Lindtman loistaa tentissä
SDP kannatus taitaa vaan nousta näitten ulostulojen myötä
Kommentit (27)
Olen seurannut alusta saakka enkä ole kääntynyt demariksi vieläkään.
Kuten myös Harkimo. 2 miljardin euron vuosittaisesta yritysten yhteisöveron laskusta lähes puolet valuu suoraan ulkomaille eivätkä yritykset investoi nykyistä enemmän 2% yhteisöveron laskulla. Suuret yritykset eivät tarvitse tätä veronalennusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös Harkimo. 2 miljardin euron vuosittaisesta yritysten yhteisöveron laskusta lähes puolet valuu suoraan ulkomaille eivätkä yritykset investoi nykyistä enemmän 2% yhteisöveron laskulla. Suuret yritykset eivät tarvitse tätä veronalennusta.
Siinä vaan on se, että ne suuret yritykset siirtää konttorinsakin ulkomaille jos helpotukset viedään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka kierretään, niin ei vastaa kysymykseen, miten talous tasapainotetaan.
Taas menee seuraavat 4 vuotta demarien unelmahöttöön. Täytyisi vissiin pyrkiä nuoreksi eläkeläiseksi ja äänestää demareita. Ei vaan kykene.
Eihän se vastaa suoraan mihinkään.
Lapioi (sic) toverina sihteeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaan on se, että ne suuret yritykset siirtää konttorinsakin ulkomaille jos helpotukset viedään.
Höpönlöpön, alennus tulee vasta ensi vuonna ja ne on silti Suomessa 20% yhteisöverolla, joka on yksi EU:n alimmista.
Hyvä että Sannan tunnin juna saa myös Tampereen takaisin suunnitelmiin!
Ei mitään demareita vastaan, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni sanon poliitikosta : en pidä naamasta enkä siksi voi äänestää. Puhun siis Lindtmanista. Olen lapsellinen, mutta en voi tälle mitään. En pidä alakoululaisen naaman omistavasta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään demareita vastaan, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni sanon poliitikosta : en pidä naamasta enkä siksi voi äänestää. Puhun siis Lindtmanista. Olen lapsellinen, mutta en voi tälle mitään. En pidä alakoululaisen naaman omistavasta miehestä.
"Olen taloustieteen Nobel-voittaja ja arvioin tarkasti ehdokkaiden näkemykset talouspolitiikasta ennen äänestyspäätöstäni"
"En pidä naamasta enkä siksi voi äänestää"
Demokratia: Kaikilla on yksi ääni. Tsemppiä ihmiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Ylimielinen tyyppi. Kuten oli Sannakin. Tai no se oli pahempi. En tykkää yhtään vaikka demarihko olenkin.
Mutta kansa rakasti 😍
Kyllä Antilta tullaan kysymään monta ikävää kysymystä,vaikeneminen ei ole vaihtoehto,eikä piiloutuminen kellariin,puhumattakaan siitä että pistää Tytin horisemaan jotain sekavaa.
Antti puhuu sujuvasti ihan tyhjiä sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka kierretään, niin ei vastaa kysymykseen, miten talous tasapainotetaan.
Taas menee seuraavat 4 vuotta demarien unelmahöttöön. Täytyisi vissiin pyrkiä nuoreksi eläkeläiseksi ja äänestää demareita. Ei vaan kykene.
Kyllä kun katsoo tätä toistaitoista oikeiston sekoilua ja ennätysvelkojen mättämistä, niin kiitos, mieluummin se unelmahöttö kuin pazka taloudenhoito ja suomen tuhoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Lapiolla kissanpentuja kuoliaaksi läiskinyt Mikkel Näkkäläjärvi palkittiin puolueviralla. Kritisoin valintaa SDP:lle voimakkain äänenpainoin. Sain vastaukseksi vain jonkin copypastatun viestin miten meillä SDP:llä diiba daaba.
Olipa outoa. Sulla kumminkin vaikutusvaltaa valtakunnallisesti. Muistitko varmasti mainita että olet vakio vauvapalstalainen?
Ylimielinen tyyppi. Kuten oli Sannakin. Tai no se oli pahempi. En tykkää yhtään vaikka demarihko olenkin.