Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen ihanimmat häät AVA:lla nyt

Vierailija
15.03.2016 |

Uskomaton voimapakkaus tuo Maiju - morsian! En tosin tajua miks kaikki pitää tehdä samaan syssyyn, mutta ei tuo nainen ainakaan valita, toimii vain.

Kommentit (418)

Vierailija
81/418 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei vaikuta kovin iloselta. Häästressiä?

Vaikuttaa siltä, että tuota morsianta on vaikea miellyttää. Esimerkiksi koekampausten ja -meikkien kanssa, ei uskaltanut sanoa suoraan kampaajalle, ettei pitänyt lopputuloksesta ollenkaan ja toiseenkin yritykseen hän oli tyytymätön, ja miehen mielipide "pidän tuosta" oli väärä, koska nainen oli eri mieltä.

Vierailija
82/418 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko teille muille mieleen tuosta Annasta väärin meikattu Nanna Karalahti? 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/418 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastataanko englanniks tahdon, i am? :D oon kuullu vaan i do.

Vierailija
84/418 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tainneet tän jakson häät olleet halvat... Ois kiva tietää budjettia :D Mikäs siinä jos on varaa, itsekin silloin järjestäisin hienot häät, jos varaa vain olisi.

Vierailija
85/418 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä superonnistuneet ja hyvän fiiliksen häät!

Vierailija
86/418 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, mitä kertoo ihmisistä ja nykymaailmasta, kun yhtä vaille kaikkien naisten mielestä kasvissyönti on itsekästä! Ei hyvä luoja! Valitetaan siitä, että häissä pitäisi ottaa myös lihansyöjät huomioon...ööö, kuinka usein lihansyöjien häissä otetaan kasvisruokailijat huomioon, kysynpähän vain.

Vierailija
87/418 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin kun luin että Anna on 34v.... Veikkasin että 45v. puuma löytänyt 3-kymppisen miehen ja jotenkin saanut huijattua itselleen... Nuo eivät takuulla tule lapsia saamaan, rouva on niin aneemisen näköinen. Ja oikeasti, montako vierasta tuolla oli, 20?

Miten voi olla noin paska enkku vaikka ollut vuosia ulkomailla?

Vierailija
88/418 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut eiks se aloittanut että "Are you sure blaadidadijaadiidii daba daba blaa jaa blaa jaa...?"

Ja sit se vastas että i am. Varma niinku.

Vierailija
89/418 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se yks blondi mutruili siellä raadissa :D

Vierailija
90/418 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut eiks se aloittanut että "Are you sure blaadidadijaadiidii daba daba blaa jaa blaa jaa...?"

Mut eikse jatkunu et oletko varma että tahdot. Mä ainaki vastaisin että tahdon kuin että olen :D

Vierailija
91/418 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut eikse jatkunu et oletko varma että tahdot. Mä ainaki vastaisin että tahdon kuin että olen :D

Emmä siitä lopusta mitään ymmärtänyt, koska en osaa enkkuu... Eli mä olisin vastannut vaan "jees"... :D

Vierailija
92/418 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka mielesta mies oli aika catch? Hyvannakoinen, hyvassa iassa, fiksu ja hauskan oloinen, hyva koulutus ja ammatti.... mitenkohan anna oli hanet napannut :D anna vaikutti mukavalta ja positiiviselta ihmiselta myos.

Vierailija
93/418 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko teille muille mieleen tuosta Annasta väärin meikattu Nanna Karalahti? 😊

Mä mietin ihan samaa!

Vierailija
94/418 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi itsekästä naiselta vaatia vain pelkkää kasvisruokaa. Diktaattori perkele!

Niin, on tosi itsekäsä ajatella eläinten oikeuksia...

Vierailija
95/418 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti tuo mutrunaama ämmä on kyllä kamala. Innolla odotan miten täydelliset häät itsellään on.

Vierailija
96/418 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti tuo mutrunaama ämmä on kyllä kamala. Innolla odotan miten täydelliset häät itsellään on.

Juu voit olla varma, että täydelliset on !

Vierailija
97/418 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas se yks blondi mutruili siellä raadissa :D

No mikäs Miisaa harmittaa? Seiskan tähtityttö ja seksikkäin tavis finalisti.

Vierailija
98/418 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie veikkaan, että tällä mutru naamalla, on paljon huonommat häät. Oma veikkaukseni on et tämä pari voittaa, jotka siellä linnassa juhli. Oli kyllä todella ihanat satumaiset häät! :) oikein kunnon Tuhkimo häät :)

Vierailija
99/418 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma vaikuttaa sekavalta, eikä mihinkään paneuduta kunnolla. Itse pääasia eli häät jäävät liian vähälle huomiolle. Ohjelma vaikuttaa myös halvalla tehdyltä ja jotenkin pintapuoliselta. Raatilaisia voisi olla vähemmän ja näitä olisi voitu kutsua vieraiksi arvioitaviin häihin niin kuin Neljät häät-ohjelmassa. Odotin tämän ohjelman toimivan samalla tavalla kuin Neljät häät.

Vierailija
100/418 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs oli aika itsekeskeinen nainen tuo morsian. Ei mitään rajaa itsekeskeisyydellä. Minä tätä ,minä tota , minä sitä.... Joskus ois hyvä miettiä muitakin.... Esim. Tuossa ruoka asiassa, ei kaikki syö tai tykkää kasvisruuista! Kakku juttukin oli omituinen, mies ei olis saannu sanoa OMAA MIELIPIDETTÄÄN. Mutta tietenkin tätä naista olisi pitänyt ehdottomasti kuunnella ja totella joka asiassa.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän