Onko täällä palstalaisia, joiden taloudesta ei löydy maksullisia suoratoistopalveluja?
Kommentit (78)
Ei löydy, ei. Riittävästi älliä ymmärtämään oleelliset asiat, ei ikäsidonnainen asia.
Minulla oli Qobuz jo silloin kun se piti erikseen pyytää avattavaksi Ranskasta. Eli vuosia sitten.
Ihan riittävästi menee aikaa noihin maksuttomiin palveluihin. Jos maksaisin vielä jostain ylimääräisestä tulisi tunne että pakko katsoa päivittäin niitäkin ettei heitä rahaa hukkaan.
Ei ole aikaa tai halua käyttää aikaa niihin. Katson Areenaa vaikka onhan sekin maksullinen. Käyn silloin tällöin leffassa.
ei ole, ikä 37. syy on että olen köyhä ja pitää miettiä tarkkaan mihin rahat menee. onneksi netistä löytää kaiken kunhan tietää mistä etsii joten pääsee ilmaiseksi katsomaan sarjoja ja elokuvia jotka on noiden maksullisten palveluiden takana
Olen köyhä joten hankin materiaalin muilla keinoin, N24
Taloudessa 54-, 50- ja 16-vuotiaat. Just nyt ei ole palvelua. Kuukausi maksetaan silloin tällöin kun teini haluaa nähdä jonkun sarjan tms.
Tulee halvemmaksi näin ja voi vaihtaa palvelua tarpeen mukaan.
Ei ole yhtään maksullista suoratoistopalvelua. Mihin tarvitsisin niitä? Voin lainata kirjastosta minkä tahansa kirjan tai lähes minkä tahansa äänitteen.
Ei ole tarvetta, katson vähän telkkaria muutenkin. Areenasta ja omasta DVD-kirjastosta löytyy sen verran katsottavaa kuin tarvitsen.
Mulle riittää nuo maksuttomat palvelut Yle Areena ja Mtv Katsomo.
Ei ole eikä tule tv. Ei ole mikroa imuria sähkövispainta lattiamoppeja mikroliinoja hiuskuivainta silitysrautaa lautaa sänkyä sohvaa mattoja jne jne.
Tämä ei ole mikään porvoon juttu. Tehkää mammat sama perässä.
Luulen ettei monikaan pysty enkä vaan luule vaan tiedän. Hyvä minä.
Ei oo , ei tuu , eikä tilata.. Ei tarvetta riittää yle areena. N 54
Ei yhtäkään, ei edes maksullista Spotifytä, Deezeriä tms. Ikää on 53 ja omat vanhemmat liki kasikymppisiä - heillä on kyllä ko. palveluja käytössä. Minusta tämä ei siis ole ikäkysymys, ei ainakaan teknisen osaamisen ja valveutuneisuuden puolesta.
Miksi kysyt? Ei tarvii tulla kaupustelemaan.