa, mielummin olen kuitenkin märkä kuin kuiva, joten asia ei sinänsä haittaa vaikka tavallaan joskus nolottaa kun olen "aina valmis".
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kadulla hetken juttelu naapurissa asuvan miehen kanssa. Vain sulin...
Märkänä ja jäykkänä olin minäkin. Olit niin ihana!
Vierailija kirjoitti:
Kostun ihan hirveän nopeasti ja helposti. Usein kostun vain hengailusta samassa tilassa kiinnostavan miehen kanssa, mielummin olen kuitenkin märkä kuin kuiva, joten asia ei sinänsä haittaa vaikka tavallaan joskus nolottaa kun olen "aina valmis".
Ihana nainen, kyllä minulle kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miten teistä huomaa ulospäin kun olette kosteana että tiedämme seuraavalla kerralla kun näin käy ja voimme helpottaa asiaa ja oloa ? Käyttäydytkö jotenkin erilailla kosteana tai teetkö miehelle selväksi himosi? Sitä on vaikea aistia ilman merkkejä koska nainen on kiihottunut
Vierailija kirjoitti:
Juu yhen miehen ei tarttenu olla ees mun lähellä kun kiihotuin vain pelkästä ajatuksesta, että hän olisi siinä. :(
siinä on sitten todella kiusallista koittaa keskustellakin jos huomaa että toinen on jännittynyt tai stressaantunut. Onko housut kastuneet viime aikoina miehen seurassa ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä yx lyhyt ja paksu äijä. Ei sen takia mutta ne syvänruskeat silmät ja ne silmäripset joista kaikki naiset on katellisia. Ja sen äijän matala ääni... Voi taivas!!! Lorisee............
Ai mää vai? 170cm 100kg. Ruskeilla silmilläni näen itsekin pitkät ja suorat silmäripseni. Tietäisitpä vaan senkin että mulla ei oo mitään hävettävää navan alla...
Ei mitään navan alla?
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kadulla hetken juttelu naapurissa asuvan miehen kanssa. Vain sulin...
Sööttii.näkispä mies ja vielä parempi kun käsi ohjattas märkiin pöksyihin tai pyydettäs hetkeen hellään.
Monesti. Joskus riittää jonkun kiinnostavan näkeminenkin, joskus se syntyy sellasesta kiihottavasta tilanteesta.
Kyllä olen lukemattomia kertoja. Meillä on töissä yks mies joka saa pelkällä olemuksellaan mut kostumaan ihan kunnolla. Hän on niin maskuliininen, miehekäs ja itsevarman oloinen että hänen ajatteleminenkin jo kostuttaa pöksyt. Töissä on pakko pitää pikkuhousunsuojaa muuten kulkisin märkä läntti housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miten teistä huomaa ulospäin kun olette kosteana että tiedämme seuraavalla kerralla kun näin käy ja voimme helpottaa asiaa ja oloa ? Käyttäydytkö jotenkin erilailla kosteana tai teetkö miehelle selväksi himosi? Sitä on vaikea aistia ilman merkkejä koska nainen on kiihottunut
Ei sitä himoa voi näyttää. Saattaa vaan olla sellainen katse silmissä, jota ei pysty peittää. Nainen saattaa silloin vältellä katsetta ja olla hermostunut, mutta selvästi nauttii kyseisen miehen seurasta.
Lukiossa aikoinaan.
Sijaisena oli komea, urheilullinen nuori mies. Hän piti jostain syystä myös abien jatko-opintokeskusteluja opon huoneessa. Vain minä ja hän. Ilmassa oli kyllä sähköä, ainakin minä tunsin niin.
Monta kertaa piti tarkentaa, että mitäs oikein kysyitkään, kun ajatuksissa kulki ikäänkuin K-18 filmin pätkiä, eikä koulujuttuja.
Varmaan ajatteli, että mikä tuota naista vaivaa. Ei tietenkään edennyt siitä mihinkään.
Mutta vastaus kysymykseen, että kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran tämä kävi kun vein pojan ekoihin futistreeneihin, se valmentaja... nyt treenit kolmesti viikossa, mielellään seisoskelen kentän laidalla :D
Entäs meidän lapsen uimavalmentaja? Huoh…
Mulla tää ketju sai ajattelemaan että kuinkahan moni nainen ja kaveri on ollut salaa kosteana tai kostunut kun ollaan juteltu :D. Naisten pitäs vaan rohkeasti tuoda se esiin jos on fiilis että " haluan sua tässä ja nyt". Tuleeko kostuessa aina armoton panetus?