Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90% miehistä haluaisi hoikan ja kiinteän naisen

Vierailija
16.03.2016 |

Jolla mikään paikka ei tursua tai roiku. Olenko oikeassa?

Kommentit (153)

Vierailija
1/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä mielellään noin 20 vuotta.

Vierailija
2/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Aika moni nainenkin prefeeraa miestä joka ei pursua tai ainakaan roiku pehmeänä. Haluaminen on halpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Se on tietenkin eri asia kuka saa ja mitä, mutta toiveet ovat tuollaiset. "Kurvikkaat naiset" eivät miehiä kiinnosta kuin pakon edessä.

- mies

Vierailija
4/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan läheskään kaikki halua, vaikka olen hyvänkin näköinen meikillä. Riippuu ihan ihmisestä että onko ruma, koska laihakin voi olla ruma. Ja luonnekin ratkaisee paljon!

Vierailija
5/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen pointti oli se, että jos nainen on hoikka ja kiinteä, se on ehdottomasti etu eikä haitta. Ap

Vierailija
6/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Se on tietenkin eri asia kuka saa ja mitä, mutta toiveet ovat tuollaiset. "Kurvikkaat naiset" eivät miehiä kiinnosta kuin pakon edessä.

- mies

Niinpä. Huvittaa nuo jotka kutsuu itseään "kurvikkaaksi" naiset. :D Läskien tapa kaunistella läskejään. Sen takia oikeasti kurvikas nainen joutuu sanomaan olevansa hoikka, jolla isot tissit ja leveä perä. Läski on läski ja kurvikas on kurvikas. Ovat saaneet pilattua koko "kurvikas nainen" määritelmän tuolla pelleilyllään.

Vierailija
7/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Eli väärässä olet.

Vierailija
9/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tämä nainen on täydellinen, kaunis, hoikka, kurveja löytyy, mutta ei näytä miltään fitnes muijalta.

http://www.reginapiil.com/new-gallery-1/

Vierailija
10/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on kaunista nuorena, mutta useimmille naisille sopii pieni pyöreys vanhempana.

Vierailija
11/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monia. Eli väärässä olet.

Lue se aloituspostaus uudelleen. Eli ei ole väärässä.

Vierailija
12/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus antaa kuvan ja ensivaikutelman passiivisesta ihmisestä joka ei huolehdi itsestään eikä edes asioistaan. Ketä semmoinen kiinnostaa?

Vierailija
13/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa!

98% miehistä haluaa hoikan ja kiinteän naisen.

Vierailija
14/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väärin haluta sekä siroja neitoja että myös kurvikkaita? Enkä edes usko olevani ainoa mies, joka näin tuntee.

Vierailija
15/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä sänkyyn. Mutta parisuhteessa helpompi on nainen, joka ei pingota syömisestä. Mä oon luonnostaan helposti vähän tursuilevaksi lihova, pystyn kyllä pysymään hoikkana jos syön kasviksia, keittoja ja siemeniä, mutta en oikein halua semmoista elämää. Lisäksi olisin huonon näköinen laihana, kun tissit ja vatsanahka roikkuisi. Olen toki sitä mieltä, että parhaan näköisen musta saisi kun olisin treenattu, hoikempi ja rintoihin olisi siirretty rasvaa ja kyllä olen hieman kateellinen naisille, joilla on paremmat lähtökohdat sellaiseen ulkonäköön sekä kärsivällisyyttä sitä ylläpitää. Tällä hetkellä olen pikkuisen normaalia plösömpi ja tissit näyttää oikeasti paljon paremmilta, mutta vyötärön ja reisien seutuun en ole tyytyväinen.

Miehellä en missään tapauksessa tykkää treenatusta tai urheilullisesta, vaan hieman lihaksikas, roteva jolla on rasvaa päällä on parhaan näköinen ja tuntuinen mennen tullen.

Vierailija
16/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus antaa kuvan ja ensivaikutelman passiivisesta ihmisestä joka ei huolehdi itsestään eikä edes asioistaan. Ketä semmoinen kiinnostaa?

Samanlaista?

Vierailija
17/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki hoikat ja kiinteät pingota syömisestä. Entäs sitten? 100%?

Vierailija
18/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama. Olen hoikka ja kiinteä. Toivon kuitenkin löytäväni rinnalleni miehen joka ymmärtää että minäkin tulen vanhemmiten roikkumaan ja rupsahtamaan (vaikken lihoisikaan), ja ei kyllä minullekaan kuka vain kelpaa.

Vierailija
19/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olet ihan oikeassa.

Jos ei saa, niin sit on pakko tinkiä - ihan niin kuin naistenkin. Juuri kukaan halua pälvikaljua mut monella sellainen ukko on.

Jo jos olet ihan mahdottoman lihava, ei hätää, ota etelästä mies tai siis uusi 2-3 vuoden välein. Reilu kauppa, ne viihdyttää sua ari vuotta ja saa oleskeluluvan palkkioksi. Ei siinä ole kellään nokankoputtamista.

Vierailija
20/153 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta edes samanlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi