Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomattomin OIKEA syy, miksi olet myöhästynyt?

Vierailija
17.03.2016 |

Olen ollut tällä viikolla tärkeässä koulutuksessa, joka suurella todennäköisyydellä auttaa minua etenemään urallani. Ma aamuna olin lähdössä kotoa seitsemän aikoihin koulutukseen. Ajattelin ennen lähtöä viedä roskat ja tulla sitten hakemaan läppärin, auton avaimet yms. kotoa.

Pihalla naapurin isokokoinen ja todella riehakas koira oli päässyt vapaaksi ja juoksi täysillä minua päin. Kaaduin roskapussien kanssa pitkin pihaa ja siinä rytäkässä avaimet lensivät johonkin. Etsin niitä lähemmäs 20 minuuttia ennen kuin lopulta löysin ne, pääsin roskakatokselle ja takaisin kotiin. Tässä vaiheessa oli jo kiire. Nappasin tavarat kainaloon ja kiiruhdin autolle.

Autossa tunsin, että menkat aikoivat, lähes viikon etuajassa. Äkkiä huoltsikalle ja vessaan. No, huoltsikan vessan ovi tietysti juuttui kiinni... Odotin apua yli 10 minuuttia. Huoltsikan parkkiksella joku oli tällä aikaa ajanut autoni takakulmaan ja paennut paikalta. Lisää aikaa meni, kun selvitettiin huoltsikan pitäjän kanssa, onko kolhija jäänyt valvontakameroihin. Ei ollut, koska siihen kohtaan parkkista ei kameravalvonta yltänyt. Ei muuta kuin matkaa jatkamaan. Matkalle osui vielä poikkeuksellisen paha ruuhka, koska tiellä oli sattunut jokin onnettomuus.

Kun viimein pääsin koulutuspaikkaan, kengän korko juuttui ritilän väliin ja katkesi. Ilmestyin siis lopulta koulutukseen tunnin myöhässä ja sukkasillaan. Kyllä hävetti.

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myöhästyin töistä, koska en saanut jäätynyttä bensaluukkua auki. Työmatka 80km ja edellisenä iltapäivänä kotiin ajaessa huomasin, että bensavalo palaa. Ajattelin, että tankkaan illan aikana, kun käyn kaupassa. No, en käynyt kaupassa ja muistin vasta aamulla startatessa, että tankkihan oli ihan tyhjä. Kurvasin siitä sitten huoltoasemalle ja luukku oli umpijäässä. Vääntelin ja yritin saada sitä auki kaikin keinoin. Lopulta jouduin palaamaan kotiin, hain hiustenkuivaajan ja jatkojohdon (etsittävä sekin) ja sulattelin sen. Sitten uudestaan tankkaamaan. Tässä meni ylimääräistä aikaa melkein 30 minuuttia ja työ oli sellainen, josta vaan ei voi myöhästyä.

Vierailija
142/182 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nähnyt unta, teidä naapurissa ei ole edes koiraa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myöhästyin töistä, koska en saanut jäätynyttä bensaluukkua auki. Työmatka 80km ja edellisenä iltapäivänä kotiin ajaessa huomasin, että bensavalo palaa. Ajattelin, että tankkaan illan aikana, kun käyn kaupassa. No, en käynyt kaupassa ja muistin vasta aamulla startatessa, että tankkihan oli ihan tyhjä. Kurvasin siitä sitten huoltoasemalle ja luukku oli umpijäässä. Vääntelin ja yritin saada sitä auki kaikin keinoin. Lopulta jouduin palaamaan kotiin, hain hiustenkuivaajan ja jatkojohdon (etsittävä sekin) ja sulattelin sen. Sitten uudestaan tankkaamaan. Tässä meni ylimääräistä aikaa melkein 30 minuuttia ja työ oli sellainen, josta vaan ei voi myöhästyä.

Vastaisuuden varalle vinkkiviitonen: laita muovipussiin kuumaa vettä ja sillä painelet hetken aikaa bensaluukkua.

Vierailija
144/182 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin vaihtoyhteyttä Itäkeskuksen metroasemalla. Olin tullut siis bussilla sinne ja piti ottaa metro, jotta pääsen töihin. Metro viipyi. Tuli kuulutus, että myöhästyy 20 minuuttia, koska raiteilla on ihminen. Kävi ilmi, että joku juoppo oli riehumassa metroraiteella.

