Suomen ihanimmat häät AVA:lla nyt
Uskomaton voimapakkaus tuo Maiju - morsian! En tosin tajua miks kaikki pitää tehdä samaan syssyyn, mutta ei tuo nainen ainakaan valita, toimii vain.
Kommentit (418)
Ketkä voittivat? Jäi katsomatta kun tv sanoi sopimuksensa irti... :/
Siis mikä tuo yks tuksutyylinen blondi oikein oli? Tuksun suurin fani?
Ehdottomasti ihanin pari voitti! Tuiren häitä en tainnut katsoa kokonaan ja Annan häät olivat ihan alkupäässä, joten pisteitä tuli varmaan ihan vain siksi, ettei ollut vertailukohtaa, mutta tosi upea kolmikko voitti.
Omia inhokkejani en viitsi edes mainita, etteivät saa enempää julkisuutta, mutta väitän, että heidät (2) oli valittukin ohjelmaan vain siksi, että olivat niin luonnottomia ja rahalla tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti voittajaksi seuloutui ne häät, jotka ärsyttivät vähiten? Ei noista viimeisistä häistä jäänyt mieleen oikein mitään erityistä. Sellaiset siistit häät.
Mielenkiintoista, kuinka häissä on nykyään paljon sellaisia asioita, jotka on "pakko tehdä". Ja kuitenkin suurin osa niistä "pakoista" on aika nuorta perua. Hääpari syöttää kakkua toisilleen, sukkanauhan etsiminen, kimpun heitto, kaikenmaailman leikit jne jne, vihkiminen kirkossa, vaikka kirkko muuten vieras onkin.
Minä taas itkin ensimmäistä kertaa tätä ohjelmaa seuratessani. 62 syytä rakastaa <3 Päätin alkaa kirjoittaa omalle kullalleni lappuja, joissa kerron, miksi häntä rakastan. Aito, teeskentelemätön, luonnollinen, vilpittömästi toisiinsa rakastunut pari joka halusi järjestää perinteiset häät läheisilleen. Ihanat!
Voittajapari odottaa esikoistaan! Laskettu aika lokakuussa. Kuinka ihanaa, niin rakastanut pari <3
Vituttaako koskaan olla niin elämätön luuseri, että pitää katsoa tällaista paskaa?
En tiedä, mitä olisin itse äänestänytnoista häistä voittajaksi. Olisi myös ollut mukava tietää, millainen käytössä ollut arvosteluasteikko oli ja ylipäätään kunkin saamat pisteet. Olen katsonut erilaisia suomalaisia hääohjelmia televisiosta lapsesta saakka ja luulen, että pikkuhiljaa alkaa riittämään. Tietyt seikat alkavat jo kyllästyttämään kun olen nähnyt niin monet televisiohäät, vaikka olen tainut oikeasti olla vieraana elämäni aikana vain kaksissa häissä. Jostakin kummasta syystä päädyn aina katsomaan näitä hääohjelmia, vaikka ei todellakaan pitäisi.
Tämä joka kirjoitti elämättömistä luusereista vaikuttaa aivan Miisalta.
Moi Miisa, ottaako tyhjään päähän noin paljon.
Ainakin kielenkäyttö ja älykkyysosamäärä vastaa tarkalleen tapausta....
Oikea pari voitti! Ihanilta ihmisiltä vaikuttivat ja häät tuntuivat olevan oikein onnistuneet. Rakkautta oli ilmassa paljon :-)
Muutenkin olin tyytyväinen voittajakolmikkoon.
Sarjan viimeinen jakso esitettiin Avalla viikko sitten. Jokainen jakso tuli viikon aikana myös pari kertaa uusintana ennen seuraavaa jaksoa. nyt tänään sarja alkaa uusintana mtv3:lla ensimmäisestä jaksosta. Ei mitään järkeä. Se on tämä kesäohjelmisto. Eiköhän kaikki, joita tämä ohjelma kiinnosti ole jaksot jo nähneet.
Nyt tuli tää jakso uusintana ja katsoin. Ihanin pari ja ihanimmat häät. Paras hääjakso mitä oon ikinä kattonu! Itkin melkein koko jakson ajan! Tossa parissa on niin paljon rakkautta. Oisin toivonu, että tää pari ois voittanu :)
Melkoinen hapannaama tuo Miisa. Sössöttää kaikki kommentit ja mihinkään ei ole koskaan tyytyväinen.
Joo....hääsuunnittelija? Tällä Annella on monta titteliä,mutta ei koulutusta mihinkään. Ja näkihän tuon lopputuloksen,muovituolit,tekokukkia ja kilometrikaupalla tylliä.
Varmana tietona Maijun ja Börjen avioero. Taisi Maijua nuoremmat herrat kiinnostaa. Selvisi siis syy miksi piti kiireellä naimisiin päästä. Sai kupattua talot ja rahat. Ja sitten ukko vaihtoon.. Varmaan kiva katsella häiden uusintoja telkkarista. Oliko tämä ainoa eroon päättynyt liitto ykköskaudelta?
tainnu tuo pari Sanna ja Villekin erota jo ja löytää uusia puolisoita, sekä lapsiakin?? Hieman järkyttynyt...kun uskovia oli/on.
Luultavasti voittajaksi seuloutui ne häät, jotka ärsyttivät vähiten? Ei noista viimeisistä häistä jäänyt mieleen oikein mitään erityistä. Sellaiset siistit häät.
Mielenkiintoista, kuinka häissä on nykyään paljon sellaisia asioita, jotka on "pakko tehdä". Ja kuitenkin suurin osa niistä "pakoista" on aika nuorta perua. Hääpari syöttää kakkua toisilleen, sukkanauhan etsiminen, kimpun heitto, kaikenmaailman leikit jne jne, vihkiminen kirkossa, vaikka kirkko muuten vieras onkin.