Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet (tärkeät) syyt deitin hylkäämiseen

Vierailija
17.03.2016 |

Minkä pienen (mutta tärkeän) syyn takia huomasit, ettei sinun ja deittisi jutusta voisi tulla enempää?

Viimeisimmän deitin kohdalla oli isoja syitä (toinen halusi lapsia, toinen ei jne), mutta "pienistä" syistä sanoisin toistuvan myöhästelyn. Mies myöhästyi treffeiltä joka kerta kunnolla (n.20-30 min), enkä voi sietää tuollaista jatkuvaa myöhästelyä. Yksittäinen kerta/kunnollinen syy myöhästymiseen on toki asia erikseen.
N25

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sanojen osaamattomuuden. Se kertoo ihmisestä kaiken oleellisen.

Vierailija
2/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ex (heillä yhteinen lapsi ). Vietettiin ensimmäistä kertaa aikaa kunnolla yhdessä ja tämä ex-vaimo soitti useaan otteeseen ja raivosi puhelimessa. En enää sen jälkeen halunnut tavata miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapauskohtaista. Nimim. lukihäröisen vaimo.

Deittaillessa minä lemppasin oikeastaan heti jos ei osannut puhua kuin itsestään, eikä mistään muusta, jos oli lapsellinen tai typerä huumorintaju, jos ei ollut autoa (olen autoharrastaja itse siis), jos oli kauhean naisellinen (olen itse aika miehekäs) ja jos puhui työstänsä ärsyttävään sävyyn, esim. siellä on hyvä laiskotella tai töissä voi nukkua tauoilla tai jotain yhtä idioottimaista. Yleinen olemus ja suhtautuminen lemmikkiinikin oli tärkeitä. Seurasin vaistoani hyvin herkästi.

Vierailija
4/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä nää alapeukuttajat, joiden mielestä tällaisista asioista ei sais välittää deittaillessa. :D

Vierailija
5/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei huolehtinut suuhygieniasta kunnolla, hampaat oli kaameassa kunnossa :(

Vierailija
6/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että en vastaa suoranaisesti kysymykseen, koska piti olla pieniä mutta tärkeitä syitä. Luettelen kuitenkin syyt miksi lemppaan miehen:

- ei autoa eikä aio hankkia (joku siinä vain mättää, ei kolahda)

- asuu todella nuhjuisesti/ei pienintä tyylitajun ripettä vaan sekamelskana kaikkea roinaa ja rumaa kamaa kotona

- ei seuraa uutisia. Olen tavannut YHDEN tällaisen miehen, tosin hän itse ei halunnut suhdetta mutta ihan sama. Se oli aivan uskomatonta, kuinka joku voi olla pihalla aivan kaikesta ja myöntää sen nauraen.

- tai kääntöpuolena seuraa uutisia, siis niitä tyhjänpäiväisiä roskauutisia salarakkaista ja muista yhtä tärkeistä. Samaan kategoriaan kuuluu roska-tv eli BB ja vastaavat. En voi sietää tuollaisen roskan seuraamista, antaa ihmisestä todella tyhmän vaikutelman.

Ainoa roska minkä hyväksyn on salkkarit, mutta pakko myöntää, että maku menee miehestä, jos tämä tekee selväksi että on KOUKUSSA salkkareihin ja rakastaa sitä ohjelmaa. Kyllä minäkin katson salkkarit aina, mutta en ikinä kehtaisi hehkuttaa sellaista ohjelmaa XD

Vierailija
7/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah niin ja tietysti huono hygienia ja kamalat vaatteet, joita saa myötähävetä. Mutta nämä ovat mielestäni niin päivänselviä...

Vierailija
8/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä henkilö on kaksikielinen?

Olen itse käynyt koulua koko lapsuuteni ja nuoruuteni ulkomailla, joten teen varmasti myös yhdys-sana-virheitä Suomen kielessä.

Vierailija
9/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että en vastaa suoranaisesti kysymykseen, koska piti olla pieniä mutta tärkeitä syitä. Luettelen kuitenkin syyt miksi lemppaan miehen:

- asuu todella nuhjuisesti/ei pienintä tyylitajun ripettä vaan sekamelskana kaikkea roinaa ja rumaa kamaa kotona

- ei seuraa uutisia. Olen tavannut YHDEN tällaisen miehen, tosin hän itse ei halunnut suhdetta mutta ihan sama. Se oli aivan uskomatonta, kuinka joku voi olla pihalla aivan kaikesta ja myöntää sen nauraen.

- tai kääntöpuolena seuraa uutisia, siis niitä tyhjänpäiväisiä roskauutisia salarakkaista ja muista yhtä tärkeistä. Samaan kategoriaan kuuluu roska-tv eli BB ja vastaavat. En voi sietää tuollaisen roskan seuraamista, antaa ihmisestä todella tyhmän vaikutelman.

Ainoa roska minkä hyväksyn on salkkarit, mutta pakko myöntää, että maku menee miehestä, jos tämä tekee selväksi että on KOUKUSSA salkkareihin ja rakastaa sitä ohjelmaa. Kyllä minäkin katson salkkarit aina, mutta en ikinä kehtaisi hehkuttaa sellaista ohjelmaa XD

Tyypillinen nainen jolle oma kaksoisstandardi on ok.

Enpä ole ennen kuullut hölmömpää kriteeriä kuin autottomuus.