Ei tämä mikään ihme juttu ole minun mielestäni. Yksi työkaverini ei uskonut minua, kun kerroin syyni myöhästymiseen. Näytin paikallislehdestä seuraavana päivänä pienen jutun, jossa asiasta uutisointiinkin. Humalainen ei ollut sammunut raiteelle, vaan riehui siellä ja kesti aikansa, että saatiin pois.

"Vai laitat sinä oman myöhästelysi jonkun humalaisen piikkiin," työkaveri totesi kuivasti.

En ole tapamyöhästelijä.

Vierailija
145/182 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Oksensin ja unohdin kiireessä siivota vessan. Jouduin palaamaan kotiin siivoamaan sen ja myöhästyin koulusta. Tämä on uskomattomin. Osoittaa sen, että myöhästymistarinani ovat TYLSIÄ!

Mitä järkeä mennä vatsataudissa kipeänä kouluun?

Vierailija
146/182 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi hajosi kesken työmatkan, ja koko lössi joutui odottamaan seuraavaa bussia. Kaikki ahtautuivat sitten siihen.  Kun kerroin myöhästymisestäni uudelle pomolle, hän totesi kiukkuisesti: "Huomenna sitten tulet ajoissa."

Tuli sellainen tunne kuin olisin ollut huolimaton pikkutyttö enkä keski-ikäinen nainen.

Vierailija
147/182 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut myöhässä mistään, vaikka mitä olisi tapahtunut. Ennakoin ja ennakoin, ettei mikään voi mennä pieleen.

En ole myöhästynyt koskaan, vaikka muut ovat myöhästelleet, auto ei ole lähtenyt käyntiin, julkinen liikenne on tökkinyt tai lennot ovat olleet peruttu/myöhässä. Minulla on AINA plan A, plan B ja plan C joka asiaan. Vain kuolema (oma) voisi olla syy sille, että myöhästyisin. Ei edes kenenkään muun kuolema.

Halveksun myöhästyjiä.

pöh,en ole minäkään,enkä silti katso että voisin halveksua ketään,no elämä opettaa,varmaan sinuakin,myöhästyt takuulla vielä ja kunnolla...

Vierailija
148/182 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelin vaihtoyhteyttä Itäkeskuksen metroasemalla. Olin tullut siis bussilla sinne ja piti ottaa metro, jotta pääsen töihin. Metro viipyi. Tuli kuulutus, että myöhästyy 20 minuuttia, koska raiteilla on ihminen. Kävi ilmi, että joku juoppo oli riehumassa metroraiteella.

Ei tämä mikään ihme juttu ole minun mielestäni. Yksi työkaverini ei uskonut minua, kun kerroin syyni myöhästymiseen. Näytin paikallislehdestä seuraavana päivänä pienen jutun, jossa asiasta uutisointiinkin. Humalainen ei ollut sammunut raiteelle, vaan riehui siellä ja kesti aikansa, että saatiin pois.

"Vai laitat sinä oman myöhästelysi jonkun humalaisen piikkiin," työkaveri totesi kuivasti.

En ole tapamyöhästelijä.

olisit sanonut sille tyypille että haistaa itse vaan  :)

Vierailija
149/182 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastuin koiran paskaan ja jouduin käymään kotona vaihtamassa housut ja kengät.

Vierailija
150/182 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä miten joillain on aikaa kuluttaa viikossa useita varautumalla lähes mahdottomuuksiin, jotta olisi ajoissa. Täytyy olla todella paljon ylimääräistä aikaa, jotta ehtii näin toimia. :D

Tätä itsekin mietin! Miten kaikkeen voi edes varautua? Esim. kolari tai muu tapaturma. Tai joudut onnettomuuspaikalle auttamaan loukkaantuneita. Ei kaikkea voi todellakaan ennakoida, joten nämä "en myöhästy koskaan"-ihmiset puhuvat vain lämpimikseen.

Toki on ihan typeriä syitä myöhästyä, kuten oman ajankäytön huono hallinta.

Tunnen muuten yhden ihmisen joka myöhästelee töistä harva se päivä eikä herää herätyskelloon. Hän vain kuulemma painaa kellon kiinni ja jatkaa unia. Hän myös käyttää unilääkkeitä, joten se varmaan osaltaan selittää miksi ei muka herää aamulla.

