Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
1501/1581 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin parikymppisenä aika asiaton koirani kanssa... hävettää vieläkin.

Moi S? Laitoitko pähkinävoita pimppiin?

Vierailija
1502/1581 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Franz Barckhausen kirjoitti:

Tyydytän itseäni ja samalla katson valokuvaa siskostani

Miksei, jos on hyvännäköinenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1581 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tultuani  itse törkeästi petetyksi parisuhteessa en ole jaksanut sen jälkeen  itsekkään kunnioittaa toista sukupuolta.

Pysyn poissa tietenkin parisuhteista, mutta saatan osoittaa valheellista kiinnostusta miehiä kohtaan. Yleensä saan sen mitä haluan ja sen jälkeen minusta ei kuulu enää.

Tiedostan todellakin tekeväni väärin, mutta tuntuu, etten koskaan pääse yli kaikesta vihasta, katkeruudesta ja surusta mitä _monta kertaa_ petetyksi tuleminen aiheutti. 

Minulle kävi hyvin nopeasti nuorena selväksi, miten vähän miehet välittävät kenestäkään muusta kuin itsestään. Tästä johtuen otin nuorena tyylin, että parisuhteessa säännöt koskevat sitten molempia ja ne käsikirjoitetaan tekojen, ei sanojen, kautta. Muutama ystävä on lakannut arvostamasta minua, kun sanoin, etten ollut enää uskollisuusvelvollinen kun eksäni sai kakaistua vu

Komppaan👍

Vierailija
1504/1581 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksella av:lle tunnustuksia. 

Vierailija
1505/1581 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusuhteiden määrää nuorempana

Vierailija
1506/1581 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauhea rasisti ja niin paha päihderiippuvuus että en voi juoda alkoholia koskaan. Muuten on helvetti irti. Olen myös sisimmässäni väkivaltainen. Olen vaativassa työssä ja korkeasti koulutettu. 

Vierailija
1507/1581 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin kypsä ns. työelämään ja lasken päiviä eläkkeeseen. Jäljellä vielä viisi vuotta ja risat. Haluan kyllä osa-aikatyön, mutta ei onnistu millään. Edes sinne kuuluisalle kaupankassalle ei pääse. 

Siis tällainenko naurettava ja jokaiselle duunarille päivänselväasia on jotain,mitä et voi kenellekään kertoa? Olet vissiin hieman yksinkertainen,jos et tajua aloituksen aihetta?

Vierailija
1508/1581 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oksettavia mielikuvia kuin tällainen kommentti saattaakin herättää, niin tämä kommentti sentään todella liittyi aloituksen aiheeseen,toisin kuin nämä "töissäkäynti v..tuttaa,yhyy" tekstit. Miksi pitää kommentoida ketjussa,jos aloituksen ei ole mitään sanottavaa-pätee moniin muihinkin ketjuihin? Ärsyttävää.

Oma kokemukseni,josta en halua kertoa kuin sellaislle,jotka ovat saman läpikäyneet: ra is k a tuksi tuleminen avioliitossa kerta toisensa jälkeen. Asia nyt ei ole omasta itsestä kiinni ollut,ellei sellaiseksi lasketa uskonlahkolaisuutta nuorena ja avioliittoa sen seurauksena, mutta en halua kertoa itsestäni nitään asioita enää kenellekään-ihmiset ovat susia.

Vierailija
1509/1581 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi.

T.mies

Vierailija
1510/1581 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös ihminen joka nautin siitä ettei kukaan esim. työpaikalla tiedä minusta oikeastaan yhtään mitään muuta kuin tietysti sen mitä työni vaatii. Mutta argh.. aina löytyy se joku sivistymätön juntti joka sitten alkaa kyselemään. Kysyy esim reilun 1/2 v tiimityöskentelyn jälkeen että onko minulla lapsia. No siis daa, jos en ole puhunut sanaakaan tänä aikana lapsista (kuten 99% niistä joilla on lapsia tekee) niin eiköhän se ole sanomattakin selvää ettei minulla ole lapsia. Sitten kun vastasin ettei ole, niin kas kun ei jatkanut että miksi? Juntti!