Vierailija
10/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"katsot salkkarit aina" muttet voi sietää BB? Itse katson aina BB mutta en voi sietää Salkkareita. Näyttelijät on vaan niin huonoja ja koko ohjelma niin teennäinen ja turha että ei pysty. Vaatii jonkunlaista typeryyttä edes katsoa koko ohjelmaa.

Vierailija
11/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnon puute. Eli että ainoastaan minä ehdotan näkemistä, minä keksin minne mennään, mitä tehdään, mistä puhutaan. Toki mies lopuksi sanoo, että olisi kiva nähdä uudestaan, muttei laita viestiä edes facebookissa.

Ei sitte.

Vierailija
12/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nimenomainen tapaus alkoi siitä, että ystävättäreni ravintolaillan aikana esitteli minulle kyseisen miehen. Luulin ystäväni iskeneen itse häneen silmänsä, joten en osoittanut millään lailla kiinnostunutta, vaikka mies olemukseltaan miellyttikin silmääni. Seuraavalla viikolla ystäväni kysyi saako hän antaa miehelle numeroni, koska tämä oli kuulemma kiinnostunut minusta. He olivat keskenään kuulemma puhtaasti vain ystäviä. Tapasimme elokuvan ja päivällisen merkeissä ja pikkuisen alkoi jo häiritä miehen tapa kommunikoida, mutta sovittiin toisetkin treffit. Niiden aikana oli pakko todeta, että ei vaan pysty, miehen sosiaaliset taidot olivat niin totaalisen hukassa. Jotenkin hän oli onnistunut menestymään työelämässä ja oli erittäin älykäs (tai ainakin tohtoriksi itsensä lukenut, jos joku alkaa saivarrella älykkyyden ja opiskelun eroista), mutta yhdessä ollessamme hän oli ihan ihmeellinen. Kysyi monta kertaa illan aikana kiekuvalla äänellä "Miten menee?"

Eli joo, tuon lauseen toisteleminen oli se viimeinen pisara ja pieni tärkeä syy.

Vierailija
13/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemian totaalinen puute. Jos ei tunne mitään mielenkiintoa toiseen. Mulle todellinen ongelma tuo, sillä tuntuu, et kelpuutan vain yhden sadasta. En halua deittailla turhaan.

Vierailija
14/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa

- homssuinen ulkonäkö. Juu. Kyllä senverran pitää satsata treffeille että pistää - valitettavasti - ykköset

- existä juttelu, ei todellakaan kiinnosta...se on mennyttä

- omaisuusinventaario: minkälainen mökki, mikä auto...en minäkään noita kysele

- lapsissa roikkuminen, juu ne on sinun lapset, varmaan ok, mutta ei minun

- lahnaksi jättäytyminen: on oikein että nainenkin näkee vaivaa minun eteen

- ulkonäköön luottaminen: ei toimi oikein enää 45-50 jälkeen. Satsaa luonteeseen

- kissa-armeija kotona

Vierailija
15/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kissoista...siis kerran heräsin yökylässä kun kissa makasi aamulla naamanpäällä. Olipa v**u  söpöä.

Kiitin tuosta.

Vierailija
16/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen nainen jolle oma kaksoisstandardi on ok.

Enpä ole ennen kuullut hölmömpää kriteeriä kuin autottomuus.

Hölmö se lienee vain, jos asuu kaupungissa. Eihän sellainen  edes pääsisi minun luokseni oikein millään kun julkisia menee se kaksi kertaa päivässä ja nekin monen kilometrin päästä kotoani ja saisi kuskata sitten aina. Yh. Minulla oli vielä kriteerinä, että moottirpyörättömyyskin on miinusta, mietipä sitä!

Vierailija
17/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet tisut.

Vierailija
18/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua  (miestä)  alkoi aikanaan hieman vaivaamaan kun deitti kumppanini käytti ilmaisua miestentyöt ja naistentyöt, saadan itsensä kuullostamaan jotenkin, jossain muussa maailmassa kuin missä itse elän.  Menin jotenkin hämilleni kun hän kysyi, että millaisista naistentöistä pidän. Ennenkuin ehdin vastata kysyi, hän jatkoi: tykkäänkö, niinku enempi imuroimisesta vai ruuanlaittamisesta?  Ruuanlaittamisesta. - Mutta mikä tekee siitä naisten työtä enemmän kuin miesten muistan kysyneeeni. - Johon hän vastasi, ettei ole muualla kuin telkkarissa nähnyt kenenkään miehen laittavan ruokaa. - Nainen oli kuitenkin iältään jo 27 -vuotias....  

Vierailija
19/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vielä kriteerinä, että moottirpyörättömyyskin on miinusta, mietipä sitä!

Ei voi kuin ihmetellä, mitä ihmisten päässä liikkuu.

Vierailija
20/69 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vielä kriteerinä, että moottirpyörättömyyskin on miinusta, mietipä sitä!

Ei voi kuin ihmetellä, mitä ihmisten päässä liikkuu.

Sopivan kumppanin löytäminen?

Aika erikoista, että yhteisillä kiinnostuksenkohteilla ei saisi olla mitään väliä. Todellakin, mitähän ihmisten päässä liikkuu, jos sellaiset asiat ovat yhdentekeviä... Varmaan koiraharrastajan naisen on omituista myös vaatia mieheltä eläinrakkautta. Tai jenkkiautoilija mieheltä outoa toivoa, että nainenkin kiinnostuisi samasta aihepiiristä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän