Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
1541/1581 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kerro yksityisiä asioitani nettifoorumilla. Lähettäjien selville saaminen ei ole kummoisenkaan vaivan takana osaavalle ylläpidon henkilölle tai vaikka poliisin tietotekniselle osastolle.

Mutta mistä ne henkilöt tietävät, ovatko kertomasi asiat totta?

Vierailija
1542/1581 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että viime talvena kerran töistä kotiin ajaessa ihan kamalassa vessahädässä en vaan jaksanut enää pidätellä, ja loputtoman pitkässä iltapäiväruuhkassa liikennevaloissa seisoessa päädyin sitten päästämään ihan täysillä pissat housuun ja auton penkille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule jos sinä et paase lahtemaan niin siellä on joku setä joka voisi lahtea sieltä kanssani asuntoa minulle katsomaan

Vierailija
1544/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten vaihda sukkia aina päivittäin

Vierailija
1545/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että menetin kolme perheenjäsentäni tsunamissa kun olin nuori.

Vierailija
1546/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillähän saat hyvää hoitoa. 

Vierailija
1547/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea älytöntä, epäeettistä, epäasiallista, moraalitonta, laitonta, toisten ihmisten hyödyntämistä omaksi edukseni olenkaan tehnyt elämäni aikana, antamatta kuitenkaan josko mitään, tai ainakaan kovin kummoista vastinetta muille. 

Näistä mikään ei ole kuitenkaan mitään kovin räikeää. Ja uskon että näin tekee jossain kohtaa elämää kaikki muutkin. Tämä on selviytymiskeino.

Kirsi?

Vierailija
1548/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4 kivestä

Vierailija
1549/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sairastan parantumatonta lievää ihosairautta, joka on suht yleinen (?), muttei niin yleinen että se olisi kaikilla. Tauti on tarttuva ja liittyy seksuaalisuuteen/läheiseen kanssakäymiseen toisten kanssa. No arvaattekin jo varmaan mikä tauti on kyseessä. Joka tapauksessa tätä en haluaisi kaikkien tietävän. Ärsyttää koko juttu.

Vierailija
1550/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on karvainen alapää ja olen nainen sekä ruma p i l l u. 

Vierailija
1551/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että en pidä yleensä muista ihmisistä, lapsista en vähääkään. Yritän salata tätä, mutta en voi sille mitään, näin vaan on.

Vihaan lapsia! Se hirveä kiljuminen ja lapsen ääni saa pääni kiehumaan. Pomppivat ja hyppivät kuin villieläimet. Sotkevat ja sekoittavat kaiken. Ovat vastenmielisiä. 

Olet itsekin ollut siis joskus vastenmielinen.

Vierailija
1552/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tietävät, että olen varakas, mutta eivät sitä että olen rikkaampi kuin pystyisivät ikinä kuvittelemaan, enkä ikinä aio sitä tuoda julki.

Vierailija
1553/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt seksiä 

Vierailija
1554/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani pappi ja kiroilen.

Vierailija
1555/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan persettä ja en useinkaan pese käsiä sen jälkeen

Vierailija
1556/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kenenkään tietävän, että käyn joskus täällä vauva-palstalla. Olen hyvinkoulutettu, hyvin toimeentuleva, varakas ja hyvässä työpaikassa. Ihmiset pitävät minua fiksuna.

Vierailija
1557/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä miten hemmetin paljon olen valehdellut elämäni aikana pikkuasioista yhteen isoonkin juttuun (ainoastaan itseeni ja exääni liittyvä juttu). Miten paljon valehtelenkaan kirkkain silmin työpaikalla nytkin, esitän jotain muuta kuin olen. 

Etten oikeasti ole voinut sietää äitiäni koskaan, tai sitä henkilöä joka minut ilmeisesti synnytti, olen näennäisen ystävällinen hänelle vaikka mieli tekisi huutaa häneelle se kaikki pas.. a päin naamaa miten minua on kohdellut. 

Et taida ymmärtää, että muut ovat huomanneet valehtelusi aikaa sitten, mutta eivät vain ole siitä kertoneet sinulle päin naamaa. Aikoinaan seurustelin hetken aikaa patologisen valehtelijan kanssa. Oli niin tyhmä, ettei tajunnut, kuinka helposti valheista jää kiinni jossain vaiheessa. En viitsinut kovin kauaa sitä katsella.

Vierailija
1558/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavalsin rahaa työpaikasta, pikkusummia kerrallaan kahden vuoden ajan. Tästä on aikaa yli 20 vuotta, en voi ymmärtää miksi tein niin ja edelleen hävettää suunnattomasti.

Vierailija
1559/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun Vauva-palstalla ja kirjoittelen tänne.

Vierailija
1560/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hankin tutkintoni osittain huijaamalla. Tästä on jo kauan aikaa, mutta aiheuttaisi paljon ongelmia jos selviäisi. En oikeasti tehnyt kaikkia harjoitteluja mitä piti. Lopputyön teorian kopioin netistä melko suurelta osin. Oli kyllä periaatteessa hyvä syy: kärsin vakavasta sairaudesta tehdessäni lopputyötä ja aivot toimi ihan surkeasti.