Suomen ihanimmat häät AVA:lla nyt
Uskomaton voimapakkaus tuo Maiju - morsian! En tosin tajua miks kaikki pitää tehdä samaan syssyyn, mutta ei tuo nainen ainakaan valita, toimii vain.
Kommentit (418)
Onko nainen tuon miehen kanssa rahan takia?
Vitsi nää ruoat kuulostaa hyvältä :D
Nää morsiamet ei kyllä arvosta ollenkaan hyvää ruokaa. Mies on huippukokki, olisin ollut aika järkyttynyt jos ruoka olis ollut jotain noutopöytäkarjalanpaistia. On ainakin parin näköiset häät.
Tuon morsiaimen hiukset on kauniisti laitettu. Pehmeä malli, sopii hänelle. Hyvä meikki.
Ihanat sapuskat heillä. :)
Siis aivan ihana tää jakso <3 Just tällaisia häitä oisin halunnut nähdä enemmän! Kuten raadissakin mainittiin, todella tyylikkäät aikuisten ihmisten häät. Oon jo niin kyllästynyt ns. maalaisromanttisiin latohäihin, että huh huh... Kaikki vaan samannäköisiä. Kerrankin näkee hienot elegantit häät <3 Annan ja Andin häät Saksassa oli myös mun suosikkeja! Tällaisia vaan lisää :) Katotaan mitä seuraavissa jaksoissa on ;)
Seuraava jakso... no, siitä riittänee kommentoitavaa :)
Tyylikkäät häät. Ihmettelin vain morsiammen sekä sulhasen asuja, kinnasivat sieltä täältä, eivätkä todellakaan istuneet kantajiensa päällä.
Morsiamen hääkampaus upea. Laittaisipa tukkaansa myös arjessa edes vähän tuohon tapaan. Eikös tämä pari sanonut nauttivansa arjen luksuksesta ja huolitelluista yksityiskohdista. Sen voisi aloittaa vaikka omasta ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Morsiamen hääkampaus upea. Laittaisipa tukkaansa myös arjessa edes vähän tuohon tapaan. Eikös tämä pari sanonut nauttivansa arjen luksuksesta ja huolitelluista yksityiskohdista. Sen voisi aloittaa vaikka omasta ulkonäöstä.
No kyllä hän aika huliteltu arjessakin on, mun mielestä ainakin. Kuitenkin tyyppi on ihan hyvässä kampaamossa duunissa, joten varmaan jo töidenkin puolesta pitää jonkin verran katsoa miltä näyttää ;).
Vierailija kirjoitti:
Vapise, Satuhäät!
Ehdin vasta nyt katsomaan. Kuola valui kun katselin niitä ruokia ja kakkuja... Olisi ollut mahtavaa olla vieraana, voitti karjalanpaistit 100-0. Ja lapsettomuuskin istui tilaisuuteen hyvin, olisin nauttinut.
Pariskunnan puvut kiskoi molemmilla miten sattuu, vaikka olis ollut kroppaa hyvin istuviinkin. Äkkiseltään katsottuna mekko oli kyllä kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ehdin vasta nyt katsomaan. Kuola valui kun katselin niitä ruokia ja kakkuja... Olisi ollut mahtavaa olla vieraana, voitti karjalanpaistit 100-0. Ja lapsettomuuskin istui tilaisuuteen hyvin, olisin nauttinut.
Pariskunnan puvut kiskoi molemmilla miten sattuu, vaikka olis ollut kroppaa hyvin istuviinkin. Äkkiseltään katsottuna mekko oli kyllä kiva.
Mä olin ainakin bongaavinani pienen vauvan yhden naisen sylistä! Tosin vilahti vaan aika äkkiä ohi...
Mua jotenkin hämmentää miten kauhean kriittisiä nää morsiamet on toisiensa häitä kohtaan. Käytännössä siis kritisoivat kaiken mikä ei ole heidän itsensä tyylistä, vaikka paremminkin olisi pitänyt miettiä sopiiko esim. hääpuku tai ruoat kantajalleen tai ovatko parin tyyliset häät.
Eniten hämmensi se, että edellisessä jaksossa oli ammattikokin häät ja sitten morsiot olivat kauhean yllättyneitä ja kriittisiä siitä, että ruoka oli niin isossa osassa häitä. No shit Sherlock. Jos ruoka on noin suuri intohimo, niin olisi pikemminkin vähän outoa jos sitten häissä syötäisiin kermakakkua ja karjalanpaistia. Elegantit, ihanat häät ja todellakin parin näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin hämmentää miten kauhean kriittisiä nää morsiamet on toisiensa häitä kohtaan. Käytännössä siis kritisoivat kaiken mikä ei ole heidän itsensä tyylistä, vaikka paremminkin olisi pitänyt miettiä sopiiko esim. hääpuku tai ruoat kantajalleen tai ovatko parin tyyliset häät.
Eniten hämmensi se, että edellisessä jaksossa oli ammattikokin häät ja sitten morsiot olivat kauhean yllättyneitä ja kriittisiä siitä, että ruoka oli niin isossa osassa häitä. No shit Sherlock. Jos ruoka on noin suuri intohimo, niin olisi pikemminkin vähän outoa jos sitten häissä syötäisiin kermakakkua ja karjalanpaistia. Elegantit, ihanat häät ja todellakin parin näköiset.
Tätä samaa ihmettelen kaikissa ohjelmissa, että häät pitää olla parin näköiset. Tässäkin en tykännyt puusta, koska ei sopisi minulle. Mutta ei sillä ole väliä, vaan sillä että puku oli täydellinen kantajalleen. Ja jos te itse haluatte perus kermakakun ja buffetin ei tarkoita sitä, että pöytään tarjoiltu illallinen olisi väärin. Loppujen lopuksi ohjelmassa näytetään niin pieni pätkä, että on hölmöä sanoa, että jäykkää, pelkkää ruokaa ja kokkien puheita, kuitenkin kaikki varmaan ymmärtää et kokkien puheet oli häissä aika pieni yksityiskohta :'D mun mielestä oli hyvät aikuiset häät niinkuin pari muutakin on kommentoinut.
Vierailija kirjoitti:
Eniten näitä tyylikkäitä häitä jossa oli ruuat viimeisen päälle haukkui just se ensi kerran WT-morsio :D
http://m.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/suomen-ihanimmat-haat/uutiset/artikk…
Vai että koirillekkin omat hääpuvut ;D
Mielestäni häät olivat tyylikkäät. Eniten häiritsi kokkien esiintyminen kuin TopChef-ohjelmassa, vaikka oli tietysti hienoa, että he esittelivät ruuat vieraille ja saivat samalla mainosta tekemälleen työlle ohjelman kautta.
Morsiamen puku oli kaunis. Oliko sulhasen asu liian kiiltävää kangasta vai johtuiko vaikutelma jostakin muusta? En pidä miehistä, joilla on kiiluvat silmät. Joku mätti, kun en ihastunut tähän tarinaan yhtään, mutta häät olivat ihanat. Sehän riittää katsojalle.
Miksi pitäisi olla intohimoinen talonrakentaja ja sisustaja, jos on intohimoinen ruoan suhteen? Entä jos asuisi kuuluisan arkkitehdin uniikkitalossa, haittaisiko jos tykkäisi roiskeläpästä? Kaipa se riittää, että keittiö on hyvä, ellei sitten ole vain intohimoinen ravintolakävijä, jolloin ei keittiötäkään tarvitsisi.
Juustohöylä kuulostaa kieltämättä mielenkiintoiselta valinnalta.