Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1581)
Sitä, että viime talvena kerran töistä kotiin ajaessa ihan kamalassa vessahädässä en vaan jaksanut enää pidätellä, ja loputtoman pitkässä iltapäiväruuhkassa liikennevaloissa seisoessa päädyin sitten päästämään ihan täysillä pissat housuun ja auton penkille.
kuule jos sinä et paase lahtemaan niin siellä on joku setä joka voisi lahtea sieltä kanssani asuntoa minulle katsomaan
Etten vaihda sukkia aina päivittäin
Että menetin kolme perheenjäsentäni tsunamissa kun olin nuori.
No sillähän saat hyvää hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea älytöntä, epäeettistä, epäasiallista, moraalitonta, laitonta, toisten ihmisten hyödyntämistä omaksi edukseni olenkaan tehnyt elämäni aikana, antamatta kuitenkaan josko mitään, tai ainakaan kovin kummoista vastinetta muille.
Näistä mikään ei ole kuitenkaan mitään kovin räikeää. Ja uskon että näin tekee jossain kohtaa elämää kaikki muutkin. Tämä on selviytymiskeino.
Kirsi?
Että sairastan parantumatonta lievää ihosairautta, joka on suht yleinen (?), muttei niin yleinen että se olisi kaikilla. Tauti on tarttuva ja liittyy seksuaalisuuteen/läheiseen kanssakäymiseen toisten kanssa. No arvaattekin jo varmaan mikä tauti on kyseessä. Joka tapauksessa tätä en haluaisi kaikkien tietävän. Ärsyttää koko juttu.
Mulla on karvainen alapää ja olen nainen sekä ruma p i l l u.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että en pidä yleensä muista ihmisistä, lapsista en vähääkään. Yritän salata tätä, mutta en voi sille mitään, näin vaan on.
Vihaan lapsia! Se hirveä kiljuminen ja lapsen ääni saa pääni kiehumaan. Pomppivat ja hyppivät kuin villieläimet. Sotkevat ja sekoittavat kaiken. Ovat vastenmielisiä.
Olet itsekin ollut siis joskus vastenmielinen.
Ihmiset tietävät, että olen varakas, mutta eivät sitä että olen rikkaampi kuin pystyisivät ikinä kuvittelemaan, enkä ikinä aio sitä tuoda julki.
Olen ammatiltani pappi ja kiroilen.
Kaivan persettä ja en useinkaan pese käsiä sen jälkeen
En halua kenenkään tietävän, että käyn joskus täällä vauva-palstalla. Olen hyvinkoulutettu, hyvin toimeentuleva, varakas ja hyvässä työpaikassa. Ihmiset pitävät minua fiksuna.
Vierailija kirjoitti:
Sitä miten hemmetin paljon olen valehdellut elämäni aikana pikkuasioista yhteen isoonkin juttuun (ainoastaan itseeni ja exääni liittyvä juttu). Miten paljon valehtelenkaan kirkkain silmin työpaikalla nytkin, esitän jotain muuta kuin olen.
Etten oikeasti ole voinut sietää äitiäni koskaan, tai sitä henkilöä joka minut ilmeisesti synnytti, olen näennäisen ystävällinen hänelle vaikka mieli tekisi huutaa häneelle se kaikki pas.. a päin naamaa miten minua on kohdellut.
Et taida ymmärtää, että muut ovat huomanneet valehtelusi aikaa sitten, mutta eivät vain ole siitä kertoneet sinulle päin naamaa. Aikoinaan seurustelin hetken aikaa patologisen valehtelijan kanssa. Oli niin tyhmä, ettei tajunnut, kuinka helposti valheista jää kiinni jossain vaiheessa. En viitsinut kovin kauaa sitä katsella.
Kavalsin rahaa työpaikasta, pikkusummia kerrallaan kahden vuoden ajan. Tästä on aikaa yli 20 vuotta, en voi ymmärtää miksi tein niin ja edelleen hävettää suunnattomasti.
Roikun Vauva-palstalla ja kirjoittelen tänne.
Että hankin tutkintoni osittain huijaamalla. Tästä on jo kauan aikaa, mutta aiheuttaisi paljon ongelmia jos selviäisi. En oikeasti tehnyt kaikkia harjoitteluja mitä piti. Lopputyön teorian kopioin netistä melko suurelta osin. Oli kyllä periaatteessa hyvä syy: kärsin vakavasta sairaudesta tehdessäni lopputyötä ja aivot toimi ihan surkeasti.
Mutta mistä ne henkilöt tietävät, ovatko kertomasi asiat totta?