Suomen ihanimmat häät AVA:lla nyt
Uskomaton voimapakkaus tuo Maiju - morsian! En tosin tajua miks kaikki pitää tehdä samaan syssyyn, mutta ei tuo nainen ainakaan valita, toimii vain.
Kommentit (418)
Raati oli paljon kriittisempi tässä jaksossa :D Miksiköhän...
https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Suomen-ihanimmat-haat-alkaa-mukana-…
Se mutrunaama on tähtityttö-voittaja ;)
En kyllä olisi arvannut hänen olevan vasta 22v!
Vierailija kirjoitti:
Esim. Tuossa ruoka asiassa, ei kaikki syö tai tykkää kasvisruuista!/quote]
Ei häihin kyllä ole tapana mennä nirsoilemaan. Jos ei tykkää jostakin, niin ei ota sitä. Useinhan häissä kuitenkin on montaa eri ruokasorttia, että aika nirso täytyy olla, jos ei joku kelpaa. Kai nyt sentään keitettyjä perunoita voi raavas "lihansyöjäkin" syödä vai onko sekin "ällöttävää kasvisruokaa"?
Vierailija kirjoitti:
Taas se yks blondi mutruili siellä raadissa :D
Onkohan se palkattu sinne sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas se yks blondi mutruili siellä raadissa :D
No mikäs Miisaa harmittaa? Seiskan tähtityttö ja seksikkäin tavis finalisti.
Harmittaako vai onko huulissa sen verran täytettä, ettei normi-ilme onnistu. Hyvin peilin edessä harjoiteltu seksikäs mutruhuuli -ilmiö, duckface jäänyt päälle.Tavaramerkki.
Veti kyllä hiljaseksi kun luki tämän jutun: Miisasta tulee vihdoin tosi-tv-julkkis...
Mies sanoo haastattelijalle: – Minulle oli ihan sama, olemmeko telkkarissa vai emme. Menin kiltisti mukana. Olin vain maksaja ja sivustaseuraaja.
Tämä jakso on kyllä 5.4 aivan pakko katsoa.
Ja linkki unohtui tietenkin:
Vierailija kirjoitti:
Veti kyllä hiljaseksi kun luki tämän jutun: Miisasta tulee vihdoin tosi-tv-julkkis...
Mies sanoo haastattelijalle: – Minulle oli ihan sama, olemmeko telkkarissa vai emme. Menin kiltisti mukana. Olin vain maksaja ja sivustaseuraaja.
Tämä jakso on kyllä 5.4 aivan pakko katsoa.
Onko niille oma tv ohjelmaki tulossa?? :o
Jumalauta tolla Miisalla on mieletön kroppa. Nuo rinnat on täydelliset <3
T: Mies 28
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta tolla Miisalla on mieletön kroppa. Nuo rinnat on täydelliset <3
T: Mies 28
Juuh, silikonihinkkimimmit... jotenkin ei yllätä tämäkään julkisuuden kipeä hot mama. Nautitaan nyt niistä täysin rinnoin...
Saako tuota jo sanoa WT:ksi? Teiniäiti, joka vuoraa seinänsä Seiskan sivuilla, joita koristaa oma pärstä.
Vierailija kirjoitti:
Saako tuota jo sanoa WT:ksi? Teiniäiti, joka vuoraa seinänsä Seiskan sivuilla, joita koristaa oma pärstä.
Päivän paras.. ehkä jopa viikon!
Minkäikäinen tuo mies on? Morsian on kyllä vähintään nelikymppisen näköinen, eikä muutenkaan järin kaunis. Ihmettelen myös että mikä oli niin vaikeaa, olisi mennyt isoon kaupunkiin, tai tehnyt meikin itse, ja Suomessa jo hommannut huuhennukset hiuksiinsa, onhan tuollaisista ohuista vaikea saada hienoa kampausta.
Tämän illan jaksossa tuo mies on joku kokkiohjelmista tuttu, mutta mistä nainen on tuttu? No, kohta se varmaan selviää...
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan jaksossa tuo mies on joku kokkiohjelmista tuttu, mutta mistä nainen on tuttu? No, kohta se varmaan selviää...
Sekoitin Sari Havakseen. :p
Ei jaksa nyt millään kuunnella näitä tykkään susta -juttuja.
Ammattikokki käyttää paistinlastana juustohöylää? Ja häissä ei saa olla mitään sekundaa, mutta taloksi kelpaa Älvsby? :D
Vähän rasvainen fiilis tuli miehestä. :D Tuo kieli korvaan... eijei...
En ole eläessäni kertaakaan tavannut ihmistä, joka olisi lihansyöjä. Sekasyöjiä ovat kaikki olleet ja sekasyöjähän syö nimensämukaisesti kaikkea, myös sitä kasvisruokaa. Joten mitä helvettiä sekasyöjä valittaa siitä, että tarjolla on kasvisruokaa? Sitähän se sekasyöjäkin syö!