Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kirjaimellisesti kiihottunut "pikkuhousut märäksi" vieraan miehen lähellä ilman että mitään tapahtui

Vierailija
18.03.2016 |

Onko joskus joku mies ollut niin seksikäs että vaikka teillä ei koskaan ollutkaan mitään niin olet ollut jo pikkuhousut märkänä? Tai useamman kerran kun olet hänen lähellään tämä tapahtui? Missä ja millainen mies oli?

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tapahtuu joka kerta, kun eräs viisissäkymmenissä oleva työkaveri katsoo silmiin ja hymyilee. Muuta ei tarvita. Vaikka en kyllä ole kuivuudesta kärsinyt muutenkaan.

Vierailija
42/156 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kastuu pöksyt usein vähän liikaakin välillä. Meillä toimistolla pyörii sellasia fyysistä työtä tekeviä komistuksia että välillä vaikeuksia keskittyä työntekoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin ihan kiimassa, kun istuin kahvilassa treffaamassa tinder-deittiä. Hän ei todellakaan ollut tyyliseni, enkä halunnut sotkeutua häneen yksiä deittejä enempää. Siemailin kahvia ja yritin pitää ajatukset keskustelussa, mutta pää oli todellisuudessa jossain aivan muualla.

Oli pakko vedota duunikiireisiin ja lähteä kotiin hoitamaan homma loppuun.

Vierailija
44/156 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laivalla telinevoimistelevien miesten katsominen kiihotti niin, että luulin menkkojen alkaneen ja vuotavan kohta läpi. :D

Nainen kiihottuu telinevoimistelevista miehistä. En tiennytkään.

No mikä sen kiihottavampaa, kuin sopivasti lihaksikas mies, joka hallitsee kroppansa täydellisesti. :D

Sama toisin päin:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8f/81/52/8f8152924230f322d43d…

Vierailija
45/156 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juttelin erään naisen kanssa reilun 30min ja jotain kemiaa oli. Katseet..sydän hakkasi. Villi fiilis.

Toivottavasti törmätään taas...

M40

Vierailija
46/156 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut ja kuunnellut luentoa pitävää miestä ja kostunut niin että luennon jälkeen sai pikkuhousut puristaa kuivaksi. Mies oli komea, hurmaava, seksikäs, täydellinen ja ajattelin että tuon miehen minä haluan. Ja eikun tuumasta toimeen. Avioelämää takana kohta kymmenen vuotta, ja edelleen hän saa aikaan saman efektin. ;)

Vierailija
47/156 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Juttelin kahdeksan vuotta nuoremman miespuolisen työkaverin kanssa. Hän oli minusta kiinnostunut ja minä pidin hänestä. Hän tupakoi eli ehdoton este seurustelulle. Juttelimme ja hämmennyin, kun kostuin keskustelun aikana. Hän ei ollut yhtään sen näköinen mies, mistä yleensä pidin, mutta kiinnostava ja älykäs.

Istuin joskus talvella junassa, juna pysähtyi ja viereeni istui mies, joka huokui kylmää ilmaa. Ahdas juna, joten hän istui melkein kiinni minussa. Harvoin olen halunnut tuntematonta henkilöä niin paljon, kuin häntä. Mietin, että hivutan käteni "ihan vahingossa" hänen reidelleen... En edes nähnyt hänen kasvojaan, mutta hän vaikutti ikäiseltäni tai hieman minua vanhemmalta. 

Irstas pervo!

Vierailija
48/156 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kovin helposti lämpene, ellen ole ihan sillä mielellä, mutta yhden kerran hississä aivan täysin tuntemattoman miehen lähellä kiihotuin ja kostuin hetkessä. Omituisinta oli se, että mies oli ihan eri tyylinen minkä kanssa alkaisin lähempään tuttavuuteen. Hän oli bodattu, tatuoitu karju. Huh. Olin aivan hikisenä ja lepattavan kuumana kun pääsin hissistä ulos. Ja ihmeissäni omasta reagoinnistani. Olisin uikuttaen voinut lähteä pikapanolle. Ehkä ne oli ne feromonit.

Alfa-uikuttajan tekstiä. Sama pertti näitä kirjoittelee...

Vierailija
49/156 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yhen miehen ei tarttenu olla ees mun lähellä kun kiihotuin vain pelkästä ajatuksesta, että hän olisi siinä. :(

Vierailija
50/156 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laivalla telinevoimistelevien miesten katsominen kiihotti niin, että luulin menkkojen alkaneen ja vuotavan kohta läpi. :D

Nainen kiihottuu telinevoimistelevista miehistä. En tiennytkään.

Lihaksikkaat miehet, tiukat vaatteet... Kyllä me naiset olemme aina tienneet miksi miehet seuraavat esim luistelua.

