Työpaikka ihastukseni taitaa inhota minua.
Olen ollut nyt muutaman kuukauden uudessa työpaikassa, jossa on ikäiseni mies. Olemme siis molemmat sairaanhoitajia, joten välillä töitä tehdään fyysisestikin lähekkäin. Alusta alkaen ainakin minusta on tuntunut, että välillämme kipinöi. Hoitotilanteissa välillä esimerkiksi käsivarret väkisinkin hipaisevat toisiaan ja tuntuu, kuin molemmat olisivat aina säpsähtäneet tilanteesta. Mielestäni mies on välillä selvästi hakeutunut seuraani, katseemme ovat kohdanneet aina käytävillä yms muita "varmoja kiinnostuksen merkkejä". Viime päivinä mies on kuitenkin käyttäytynyt minua kohtaan siten, kuin inhoaisi minua eniten koko osastolla. Tänä aamuna kun toivotin huomenta, mies vältteli katsettani eikä ollut kuulevinaan. Välillä kuitenkin taas vaihdoimme samoja vanhoja tuttuja vaivaantuneita pikaisia katseita.
En ole muuttanut käytöstäni millään tavalla. En ymmärrä miksi taas käy näin!? Lupaavasti alkanut ihastus päätyy taas siihen, että mies alkaa vihata ja vältellä minua. Onko kukaan keksinyt tähän selitystä?
Kommentit (46)
Sä ällötät sitä ja sitä ahdistaa luultavasti sun lähentely.
Vierailija kirjoitti:
Haiset pahalle joinakin päivinä. Siksi hän väittelee. Pese vittus ja suusi. Kyl se siitä.
Ei auta. Mulla oli ja pesin kovastikin ei auttanu...
Onko hän homo? Sellaista ei näe päältä. Piti aluksi hyvänä ystävänä ja kun tajusi sinun oikeasti ihastuneen, päätti tehdä siitä lopun.
Tdn kateellinen kanssasisarhentovalkoinen on myös ihastunut samaan mieheen ja vihjannut miehelle että sulla on ollut aiemmin suhde osaston lääkärin kanssa. Että rippeitä tiedossa jos sut ottaa.
Kokemuksia miten nämä tilanteet ovat päättyneet lopulta?
Onko tämä vaan miehille ominaista käytöstä vai tunnistaako joku nainen itsestään samaa käytösmallia ihastuessaan?