Vierailija
151/182 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentokone joutui kääntyä takaisin lähtömaahan ja tehdä pakkolaskun. Kyseessä Finnair, niin sitähän ei uutisoitu ollenkaan Suomen lehdissä ettei maine mene. Onneksi netissä oli lähtömaan uutisissa juttu. Näytin sen töissä.

-pakkolasku/hätälaskeutuminen on hiukan eri asia kuin koneen kääntäminen lähtökentälle teknisen tai muun syyn vuoksi

-finnairia koskevat asiat uutisoidaan erittäin tarkkaan iltapaskojen toimesta

-jos kyseessä olisi ollut pakkolasku, se olis aivan varmasti uutisoitu Suomessa

-jos oikeasti lennät vähänkään enemmän, tiedät että joka ikinen lentoyhtiö myöhästelee, peruu lentojaan ja niille tulee teknisiä ongelmia ja force majoure-tilanteita.

-Oikeasti lennän jonkinverran työni puolesta, kotimaassa 20-30 lentoa vuodessa ja ulkomailla 15-25 lentoa.

-Oikeasti tiedän että lennot myöhästelevät ja niitä perutaan milloin mistäkin syystä.

-Sen myönnän etten tiedä kutsuttiinko sitä koneen pakkolaskuksi vai hätälaskuksi, mutta syy oli se että nousun aikana kun olimme päässeet noin 9 km korkeuteen (lentokorkeus 10-11km sillä konetyypillä), koneen toinen moottori paukahti muutaman kerran lujaa ja ikkunasta näkyi kun lieskat löi moottorista. Saivat sen tulen sammumaan, mutta moottori piti sammuttaa myös. Kone kääntyi takaisin ja lensi yhdellä moottorilla takaisin eri kentälle mistä olimme lähteneet. Lensi lähemmälle kentälle.

Matkalla päästivät polttoaineet mereen. Medän käskettiiin pukea pelastusliivit ylle ja ottaa kengät pois jalasta ja lentoemännät keräsivät kaikki irtotavarat ihmisiltä mm käsilaukut yms niihin yläluukkuihin. Meille kerrottiin myös että tulisimme laskeutumaan mahdollisesti mereen jos ei päästä kentälle. Lentoemännät kävivät kertaamassa jokaisen hätäuloskäynnin kohdalla miten se avataan ja miten liukumäki tulee automaattisesti ulos ja kysyivät samalla kykeneekö paikalla istuva henkilö avaamaan sen mereen laskun jälkeen. Jos sanoi ettei kyennyt tai epäröi, paikkaa piti vaihtaa jonkun kanssa. Lentoemännät kuuluttivat pari kertaa että pelastusliivejä ei saa missään nimessä avata ennenkuin on koneen ulkopuolella, mitään tavaroita ei saa ottaa mukaan eikä saa rynnätä ulos väkisin.

Laskussa kaikki koneen valot sammutettiin ja päät piti laittaa alas polvien väliin pakkolaskuasentoon. Pääsimme kuitenkin laskeutumaan kentälle ettei tarvinnut vetää mereen. Laskun jälkeen kuulutettiin, että mitään ei pala, joten voimme poistua normaalia tietä ja tavarat saa ottaa mukaan. Ulos koneesta päästyämme näimme että kenttältä oli tyhjätty kaikki muut pois, siellä oli meidän koneemme lisäksi vain ankara lauma paloautoja. Terminaalissa oli vastassa Finnairin henkilökuntaa jotka jakoivat jotain kortteja missä oli yhteystietoja johonkin kriisipuhelimeen ja tietoa miten voi hakea apua.

-Oikeasti ei ollut missään uutisissa mitään tuosta tapahtumasta, siksi työkaverit eivät uskoneet. Etsin uutisia kaikista lehdistä siksi kun olisin halunnut säästää lehtileikkeen muistona. Ainut mitä löysin oli Iltalehdessä parin rivin maininta tyyliin "Finnairin lomalento AYxxxx ja pvm joutui kääntymään takaisin lähtöpaikkaansa"

Vierailija
152/182 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei aiheuttanut myöhästymistä, mutta aika huvittava tarina silti. Lähdin illalla n. klo 23 viemään roskia. Tajusin heti kun olin pamauttanut oven kiinni ettei mulla ole avaimia. Eikä tietenkään puhelintakaan sillä roskienviemisreissulla. Hävetti illalla pimpottaa naapurin ovikelloa, että voisko se lainata puhelinta, että voisin soittaa huoltomiehelle. Huoltoyhtiössä sanottiin, ettei mun on tietoja lue siellä. Tajusin, että hupsis olen unohtanut tehdä taloyhtiölle muuttoilmoituksen. Ohjasivat soittamaan häkeen. Nolona pyysin lupaa soittaa vielä sinne. Aivan uskomattoman idiootti olo kun kerroin tarinan häkeen ja sanoivat, että poliisi soittaa kohta takaisin. Istuin rappukäytävässä roskapussi kainalossa ja naapuri kiikutti pari kertaa puhelimen sinne kun poliisi ja huoltoyhtiö soitteli.

Vierailija
153/182 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä ekaluokkalaisena myöhästyin jatkuvasti aamulla koulusta, vaikka en viivytellyt. Jossain vaiheessa sitten nähtävästi otettiin koulusta yhteyttä äitiin, joka minut kouluun laittoi. (lyhyt kävelymatka).

Sain vähän toruja, kun olin jossain vaiheessa jättänyt äidille antamatta lapun, jossa kerrottiin koulun alkamisajan muutoksesta.

Olin sen verran pieni vielä, että en ajatellut asian olevan kovin tärkeä. Ihmettelin vaan kai kun muut oli jo luokassa kun tulin. Ja en tainnut myöskään kehdata kertoa äidille, ettei se suuttuisi ja syyttäisi minua myöhästymisestä. 

Vierailija
154/182 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä erääseen tilaisuuteen. Lähdin hyvissä ajoin liikkeelle, sillä maa oli jäätynyt edellisen yön aikana ja oli todella liukasta.

Omasta autostani oli akku typötyhjä. Normaalisti ajovalot sammuivat automaattisesti, mutta mies oli lainannut auto edellisenä päivänä ja sulkenut takakontin huonosti ja akku oli tyhjentynyt sen vuoksi. No, juoksi hakemaan miehen auton avaimet. Autossa piti miehen mukaan olla bensaa riittävästi; oli typötyhjä. Siinä vaiheessa alkoi olla jo kiire. Eikun bensa-asemalle renkaat soikeana.

Asemalla oli yleensä aika rauhallista ja tankkaamaan pääsi helposti, mutta sillä kertaa oli jokaiselle mittarille pitkät jonot. Valitsin lyhyimmän jonon; juuri sen, jossa edellä asioiva ei ilmeisesti osannut tankata autoaan. Kaksi naista tuhersi  maksuautomaatin ja tankkaamisen kanssa niin uskomattoman kauan, että oli jo vähällä saada raivokohtauksen.

Lopulta, kun oli jo saanut tankattua, kello oli niin paljon, että olisin juuri ja juuri ehtinyt perille, mutta liukkauden vuoksi en uskaltanut. Omalla autolla olisin uskaltanut lähteä, sillä siinä oli hyvät renkaat, mutta miehen autossa taas tosi huonot. Onneksi sain siirrettyä menoa toiselle päivälle. Ja seuraavana päivänä tienpinnat sulivat ja oli taas oikein hyvä ajokeli.

Vierailija
155/182 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksei niitä hauskoja myöhästymistarinoita muista ikinä tämmöisen keskustelun osuessa eteen! Koska tiedän niitä kyllä olevan. Muistan sen tuskastuneen "tämä ei voi olla mahdollista"-olon, kun ne kaikki katastrofit sattuu putkeen ja tuntuu ihan uskomattomalta, miten voi olla niin huono tuuri.

Ainoa tarina, jonka muistan on sellainen missä en luojan kiitos ja ihme ja kumma kyllä myöhästynyt. Olin menossa johonkin opiskelijatapahtumaan keväällä, lumien sulettua, eli juuri siihen aikaan kun kadut on täynnä lumen alta paljastuvia koiranpaskoja. Oli vielä joku sellainen tapahtuma, johon oli ostettu kalliit liput ja piti olla paikalla tiettyyn aikaan. Olin onneksi tosi paljon etuajassa, kun piti koululla tehdä muita juttuja ennen tapahtumaa. Olin menossa bussille ja pysäkille kävellessä astuin ihan hervottoman kokoiseen pehmeään koiranpaskaan. Haalarit oli minulle lyhyelle ihmiselle vielä tosi pitkät ja vaikka olin taitellut lahkeita, niin ne silti oli mennyt kantapäiden alle, eli kenkien lisäksi paskaa oli myös lahkeissa. Paskakökkäre jäi vielä kaikenlisäksi kenkääni kiinni ja kun yritin hieroa sitä maahan, niin tilanne vain paheni ja sotku levisi. Yritin pelastaa lahkeita kenkien alta, joten sotkin kätenikin. Vietin koulun vessassa muistaakseni yli puoli tuntia, kun yritin pestä sitä sotkua molemmista kengistäni, käsistä, haalareiden lahkeista ja pesun yhteydessä sotkin sitä myös takkiini. En ole mikään hienohelma tai nirppanokka, eikä kura tai muu sotku kaada maailmaani, mutta tuo paska oli kaikenpäälle vielä kamalimman hajuinen jätös mihin olin ikinä törmännyt, eikä sitä vaan voinut olla pesemättä. Ehdin juuri ja juuri, mutta kaikki ylimääräiset asioiden hoidot koululla jäi tekemättä. :-D

Jäit varmasti kivasti muiden mieleen! :D Olen joskus tallannut koiranpaskaan ja siitä hajusta ei pääse millään eroon. Paska vaan levisi kengänpohjassa ja haisi kuolemalta. 

Vierailija
156/182 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella olin monesti myöhässä koulusta talvisin koska pelkäsin lumiauraa. Se tuntui niin isolta koneelta ja pelkäsin aina että se auraa mutkin pienen koululaisen kasaan ojaan, varsinki ku ei ollu kävelyteitä koska lande ja mentiin kouluun maantien viertä :D sen takia aina ku aura-auto tuli niin mun piti odottaa jossain kujalla tai talon pihalla että se menis kauemmas....

Vierailija
157/182 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa laittoi pois herätyksen sen soidessa... Kosketinnäyttö ja kissa ei ole hyvä yhdistelmä :D On tapahtunut monta kertaa.

Vierailija
158/182 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa erittäin tärkeään työtapaamiseen talvella,kovat pakkaset olivat laskeneet ja satoi märkää lunta vähän,oli siis todella liukasta,väsytti ja puoli unessa ajoin niin kovaa kuin kelissä uskalsi,luistoneston valo vilkkui vähän väliä.

yhtäkkiä tajusin että tuonne pitäisi kääntyä! Motarin ramppiin,auto ei hidastu yhtään ei puhettakaan että taipuisi mutkasta,edessä jakaja missä liikennemerkkejä ym. Opastekylttejä,pientä sisään ja takaisin motarille muiden eteen,auto ei kiihdy ja peilistä näkee että joku tulee päälle kylki edellä,osui mun auton perään vähän ja siitä keskikaiteisiin.

ennen kuin poliisi ja palokunta tuli paikalle ajoi 4 autoa vielä samaan kasaan.

omaan autoon ei tullut kuin pieni jälki puskuriin.

Vierailija
159/182 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentokone joutui kääntyä takaisin lähtömaahan ja tehdä pakkolaskun. Kyseessä Finnair, niin sitähän ei uutisoitu ollenkaan Suomen lehdissä ettei maine mene. Onneksi netissä oli lähtömaan uutisissa juttu. Näytin sen töissä.

-pakkolasku/hätälaskeutuminen on hiukan eri asia kuin koneen kääntäminen lähtökentälle teknisen tai muun syyn vuoksi

-finnairia koskevat asiat uutisoidaan erittäin tarkkaan iltapaskojen toimesta

-jos kyseessä olisi ollut pakkolasku, se olis aivan varmasti uutisoitu Suomessa

-jos oikeasti lennät vähänkään enemmän, tiedät että joka ikinen lentoyhtiö myöhästelee, peruu lentojaan ja niille tulee teknisiä ongelmia ja force majoure-tilanteita.

-Oikeasti lennän jonkinverran työni puolesta, kotimaassa 20-30 lentoa vuodessa ja ulkomailla 15-25 lentoa.

-Oikeasti tiedän että lennot myöhästelevät ja niitä perutaan milloin mistäkin syystä.

-Sen myönnän etten tiedä kutsuttiinko sitä koneen pakkolaskuksi vai hätälaskuksi, mutta syy oli se että nousun aikana kun olimme päässeet noin 9 km korkeuteen (lentokorkeus 10-11km sillä konetyypillä), koneen toinen moottori paukahti muutaman kerran lujaa ja ikkunasta näkyi kun lieskat löi moottorista. Saivat sen tulen sammumaan, mutta moottori piti sammuttaa myös. Kone kääntyi takaisin ja lensi yhdellä moottorilla takaisin eri kentälle mistä olimme lähteneet. Lensi lähemmälle kentälle.

Matkalla päästivät polttoaineet mereen. Medän käskettiiin pukea pelastusliivit ylle ja ottaa kengät pois jalasta ja lentoemännät keräsivät kaikki irtotavarat ihmisiltä mm käsilaukut yms niihin yläluukkuihin. Meille kerrottiin myös että tulisimme laskeutumaan mahdollisesti mereen jos ei päästä kentälle. Lentoemännät kävivät kertaamassa jokaisen hätäuloskäynnin kohdalla miten se avataan ja miten liukumäki tulee automaattisesti ulos ja kysyivät samalla kykeneekö paikalla istuva henkilö avaamaan sen mereen laskun jälkeen. Jos sanoi ettei kyennyt tai epäröi, paikkaa piti vaihtaa jonkun kanssa. Lentoemännät kuuluttivat pari kertaa että pelastusliivejä ei saa missään nimessä avata ennenkuin on koneen ulkopuolella, mitään tavaroita ei saa ottaa mukaan eikä saa rynnätä ulos väkisin.

Laskussa kaikki koneen valot sammutettiin ja päät piti laittaa alas polvien väliin pakkolaskuasentoon. Pääsimme kuitenkin laskeutumaan kentälle ettei tarvinnut vetää mereen. Laskun jälkeen kuulutettiin, että mitään ei pala, joten voimme poistua normaalia tietä ja tavarat saa ottaa mukaan. Ulos koneesta päästyämme näimme että kenttältä oli tyhjätty kaikki muut pois, siellä oli meidän koneemme lisäksi vain ankara lauma paloautoja. Terminaalissa oli vastassa Finnairin henkilökuntaa jotka jakoivat jotain kortteja missä oli yhteystietoja johonkin kriisipuhelimeen ja tietoa miten voi hakea apua.

-Oikeasti ei ollut missään uutisissa mitään tuosta tapahtumasta, siksi työkaverit eivät uskoneet. Etsin uutisia kaikista lehdistä siksi kun olisin halunnut säästää lehtileikkeen muistona. Ainut mitä löysin oli Iltalehdessä parin rivin maininta tyyliin "Finnairin lomalento AYxxxx ja pvm joutui kääntymään takaisin lähtöpaikkaansa"

Jösses, mä en varmaan uskaltaisi lentää tollasen jälkeen o_O

Vierailija
160/182 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää saattaa olla tosi säällittävää... :D no mutta olen tämmönen 8 luokkalainen 10 oppilas ja en oikeastaan IKINÄ ennen ole mistään myöhästynyt. Tänään kumminkin viimeisenä koulussa oli kahden tunnin musiikin valinnainen heti ruokavälkän jälkeen. Kaikkina muina päivinä tämä kyseinen välitunti on 45 min, enkä ollut huomioinut ettei se koske kaikkia päiviä :D Istuskelin sitten yksin käytävällä kun siellä muitakin oli eikä mulla tietenkään ollut ketään kaveria siinä samalla tunnilla, että olisin hoksannut katsoa lukujärjestystä. Oltiin siis vaan poikkeus luokka ja vaan meillä alko vartin aikasemmin. Sitten yhtäkkiä havahduin puhelimella ollessani, että ei helvetti... Mulla on tuntimerkintä! Olin ihan paniikkissa, mistä se oli tullu ja säntäilin sinne ja tänne. Ajattelin, että feikkaan olevani kipeä, etten saa luvatonta poissaoloa, mutta eihän tämmönen kiltti tyttö siihen kyennyt. Menin sitten itkukurkussa luokkaan ja kun ovi aukes niin parahdin vaan "Anteeksi" kauhean syyllisenen... :D Oikeastaan tunti ei ollu ees alkanu, mutta sainpahan kuitenkin merkinnän (kaksi merkintää, koska opettajan virhe) ja puhuttelun kun pääsin kotiin. :) Tästälähin pidän kyllä huolen, etten enään koskaan myöhästy... xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi