90% miehistä haluaisi hoikan ja kiinteän naisen
Jolla mikään paikka ei tursua tai roiku. Olenko oikeassa?
Kommentit (153)
Kyllä siinä naisessa saa olla lihaa mistä ottaa kiinnni, eikä se läskikään haittaa. Isot tissit ja perse vaan kiihottaa.
t. m-50
90% suosii normaalivartaloista naista, ei hoikkaa tai ylipainoista. Hoikka ja siro on monelle turnoff kuin myös ylipainoinen tai löysä vartalo. Monille naisille taas hoikka ja siro on (sairas) pakkomielle, eikä suinkaan miehille! Biologian ja evoluution kannalta liian hoikat ja lihavat ovat huonompia valintoja = ongelmia lisääntymisessä todennäköisemmin. Onneksi makuja on monia.
Entä jos on vaan normaalipainoinen? Ei läski mutta ei hoikka?
Onneks mun mies kuuluu siihen 10 %:iin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tällaisen aloituksen tarkoitus? Luulenpa että vielä suurempi prosentti naisista haluaisi miehekseen atleettisella vartalolla varustetunmiehen ja että karvaisten manboobsien ja kaljamahojen ihailijakunta on vielä pienempi kuin pulskien naisten. Mutta so what? Sitten herätään todellisuuteen jossa miehet on naisia lihavampia ja pariudutaan jonkun itselle muuten sopivan kanssa.
Miehet kyllä painavat pituuteensa nähden enemmän kuin naiset, mutta naisilla on enemmän rasvaa. Ylipainoisempia miehet siis ovat, mutta eivät lihavampia.
Tämä on tätä itsepetosta... Meillä on miehen kanssa suurin piirtein sama painoindeksi ja kyllä toi kupu etupuolella on ihan sataprosenttista laardia. Ja suhteessa pahemman näköinen koska mulla on sentään jotain perseessä ja tisseissäkin.
Kuinka mielisairas pitää olla, että väittää keskimääräisen miehen ja naisen joilla on sama BMI olevan yhtä hoikkia/lihavia?
99 prosenttia naisista haluaa hyvännäköisen ja hyväkroppaisen miehen.
Valtaosa meistä pettyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tällaisen aloituksen tarkoitus? Luulenpa että vielä suurempi prosentti naisista haluaisi miehekseen atleettisella vartalolla varustetunmiehen ja että karvaisten manboobsien ja kaljamahojen ihailijakunta on vielä pienempi kuin pulskien naisten. Mutta so what? Sitten herätään todellisuuteen jossa miehet on naisia lihavampia ja pariudutaan jonkun itselle muuten sopivan kanssa.
Miehet kyllä painavat pituuteensa nähden enemmän kuin naiset, mutta naisilla on enemmän rasvaa. Ylipainoisempia miehet siis ovat, mutta eivät lihavampia.
Tämä on tätä itsepetosta... Meillä on miehen kanssa suurin piirtein sama painoindeksi ja kyllä toi kupu etupuolella on ihan sataprosenttista laardia. Ja suhteessa pahemman näköinen koska mulla on sentään jotain perseessä ja tisseissäkin.
Kuinka mielisairas pitää olla, että väittää keskimääräisen miehen ja naisen joilla on sama BMI olevan yhtä hoikkia/lihavia?
En mä väittänytkään. Sanoin että mies näyttää pahemmalta koska lähes kaikki läski on mahassa. Takaapäin näyttää kohtuu normaalilta mutta etupuolelta paljastuu että laskettu aika on lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan läheskään kaikki halua, vaikka olen hyvänkin näköinen meikillä. Riippuu ihan ihmisestä että onko ruma, koska laihakin voi olla ruma. Ja luonnekin ratkaisee paljon!
Ei tule mieleen yhtään naista joka olisi hoikka tai normaalipainoinen mutta ruma.
Olisi mukavaa nähdä kuvia miehistä, jotka kritisoivat täällä päivästä toiseen naisia.
Uskon, että he ovat kaikki upean näköisiä, treenattuja, viehättäviä, silmää miellyttäviä ja muutenkin parhaassa mahdollisessa kunnossa niin älyllisesti kuin fyysisestikin.
Pahoittelen, että nauroin.
99,9 % heteronaisista haluaisi miehen, joka pitää huolta perushygieniastaan.
Vierailija kirjoitti:
90% suosii normaalivartaloista naista, ei hoikkaa tai ylipainoista. Hoikka ja siro on monelle turnoff kuin myös ylipainoinen tai löysä vartalo. Monille naisille taas hoikka ja siro on (sairas) pakkomielle, eikä suinkaan miehille! Biologian ja evoluution kannalta liian hoikat ja lihavat ovat huonompia valintoja = ongelmia lisääntymisessä todennäköisemmin. Onneksi makuja on monia.
Hassua etten ole tätä käytännössä huomannut, hoikkana ja sirona mulla on ollut aina todella paljon vientiä, vs normaalipainoisena paljon vähemmän. Ja luonne ja kasvojen ulkonäkö ei ole kauheasti muuttunut eli en keksi muuta eroa kuin sen painon.
Painoindeksin alarajalla ollessa siis esim baarissa tulee useita yrityksiä illassa, ylärajalla ollessa muutama vuodessa.
Teille jotka hoette että naiset on lihavampia koska heissä on enemmän rasvaa: se nyt vaan on niin että luonto on luonut niin että miehen ihannerasvaprosentti on 10, naisen 20. Kun ne tissit ja perse ja lisääntymisterveys. Esim. mun bmi on normin ylärajoja lähestyvä 24, mut vyötärö ihan hoikka 66 cm. Liikun, ja lihasta löytyy varmasti siinä kuin jollain peliaddiktilla pullamössöukollakin. Mieheni onkin sitten todella atleetti, voin vinkata että auttaa pitämään naisenkin kuosissa kun säännöllisesti vetää sikspäkin esiin muualta kuin sieltä jääkaapista...
M40v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä nainen on täydellinen, kaunis, hoikka, kurveja löytyy, mutta ei näytä miltään fitnes muijalta.
http://www.reginapiil.com/new-gallery-1/
Todella kaunis ja seksikäs, myös näin heteronaisen näkökulmasta!
Mulle tuli juuri erään kylpylän saunaosastolla ahtaan paikan kammo kun paikalla oli 2 laihaa teiniä, minä normaalipainoinen ja toistakymmentä ihan järjettömän kokoista naista (25-65v). Ei mikään laihdutusryhmä vaan ihan satunnaisia asiakkaita. Tuli tunne että pitää päästä jonnekin karkuun kun lihat vyöryi ympärillä. Ihanko totta tuo on normaalia ja kaunista jonkun mielestä?? Että normaalipainoinen on joku friikki valaiden valtakunnassa?
Ja 100% naisista haluaa yli 40v setämiehen 😁
Vierailija kirjoitti:
Ja 100% naisista haluaa yli 40v setämiehen 😁
Se setämies käy, jos se on rikas ja johtajamies :)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisi hoikan ja kiinteän miehen, valitettavasti mieheni ei ole sellainen. Saahan sitä aina toivoa kaikennäköistä. Mieheni muut hyvät ominaisuudet ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö.
Onhan naisilla luonnostaan suurempi rasvaprosentti, selluliitti kuuluu asiaan. Mutta sen ymmärtää, että painon olisi hyvä olla normaali-indeksissä. Tyhmää havitella miehen takapuolta tai silikonirintoja, jotka ovat feikit eikä pehmeät. Ja muutenkin iän myötä kaikki rupsistuu.
Parikytä vuatta sitten kon mää olin nuari hoikka nainen oli yhtä kon ruma nainen.
Vierailija kirjoitti:
66% suomalaisista miehistä on lihavia. Käytännön tasolla tämä tarkoittaa sitä että vaikka he haluaisivat hoikan naisen, he eivät pidä niistä elintavoista millä nainen pysyy hoikkana. Jos mies haluaa syödä pullaa ja makkaraa ja viettää vapaa-aikansa sohvalla kaljapullon kanssa, on ihan turha haaveilla mistään timmistä kaunotaresta. Erilainen suhtautuminen ruokaan ja liikuntaan tekee kummankin tyytymättömäksi.
66 % suomalaisista miehistä ei ole lihavia, mutta aika iso osa palstan mammoista on jostain syystä niin pirun kovakalloista porukkaa, että tämä asia ei vain tunnu menevän jakeluun.
"Jos BMI ylittää arvon 25, mutta jää alle 30, puhutaan ylipainosta, ja jos BMI ylittää arvon 30, on kyse lihavuudesta."
https://www.thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/ravitsemus/ravitsemus…