Muistakaa aina, että ihmiset kertoo sen mitä he haluavat, älä kysele henkilökohtaisia! Älä kysy edes mitä lomasuunnitelmia sulla on tai loman jälkeen mitä teit lomalla. Ihmiset kertoo kyllä jos he haluavat tuoda jotain julki. Jos kuitenkin epähuomiossa kysyt ja huomaat että toinen vastaa ympäripyöreästi, niin älä jumaliste tarkenna kysymystä vaan vaihda randomina aihetta tai ker

Isossa työpaikassa tuo on ihan ok (paitsi tuo, että ihan nauttii siitä, että on muka niin salaperäinen...  siinä on jotain ihme omahyväistä ja suuret luulot).

Vierailija
1511/1581 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on aina hyvä asia kirjoitti:

Kannustan ihmisiä tappamaan itsensä.

Ja teen sitä jatkossakin.

Ps. Juna on paras tapa lähteä

Veturikuskille elinikäinen trauma. Ehkä jollekin matkustajallekin. Typerä suositus.

Luuletko, että sen kuljettajan traumat enää tuossa vaiheessa kiinnostavat? Ja onko tuo ainoa neuvosi? "Ettei joku muu saa traumoja"?

Vierailija
1512/1581 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti en halua kenenkään tietävän ettei minulla ole koskaan ollut ystäviä edes sitä yhtä vain hyvän päivän tuttuja.

Ystävät ovat yliarvostettuja

1513/1581 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kai mä ny sitä täälä kerro 😂

Vierailija
1514/1581 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole yhtäkään ystävää, ei ole koskaan ollutkaan. Kenellekään ei tunnu olevan tästä harmainta aavistusta.

Koska ihmiset eivät oikeasti ole kiinnostuneita. Väittävät olevansa, mutta nopeasti käy ilmi, etteivät halua edes tietää muiden ongelmista.

Vierailija
1515/1581 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisesti naimisissa oleva perheenäiti mutta petän miestäni jumalaisen näköisen ammattiurheilijan kanssa. Kyse ei ole mistään muusta kuin seksistä, mutta en mahda itselleni mitään, se fyysinen himo on jotain mitä en ole kokenut vuosiin.

Vierailija
1516/1581 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran runkulla kirkossa perussuomalaisen kanssa :( Hävettää kun sellaisen kanssa...

Vierailija
1517/1581 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lämpimissä väleissä lapsuudenperheeni kanssa. Olen aina ollut perheen syntipukki ja en jaksa pitää yhteyttä vanhempiini tai sisarukseeni, koska kaikkea mitä teen tai en tee tai voisi tehdä räävitään jälkikäteen. Häpeä ei ole minun, mutta tuntuu vaikealta puhua asiasta (muuten kuin anonyymina netissä).

Vierailija
1518/1581 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellainen melko tavallinen, että vaikka olenkin "järki-ihminen" niin tunnepuoleni unohtaa sen öisin, ja pitää nukkua jonkilainen valo päällä.

Silti jäniksenä säikyn rasahduksia.

Sama juttu, jos nukun yksin.

Haluan nähdä möröt kunnolla.

Haluat ottaa selfien mörköjen kanssa?

Vierailija
1519/1581 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskota jollet kerro lisää ;)

Vierailija
1520/1581 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä miten hemmetin paljon olen valehdellut elämäni aikana pikkuasioista yhteen isoonkin juttuun (ainoastaan itseeni ja exääni liittyvä juttu). Miten paljon valehtelenkaan kirkkain silmin työpaikalla nytkin, esitän jotain muuta kuin olen. 

Etten oikeasti ole voinut sietää äitiäni koskaan, tai sitä henkilöä joka minut ilmeisesti synnytti, olen näennäisen ystävällinen hänelle vaikka mieli tekisi huutaa häneelle se kaikki pas.. a päin naamaa miten minua on kohdellut.