NO EN MINÄ AINAKAAN SEURAA. mieluummi etsin iltiksen uutisista kurvitarkuvia

Vierailija
51/156 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Työkaverin kanssa.

Aika paha :D eikai työmatkalla?

Vierailija
52/156 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika usein mulle noin tapahtuu, viimeks tänä aamuna työpaikan aamupalaverissa. Mun yks työkaveri on vaan niin käsittämättömän kuuma että kostun aina kun nään sen ja kuulen sen äänen.

Tapahtuuko näin useinkin naisilla? Hiton hyvin kyllä osaatte sen peittää jos kiihottuneena ja märkänä voitte olla pokkana. Sitähän ei niin edes huomaa jos nainen kostuu toisin kuin seisokkia :D. Tuleeko teille koskaan sellainen olo että on pakko saada tai se ei helpota vai meneekö vaan fiilikset ohi?

Vierailija
53/156 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olen tämän kokenut kerran vieraan miehen kanssa, jonka näin yliopistolla. Oli suurin piirtein päinvastaista tyyppiä kuin tavallinen miestyyppini. Lämmin katse, pitkä tumma ja komea. Ensimmäistä kertaa tunsin välittömästi halua ja olisin ollut valmis vaikka siinä paikassa. Ajattelin, että tämä tai ei mitään ja toimin niin, että sain hänet omakseni. Taika toimii edelleen.

Vierailija
54/156 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä yx lyhyt ja paksu äijä. Ei sen takia mutta ne syvänruskeat silmät ja ne silmäripset joista kaikki naiset on katellisia. Ja sen äijän matala ääni... Voi taivas!!! Lorisee............

Ai mää vai? 170cm 100kg. Ruskeilla silmilläni näen itsekin pitkät ja suorat silmäripseni. Tietäisitpä vaan senkin että mulla ei oo mitään hävettävää navan alla...

Vierailija
55/156 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä pelkästä miellyttävän miehen läheisyydestä ole housut märkänä vaan siihen tarvittaisiin ihan fyysinen kontakti ja se että tunne on molemminpuolinen.

Vierailija
56/156 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ystävällä on sellainen katse, että mun polvet valahtaa veteliksi, punastun, hikoilen, sekoan ja kiihotun pikkuhousut märiksi. Hän vetää puoleensa kuin magneetti, vaikka en haluaisi. Olen lopettanut hänen halaamisenkin, mutta se ei ole tuonut helpotusta asiaan. Päinvastoin. En haluaisi ja saisi kiihottua hänestä, mutta en voi mitään. Joku biologinen juttu tämä on, sillä en tunne häntä juuri lainkaan.

Vierailija
57/156 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei niin voisi käydä, kun pelkistä ajatuksista tai muistoistakin voi kiihottua ja kastua? Ei tuossa mitään erikoista ole.

Vierailija
58/156 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu yhen miehen ei tarttenu olla ees mun lähellä kun kiihotuin vain pelkästä ajatuksesta, että hän olisi siinä. :(

Luin äsken ketjun otsikon ja tulin ajatelleeksi yhtä vierasta miestä, johon olen etäihastunut. Kostuin heti niin pelkästä ajatuksesta, että piti käydä vessassa kuivaamassa paikat.

N48

Vierailija
59/156 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luulee, että naisen vagina kostuu automaattisesti, kun nainen kiihottuu, mutta se ei pidä paikkaansa. Todellisuudessa naisen mielen kiihottumisella ja kropan reagoinnilla on vain 10 prosentin korrelaatio. Eli nainen voi olla kiihottunut ja haluta seksiä, vaikka alapäässä ei tapahdu vielä mitään.

Samoin naisen vagina voi kostua, vaikka nainen ei ole kiihottunut.Alapäästä ei voi siis yksinään päätellä juuri mitään naisen halukkuudesta tai haluttomuudesta.

Vierailija
60/156 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ystävällä on sellainen katse, että mun polvet valahtaa veteliksi, punastun, hikoilen, sekoan ja kiihotun pikkuhousut märiksi. Hän vetää puoleensa kuin magneetti, vaikka en haluaisi. Olen lopettanut hänen halaamisenkin, mutta se ei ole tuonut helpotusta asiaan. Päinvastoin. En haluaisi ja saisi kiihottua hänestä, mutta en voi mitään. Joku biologinen juttu tämä on, sillä en tunne häntä juuri lainkaan.

Aika paha :D erikoista että tuota kunnon kostumista tapahtuu joillakin ihan yllättän ihan ku ylläristondiksia :D. Miltä se kostuminen muuten tuntuu? Tuleeko siinä lämmin aalto ja huomaa märät housut vai alkaako kihelmöimään? Kertokaa lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi