Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen ihanimmat häät AVA:lla nyt

Vierailija
15.03.2016 |

Uskomaton voimapakkaus tuo Maiju - morsian! En tosin tajua miks kaikki pitää tehdä samaan syssyyn, mutta ei tuo nainen ainakaan valita, toimii vain.

Kommentit (418)

Vierailija
141/418 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://m.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/suomen-ihanimmat-haat/uutiset/artikk…

Vai että koirillekkin omat hääpuvut ;D

Koirat morsiammeksi ja sulhaseksi puettuina ja kirkossa... olen aina luullut, että ns. "Herran huoneeseen" ei saa viedä eläimiä, mutta olen siis luullut väärin.  Ensi pyhänä  lemmikit mukaan ... 

Odotettavissa siis ensiviikolla huippuhäät, joista seurakunta saa keskustelun aihetta kirkkokaffelle.

Vierailija
142/418 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes haukkunu :D Eikös se kehunut morsiamenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/418 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen kaljan jälkeen läksit keskustelemaan suomen ihanimmista häistä...paljastit taustasi.

Vierailija
144/418 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

feelgood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen kaljan jälkeen läksit keskustelemaan suomen ihanimmista häistä...paljastit taustasi.

Minun taustana sama kuin edellä. Kannustan myötämieliseen kommentointiin. Sääli kuinka haluatten kaikkia mollata. Minä olen pitäny jokaisesta parista etenkin ensimmäisestä siksi saan puolustaa

Vierailija
145/418 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava jakso... no, siitä riittänee kommentoitavaa :)

Eniten näitä tyylikkäitä häitä jossa oli ruuat viimeisen päälle haukkui just se ensi kerran WT-morsio :D

Kiinnostaa nähdä mitä siellä on ruokana - Janssonia ehkä? Barbi-teema, ihkua, varmaan on morsiamenryöstöt ja kaikki ihanat hääleikit mukana.

Vierailija
146/418 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava jakso... no, siitä riittänee kommentoitavaa :)

Eniten näitä tyylikkäitä häitä jossa oli ruuat viimeisen päälle haukkui just se ensi kerran WT-morsio :D

Kiinnostaa nähdä mitä siellä on ruokana - Janssonia ehkä? Barbi-teema, ihkua, varmaan on morsiamenryöstöt ja kaikki ihanat hääleikit mukana.

Ei Barbi-häissä ruokatarjoilu tai mikään muukaan teema ole missään roolissa. Häissä on teemana vain morsian, jota on rakennettu rahaa säästelemättä. Yksi hääpareista uhrasi rahaa häävieraiden viihtymiseen Saksan linnahäissä, toinen taas ihaniin gourmet-ruokiin ja juomiin hääväelle, rahaa  siis palanut vieraita ajatellen. On hienoa saada seurata hieman itsekkäitä häitä, joissa juhlan kohokohta, rahaa vaatinut panostus onkin vain morsian ja puetut koirat.

Vierailija
147/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin arvasin, että se barbie on joku teiniäiti :)

Vierailija
148/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian alkaa!

Vierailija
149/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian alkaa!

Laitoin kanavan jo valmiiksi, puolituntia enää! Äääää, kello liiku jo eteenpäin! 😅

Vierailija
150/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä että morsian mainoksessa puhuu siitä että saa nähdä tuleeko isä taluttamaan alttarille. Koiria talutetaan, morsian saatellaan alttarille.

Vierailija
151/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai nyt voi kehua muiden häitä varsinkin kun ne voi voitta koko kilpailun ja itse jää ilman palkintoa

Vierailija
152/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee elävästi mieleen se "Maailman övereimmät mustalaishäät" (tms.) Just vasta lopetin eilisten Satuhäiden katsomisen, en tiedä olenko valmis tähän.

Vierailija
153/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Barbie :D

Vierailija
154/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 kuukauden seurustelun jälkeen alkoi tehdä mieli lasta? No mikäs siinä sitten.

Vierailija
155/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen Satuhäiden sulhanen oli lähihoitaja, näköjään on tämäkin sulho. 

Mies mainitsi kiinnittäneensä ekana huomiota Miisan isoihin rintoihin, nyt kommentoi "tykkään susta kun sulla on isot rinnat". Fabulous.

Vierailija
156/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mallin töitä." Ahahhahhahaaaa.

Mutta yleisesti ottaen nää on vähän symppiksempiä kuin alunperin ajattelin. Ja juuri kun kirjoitan tämän niin nää kertoo tykkäävänsä toisistaan koska Miisalla on isot rinnat ja toi mies ostaa Miisalle mitä se haluaa (varmaan mm. ne rinnat).

Vierailija
157/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tykkään susta koska ostat mulle kaiken mitä mä haluun!" "tykkään susta ku sul on isot rinnat!"

Argh! :D

Vierailija
158/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajjesta noita koirien vaatteita!

Vierailija
159/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mallin töitä." Ahahhahhahaaaa.

Mutta yleisesti ottaen nää on vähän symppiksempiä kuin alunperin ajattelin. Ja juuri kun kirjoitan tämän niin nää kertoo tykkäävänsä toisistaan koska Miisalla on isot rinnat ja toi mies ostaa Miisalle mitä se haluaa (varmaan mm. ne rinnat).

Lähihoitajan palkalla joutuu varmaan Tallinnasta kyllä tisut hakemaan.

Vierailija
160/418 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti noita tyhjäpäitä :DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän