Oletko kirjaimellisesti kiihottunut "pikkuhousut märäksi" vieraan miehen lähellä ilman että mitään tapahtui
Onko joskus joku mies ollut niin seksikäs että vaikka teillä ei koskaan ollutkaan mitään niin olet ollut jo pikkuhousut märkänä? Tai useamman kerran kun olet hänen lähellään tämä tapahtui? Missä ja millainen mies oli?
Kommentit (156)
Monta kertaa kun vaimo tullut firman juhlista, ja olen hakenut ravintolasta, otettu kotona lämmittelemättä pikapanot. Litisevän märkä. Ilmeisesti firman miehet kiihottaa.
En kovin helposti lämpene, ellen ole ihan sillä mielellä, mutta yhden kerran hississä aivan täysin tuntemattoman miehen lähellä kiihotuin ja kostuin hetkessä. Omituisinta oli se, että mies oli ihan eri tyylinen minkä kanssa alkaisin lähempään tuttavuuteen. Hän oli bodattu, tatuoitu karju. Huh. Olin aivan hikisenä ja lepattavan kuumana kun pääsin hissistä ulos. Ja ihmeissäni omasta reagoinnistani. Olisin uikuttaen voinut lähteä pikapanolle. Ehkä ne oli ne feromonit.
Olen, töissä. Kyseessä oli työpaikan atk-nörtti, minua nuorempi, ei edes erityisen komea. Hän kävi työhuoneessani erään projektin merkeissä vähän väliä ja olin aivan häkeltynyt, en tajunnut itsekään ensin mikä minua vaivasi. Sitten hän tuli ihan lähelle seisomaan, niin että tunsin miten lämmin hän oli, ja melkein pyörryin siihen paikkaan.
Kyllä aika usein mulle noin tapahtuu, viimeks tänä aamuna työpaikan aamupalaverissa. Mun yks työkaveri on vaan niin käsittämättömän kuuma että kostun aina kun nään sen ja kuulen sen äänen.
On käynyt, mutta todella harvakseltaan. Yleensä sen aiheuttaa, jos mies miellyttää useampaa aistia samaan aikaan eli ääni on miellyttävä, tuoksuu hyvältä, näyttää kiinnostavalta, tuntee kehon lämmön, jos on tarpeeksi lähellä. Muistan kerran kun kiihotuin erään kaukaisemman työkaverin läsnäolosta. Istuin työpisteellä ja mies kumartui katsomaan jotain mun olan yli ja laski käden mun niskaan. Olisin voinut vaan sulkea silmät, nojata taaksepäin ja uikuttaa kuin koiranpentu.
Olen, töissä. Istun samassa toimistossa miehen kanssa johon oon ihastunut joten tätä tapahtuu joka päivä monta kertaa.
Olen. Juttelin kahdeksan vuotta nuoremman miespuolisen työkaverin kanssa. Hän oli minusta kiinnostunut ja minä pidin hänestä. Hän tupakoi eli ehdoton este seurustelulle. Juttelimme ja hämmennyin, kun kostuin keskustelun aikana. Hän ei ollut yhtään sen näköinen mies, mistä yleensä pidin, mutta kiinnostava ja älykäs.
Istuin joskus talvella junassa, juna pysähtyi ja viereeni istui mies, joka huokui kylmää ilmaa. Ahdas juna, joten hän istui melkein kiinni minussa. Harvoin olen halunnut tuntematonta henkilöä niin paljon, kuin häntä. Mietin, että hivutan käteni "ihan vahingossa" hänen reidelleen... En edes nähnyt hänen kasvojaan, mutta hän vaikutti ikäiseltäni tai hieman minua vanhemmalta.
Ekan kerran tämä kävi kun vein pojan ekoihin futistreeneihin, se valmentaja... nyt treenit kolmesti viikossa, mielellään seisoskelen kentän laidalla :D
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa kun vaimo tullut firman juhlista, ja olen hakenut ravintolasta, otettu kotona lämmittelemättä pikapanot. Litisevän märkä. Ilmeisesti firman miehet kiihottaa.
Olen ennenkin lukenut näistä mahtaako olla totta että naiset tulee firman pikkujouluista pikkuhousut märkänä. Onkohan vain urbaania legendaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Työkaverin kanssa.
Luulen että kerran työkaverini nuorehko nainen koki tämän. Meillä oli ollut aiemmin kevyttä sutinaa firman juhlissa ja selvästi oli minusta kiinnostunut mutta olen varattu. Sitten kun istuttiin kahdestaan palaveroimassa tuntui että hän ei yhtään pystynyt keskittymään.
Tulkinatsi saattaa olla aika subjektiivinen.., miisulla saattoi olla vaikka vatsa sekaisin!
16 tykkäystä tälle. AV mammat eivät voi sietää ajatusta että miehellä menee hyvin. Ihan normaalisti oli sitä ennen ja loppupäivän töissä.
Kyllä nuoremmatkin naiset aina kiihottuu kun lähestyn tai kommunikoin. Olen huomannut.
mies 55v
Kostuttu on lähellä ja vähän kauempana. Pahinta oli, kun ihan märkänä luin suomen kielen rakenteen tenttiin. Riitti pelkkä ajatus, oli se sen verran syötävä mies.
Viimeviikolla pääsi käymään noin työmatkalla täpötäydessä bussissa vaikka ei edes vaihdettu muita sanoja, kuin häneltä, varmasti jo yli viisikymppiseltä, eli mua hyvinkin reilusti vanhemmalta mieheltä se normaali kysymys. "Anteeksi, onko tässä vapaata, saanko istua?" Sekä minulta siihen myöntävä vastaus.
Tuo mies ei ollut mitenkään erityisen komea, pikemminkin päin vastoin. Sellainen jo hiuksistaan hiukan harmaantunut, kasvojen ihosta ihosta päätellen ulkoilmassa viihtyvä karun- ja ikäisekseen jäntevän oloinen, mutta se hänen karismansa. Hänestä huokui sellainen sanoinkuvaamaton rauhallisuuden, hyvänolon, turvallisuuden ja lämmön tunne, että en olisi millään halunnut nousta siitä hänen vierestään, kun tulimme pysäkilleni. En muista koskaan kokeneeni vastaavaa hyvänolon ja lämmön tunnetta. No ehkä joskus lapsena, mutta silloin siihen ei liittynyt seksualista kiihoittuneisuutta, niinkuin tähän työmatkalla kokemaani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoremmatkin naiset aina kiihottuu kun lähestyn tai kommunikoin. Olen huomannut.
mies 55v
Otsalla helmeilevä hiki ei tarkoita kiihottumista. Pakeneminen paikalta ei myöskään tarkoita kiihottumista, vaan pakenemista paikalta.
Mieheni serkku.. ovat mieheni kanssa paljon tekemisissä ja usein tämä serkku soittaa minulle, kun tavoittelee miestäni,joka on huono kantamaan puhelinta mukanaan.. Sydän hakkaa, korvissa humisee ja pikkarit on märkänä näissä tilanteissa vain äänen vuoksi, mitenkään muuten en pidä häntä kiinnostavana.. Enkä siis samalla edes ajattele mitään seksiin liittyvää, se tunne vaan tulee. Hän myös laulaa toisinaan karaokea ja niinä iltoina tarvitsisi tosiaan varapöksyjä mukaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivalla telinevoimistelevien miesten katsominen kiihotti niin, että luulin menkkojen alkaneen ja vuotavan kohta läpi. :D
Nainen kiihottuu telinevoimistelevista miehistä. En tiennytkään.
No mikä sen kiihottavampaa, kuin sopivasti lihaksikas mies, joka hallitsee kroppansa täydellisesti. :D
Töissä yx lyhyt ja paksu äijä. Ei sen takia mutta ne syvänruskeat silmät ja ne silmäripset joista kaikki naiset on katellisia. Ja sen äijän matala ääni... Voi taivas!!! Lorisee............
Viimeksi tänä aamuna. Terkkuja Kallelle!