90% miehistä haluaisi hoikan ja kiinteän naisen
Jolla mikään paikka ei tursua tai roiku. Olenko oikeassa?
Kommentit (153)
Saa ihailla ja havitella hoikkaa naista, mut kannattaa silloin olla itse timmi mies niin on jotain saumaa saadakin. Rakkaus kestää jokusen kilon kyllä, mutta jos joku kuperaa mahaansa hellivä ukonkurppana pokalla heittäisi mulle että pidäpä ittes hoikkana ja naisena, niin nauraisin sen kyllä pihalle. - hoikka nainen.
Minäpä luulen, että kun miehet kasvavat aikuisiksi, he haluavat mukavan naisen.
Sillä hoikalla timmillä naisella saattaa olla v***mainen luonne....Mutta ihan sama, kyllä haluta saa, mutta
se on nähty näin vuosien mittaan, että sitä saat mitä itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
66% suomalaisista miehistä on lihavia. Käytännön tasolla tämä tarkoittaa sitä että vaikka he haluaisivat hoikan naisen, he eivät pidä niistä elintavoista millä nainen pysyy hoikkana. Jos mies haluaa syödä pullaa ja makkaraa ja viettää vapaa-aikansa sohvalla kaljapullon kanssa, on ihan turha haaveilla mistään timmistä kaunotaresta. Erilainen suhtautuminen ruokaan ja liikuntaan tekee kummankin tyytymättömäksi.
66 % suomalaisista miehistä ei ole lihavia, mutta aika iso osa palstan mammoista on jostain syystä niin pirun kovakalloista porukkaa, että tämä asia ei vain tunnu menevän jakeluun.
"Jos BMI ylittää arvon 25, mutta jää alle 30, puhutaan ylipainosta, ja jos BMI ylittää arvon 30, on kyse lihavuudesta."
https://www.thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/ravitsemus/ravitsemus…
Ei ole nykyajan ukot häävejä pukeutumiseltaan tai muulta olemukseltaan. Vaimo kun odottaa vauvaa niin se on mies kun lihoo kuin jouluporsas. Vaimolla kun pötsi katoaa, niin mies vaan turpoaa lisää.
se riippu onko mies täysin heteroseksuaali vai onko miehellä seksuaalisia tarpeita miehiä kohdatessa miesten saunassa ja onko sinulla kuinka isot nännit. tämä vaikutta sinun olemuksees todellisesti ja onko sinulla muuten kuinka paljon seksisuhteita ja kaloreita samanaikaisesti ja että tuleeks sult joskus suolikaasuja seksin aikana ja oletko kuinka lihava ja että koska jos et ole yli 80kg ni olet todella haluttavan seksikäs nuori tyttö ja pedofiilin ykköshalu. tai kalu. en halua mitään vihakomenteja, koska olen oikeasti trolli pää trolli pää ja haluuntykkäyksiä twitterissä ja facebookissa ja instagramissa
Vierailija kirjoitti:
Totta kai olet oikeassa. Ihan päivänselvä asia. En usko, että kovinkaan moni pitää vatsamakkaroita ja lyllyviä käsivarsia hyvännäköisinä. Ihmisen kuuluu olla hoikka, eikä kantaa ylimääräisiä kiloja kehossaan. Useimmat miehet kiinnostuvat hoikista naisista enemmän jo ihan biologisista/evolutionaarisista syistä.
Makuja on toki monia, mutta jos sadalle miehelle annetaan kaksi vaihtoehtoa, pyöreähkö, ei-kiinteä nainen VS hoikka ja pienikokoisempi nainen, suurin osa varmasti valitsisivat sen jälkimmäisen (jos siis pelkästä ulkonäöstä kyse).
Jassoo, minä kun olen aina luullut, että juuri suvunjatkamisen kannalta mies valitsee tulevien lastensa äidiksi sen juuri naisen, jolla on vähän rasvaa kehossaan, eritoten lantion alueella. Liiallinen laihuus - kuten myös liikalihavuus - kun sattuu vaikeuttamaan raskautumista. Rasva -> estrogeeni -> parempi mahdollisuus tulla raskaaksi. Rasva -> parempi mahdollisuus "elättää" raskauden aikana vatsassa oleva lapsi. Korjaa toki, jos olen väärässä. Ja kerro samalla, mitkä ovat ne hoikkuuden biologiset plussat, jota mies äitiä lapsilleen etsiessään alitajuisesti ottaa huomioon? Puhtaat ulkonäkökriteerit ovat tietenkin sitten asia erikseen, mutta väittäisin, että jos todellakin mies etsii naista läski-hoikka -asetelma mielessään, niin kovin kestävä parisuhde ei hänellä silloin edes taida olla mielessä. T: Se normipainoinen nainen, joka ottaisi mieluummin rinnalleen hieman mahakkaan miehen
Trine kirjoitti:
Minäpä luulen, että kun miehet kasvavat aikuisiksi, he haluavat mukavan naisen.
Sillä hoikalla timmillä naisella saattaa olla v***mainen luonne....Mutta ihan sama, kyllä haluta saa, mutta
se on nähty näin vuosien mittaan, että sitä saat mitä itse olet.
Varmaan, mutta tuskin ne kaikkien naisten hirvittävästä läskiydestä valittavat oi niin kivat äijät sitä mukavaa naistakaan kiinnostaa... -hoikka nainen
Vierailija kirjoitti:
Teille jotka hoette että naiset on lihavampia koska heissä on enemmän rasvaa: se nyt vaan on niin että luonto on luonut niin että miehen ihannerasvaprosentti on 10, naisen 20. Kun ne tissit ja perse ja lisääntymisterveys. Esim. mun bmi on normin ylärajoja lähestyvä 24, mut vyötärö ihan hoikka 66 cm. Liikun, ja lihasta löytyy varmasti siinä kuin jollain peliaddiktilla pullamössöukollakin. Mieheni onkin sitten todella atleetti, voin vinkata että auttaa pitämään naisenkin kuosissa kun säännöllisesti vetää sikspäkin esiin muualta kuin sieltä jääkaapista...
Ihannerasvaprosentti riippuu sukupuolen lisäksi myös iästä. Esim. 30-vuotiaalle miehelle 10 % on hieman liian alhainen lukema, mutta 20 % ei 30-vuotiaalle naiselle. lähde
Minä toin esiin sen faktan, että naisilla on miehiä korkeampi rasvaprosentti, mutta en siksi, että väittäisin naisten olevan lihavampia, vaan siksi, että minusta on typerää vertailla sukupuolia toisiinsa tässä asiassa (joku siis oli jo väittänyt miesten olevan naisia lihavampia painoindeksiin vedoten). Naiset ovat luonnostaan miehiä sirompia ja lyhyempiä mikä johtaa siihen, että heidän BMI:kin on pienempi. Koko painoindeksihän on vain jokin kompromissilukema, ei mikään eksakti raja, jonka ylitettyä alkaa terveys rapautua.
Enpä tiedä mikä sinulla on ollut lähteenä, mutta oma havaintoni on se , että OIKEASTI KURVIKAS kaverini saa baarissa paljon enemmän huomiota kuin minä, joka olen hoikka ja kaikin puolin kiinteä. Hän ei ole siis lihava, mutta ei mikään kiinteä fitness nainenkaan. Vaan pyöreä pyllyinen ja isorintainen nainen. Ja aina häb sattuu olemaan se, jota kaikki miehet piirittävät ja itse saan todella harvoin huomiota. Vaikka en mielestäni mikään ruma olekaan. Mutta kuten sanottu, makuja on niin monta kuin on miehiäkin. Mutta oikeasti lihaville varmaankin on vähemmän kysyntää.
Itsellä kaikki miehet joiden kanssa ollut sanoneet että voisin lihoa ja pehmeämpi parempi jne. En sitten tiedä olenko liian laiha että haluu musta normaalin kun itse nään itseni varmaan erilailla. Ja miehet aina kehuneet leveää lantiotani peppuani vaikka omasta mielestä ihan liian löysä. Yksikin sanou että on kuin ihana tyyny... Hyi :D
Vierailija kirjoitti:
99 prosenttia naisista haluaa hyvännäköisen ja hyväkroppaisen miehen.
Valtaosa meistä pettyy.
Ihmekös tuo, kun naisten mielestä 80 % miehistä on keskimääräistä rumempia.
http://www.yourtango.com/2016285828/women-find-80-percent-men-unattract…
Vierailija kirjoitti:
99 prosenttia naisista haluaa hyvännäköisen ja hyväkroppaisen miehen.
Valtaosa meistä pettyy.
Onhan se näinkin, mutta naisilla on paljon muitakin vaatimuksia miehelle: vähimmäispituus, koulutus, työpaikka, varallisuus, sosiaaliset taidot, huumorintaju jne. Miesten vaatimuslista on huomattavasti lyhyempi, mutta moni jää silti tahtomattaan yksin.
Ap on laiha ja miehetön ja yrittää nyt pönkittää itsetuntoaan :D
Itse olen luonnonlaiha 170/52
Paras ystäväni on 172/65 ja saa aivan hemmetisti enemmän huomiota miehiltä kuin minä.
Minulla olis miehiä vaikka kuinka, vähän ylipainoinen, rellukkamaha jne.. Kummasti vaan kehuja tulee ja ottajia olis. Olen parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
En ole miehetön. Tämä ajatus tuli kun mieheni halusi heti seksiä kun viimeksi näki minut yllättävässä tilanteessa alasti. Ap
Sinä jonka puoliso on pyöreä ja haaveilet hoikemmasta: sen sijaan että hääräät av:lla, mikset ehdota kullallesi leppoisaa yhteistä kevätkuntokuuria sisältäen liikuntaa yhdessä ja terveellisempiä kotiruokia. Sinä joka olet sinkku ja haaveilet hoikemmasta: lähde metsälle tai tarvittaessa lähde salin kautta metsälle. Sinä joka haluaisit olla hoikempi: heti kun rakastaa pyöreämpääkin vartaloaan on helpompi ajatella tekevänsä sille hyvää, terveelliset elämäntavat tuottaa lopulta tosi hyvän olon kun niihin on hetken tottunut. Sinä joka olet pyöreä ja tyytyväinen itseesi: good for you! Ja kaikille jotka näkevät vaan läskiä joka paikassa: vaihtakaa paikkaa tai laseja! Nyt tää on jakanut viisautensa ja lähtee ulkoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jolla mikään paikka ei tursua tai roiku. Olenko oikeassa?
No tosta prosentista nyt on mahdotonta sanoa juuta tai jaata, se kun taisi olla ihan hatusta vedetty, eikä varmaankaan perustunut minkään sortin tutkimukseen.
Itse koen ainakin kuuluvani tuohon "10 prosenttiin", vaikka en nyt varsinaisesti mitään tursuvia ja roikkuvia naisia hekumoikaan. Ensinnäkin tietysti nainen on muutakin, kuin tursuavat muodot, eli kokonaisuus ratkaisee.
Toisekseen, mitä tuolla kiinteydellä ja hoikkuudella mahdetaan tarkoittaa. Itse arvostan naisen ulkomuodossa tiettyä naisellista pehmeyttä, oli sitten kyseessä hoikka, tai jopa hieman ylipainoinen. Myös naiselliset muodot ja kurvikkuus ovat asioita joihin ulkomuodossa kiinnitän huomiota, oli sitten kyseessä hoikka, tai hieman runsaampi tapaus. Ei siis missään nimessä lihaksikasta ja poikalantion omaavaa naista, vaan pehmeyttä ja muotoja.
Mutta siis korostan edelleen sitä, että nainen ei ole pelkkä ulkomuoto, vaan kokonaisuus.
Joo mutta pitää silti olla kunnon tissit ja perse. Kukaan heteromies ei halua nussia miestä. Eli lautaa ja perseetöntä laihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole miehetön. Tämä ajatus tuli kun mieheni halusi heti seksiä kun viimeksi näki minut yllättävässä tilanteessa alasti. Ap
Minäkin haluaisin mutta en saa, avokkikin pakoilee eikä halua näyttäytyä alasti ja seksistä ei voi kuin haaveilla.
En saa ikinä missään mitään huomiota naisilta.
T.M181cm83kg
Uimahallissa sen näkee, että lähes kaikki on nykyään ylipainoisia. Minäkin pidän ruuasta, mutta kohtuus kaikessa. Liikuntaa kun harrastaa säännöllisesti 2-3 kertaa viikossa, pysyy muutenkin nahka kireempänä eikä roiku.
n 44, normaalipainoinen