Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
1561/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka kiusattuna uskontolahkon kautta ei voi kertoa enää mitään itsestään kun se voidaan väärentää. 

Vierailija
1562/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi käydä suihkussa jos ei ole menoja vaikka pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan korvaani hiuspinnillä, ällöä ja erittäin typerää 

Syön sängyssä😂

Puhun paljon itsekseni, ehkä vähän vähentyny viimeaikoina ku ollu niin sosiaalista aikaa tää kesä 😂

Piereskelen paljon ja kovaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
1564/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hankin tutkintoni osittain huijaamalla. Tästä on jo kauan aikaa, mutta aiheuttaisi paljon ongelmia jos selviäisi. En oikeasti tehnyt kaikkia harjoitteluja mitä piti. Lopputyön teorian kopioin netistä melko suurelta osin. Oli kyllä periaatteessa hyvä syy: kärsin vakavasta sairaudesta tehdessäni lopputyötä ja aivot toimi ihan surkeasti. 

Huijaamiseen ei ole mitään hyvää syytä, joten älä oikeuta tekoasi. 

Vierailija
1565/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tappoa, jotka luulin jo vanhentuneen, mutta Poliisi muuttikin nimikkeet yllättäen murhiksi.

Ruotsissa sukututkimukseen annettuja DNA-näytteitä, voidaan lainmuutoksen jälkeen käyttää vakavien rikosten selvittämiseen. Jos sama otetaan käyttöön Suomessa niin jään kiinni, koska kaksi lähisukulaistani on tehnyt verkosta löytyvän sukututkimukseen liittyvän DNA-testin.

Tätä odotellessa.

Ei kai sun jäljille päästäkseen mitään dna'ta tarvitse kun auliisti myönnät rikokset täällä ja jäljillesi pääsee ip tunnusten kautta.

Vierailija
1566/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit tapot. Milloin. Lapsena vai nuorena?

Vierailija
1567/1581 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että hankin tutkintoni osittain huijaamalla. Tästä on jo kauan aikaa, mutta aiheuttaisi paljon ongelmia jos selviäisi. En oikeasti tehnyt kaikkia harjoitteluja mitä piti. Lopputyön teorian kopioin netistä melko suurelta osin. Oli kyllä periaatteessa hyvä syy: kärsin vakavasta sairaudesta tehdessäni lopputyötä ja aivot toimi ihan surkeasti. 

Huijaamiseen ei ole mitään hyvää syytä, joten älä oikeuta tekoasi. 

Mikä sairaus oli kyseessä? Menikö se ohi vai onko krooninen.

Vierailija
1568/1581 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset luulevat että välit siskooni ovat hyvät, vaikka olen aina pitänyt häntä vastenmielisenä teeskentelijänä ja pahantahtoisena ilkimyksenä.

Kun hän meni naimisiin, vetistelin isoissa kirkkohäissä muka liikuttuneena, mutta oikeasti tein niin vain koska se nyt kuuluu asiaan. Jos olisin hämmästystä herättämättä voinut jäädä pois, olisin todella mielelläni jäänyt.

En yhtään kaipaisi häntä vaikka en enää ikinä tapaisi.

Vierailija
1569/1581 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista asiaa ole. Jokainen hankala, kipeä tai hävettävä asia on vähintään terapeuttini tiedossa. 

Vierailija
1570/1581 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tappoa, jotka luulin jo vanhentuneen, mutta Poliisi muuttikin nimikkeet yllättäen murhiksi.

Ruotsissa sukututkimukseen annettuja DNA-näytteitä, voidaan lainmuutoksen jälkeen käyttää vakavien rikosten selvittämiseen. Jos sama otetaan käyttöön Suomessa niin jään kiinni, koska kaksi lähisukulaistani on tehnyt verkosta löytyvän sukututkimukseen liittyvän DNA-testin.

Tätä odotellessa.

Ei kai sun jäljille päästäkseen mitään dna'ta tarvitse kun auliisti myönnät rikokset täällä ja jäljillesi pääsee ip tunnusten kautta.

Niin, noh, voi myös muistaa, että nettianekdooteista vähintään 86% on keksitty kirjoitushetkellä. -eri

Redditissä varsinkin jollain kanavilla noita keksittyjä "tositarinoita" tulee vähän väliä kun porukka kirjoittaa huvikseen fiktiota paikkaan jonne ei pitäisi. Tai hakee reaktiota provoamalla.

Vierailija
1571/1581 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi oikeasti mielenkiintoinen salaisuus, niin tuskin sitä jonkun lehden keskustelupalstalle kirjoittaisin. Noista voi olla aika varma että nuo tutkisi nopeasti kuka sen kommentin oikeasti on kirjoittanut.

Ja jos joku luulee ettei suurta persujen vastaista sotaa 24/7 käyvä hesari tee kantaa kirjoittajistaan ja kirjoitetuista kommenteista, niin aika naiivi pitää olla. 

Vierailija
1572/1581 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutkutin viidellä kympillä persua ollesani 15 vee.

Vierailija
1573/1581 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Että rukoilen joka päivä ennen nukkumaanmenoa, että en enää herää seuraavana päivänä. Äitini ja isäni kyllä tietävät minun olevan työuupunut, mutta en usko heidän tietävän miten pahasti asiat oikeasti ovat myös muilta elämänosilta. Mahdollista masennustani pahentaa se, että se johtuu asioista, joiden ei ole mahdollista parantua tulevaisuudessa edes lääkityksen eikä terapiankaan avulla. Valitettavasti olen myös liian nössö tekemään itsemurhan. 

2) Olen kateellinen anorektikoille, koska he ovat niin ihanan laihoja ja lihaksittomia. Itse olen koko elämäni, ihan sama miten olen syönyt tai urheillut, pysynyt vain normaalipainoisena ja lihaksikkaana (kehoni on valitettavasti sellainen, että lihasmassa tarttuu ja näkyy todella helposti). 

3) Olen neitsyt, eikä minulla ole mitään mahdollisuutta päästä enää parisuhteeseen tai harrastaa seksiä. Häpeän kokemattomuuttani ja taidottomuuttani niin paljon, että en pystyisi kenellekään kumppanille asiasta kertomaan. Valitettavasti olen kuitenkin niin romantikko, että ainoa tyydyttävä parisuhde olisi sellainen, jossa pystyisin olemaan 100% rehellinen (mitä en voi olla). 

Eli lirissä ollaan ilman paranemisen prospekteja, kunnes kuolema joskus vapauttaa. Päällisin puolin kuitenkin kaikki kunnossa: on siisti asunto, vakituinen ja vastuullinen työ, rahaa käydä kaukomatkoillakin muutama kerta vuodessa ja ulkonäöstä (esim. hiusten ja meikin osalta) tulee töidenkin vuoksi huolehdittua. Miksi elämän pitää olla rankkaa ja hankalaa? 

N28

Vierailija
1574/1581 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen kiiltokuvapoika, josta kaikki pitävät. Kaikki haluavat seuraani ja kutsuvat minua kaikenmaailman kekkereihin. Sitten tulee suostuttua vaikka haluan oikeasti vaan olla yksin. Olen ollut parisuhteessa 25 vuotta ja puolisoni kanssa haluan olla. Mutta mieluiten olen vain yksin ja kuuntelen omia ajatuksiani. Kaikki ihmettelevät, että miksi en ole somessa tai omista älypuhelinta. Aijaa, että vieläkö pitäisi hankkia jotain facebook- kavereita. Ei kuuna kullan valkeana tule tapahtumaan. 

Vierailija
1575/1581 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Että rukoilen joka päivä ennen nukkumaanmenoa, että en enää herää seuraavana päivänä. Äitini ja isäni kyllä tietävät minun olevan työuupunut, mutta en usko heidän tietävän miten pahasti asiat oikeasti ovat myös muilta elämänosilta. Mahdollista masennustani pahentaa se, että se johtuu asioista, joiden ei ole mahdollista parantua tulevaisuudessa edes lääkityksen eikä terapiankaan avulla. Valitettavasti olen myös liian nössö tekemään itsemurhan. 

2) Olen kateellinen anorektikoille, koska he ovat niin ihanan laihoja ja lihaksittomia. Itse olen koko elämäni, ihan sama miten olen syönyt tai urheillut, pysynyt vain normaalipainoisena ja lihaksikkaana (kehoni on valitettavasti sellainen, että lihasmassa tarttuu ja näkyy todella helposti). 

3) Olen neitsyt, eikä minulla ole mitään mahdollisuutta päästä enää parisuhteeseen tai harrastaa seksiä. Häpeän kokemattomuuttani ja taidottomuuttani niin paljon, että en py

Tämä muistuttaa vähän omaa tilannettani. Ainoa asia mikä estää minua tappamasta itseäni on mielikuvituselämä, jonka olen rakentanut itselleni. Mielikuvituselämässäni olen huikean kaunis maailmankuulu rocktähti, joka asuu todellakin ulkomailla ja on naimisissa teiniajanihastukseni kanssa (myös rocktähti). Unelmia on hyvä olla, jos niillä pystyy irtautumaan todellisuudesta ja elämään (toivottavasti lyhyen) elämän loppuun asti?

Vierailija
1576/1581 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pakkomielle symmetriaan ja numeroon 3.

Vierailija
1577/1581 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3) Olen neitsyt, eikä minulla ole mitään mahdollisuutta päästä enää parisuhteeseen tai harrastaa seksiä. Häpeän kokemattomuuttani ja taidottomuuttani niin paljon, että en py

Sori, mä en saa kiinni mikä sun elämässä on hankalaa ja rankkaa? Työuupumus vai? Miksi ei ole mahdollista parantua? 

Käytkö jo terapiassa, voisko se auttaa sinua? Toi seurustelemattomuus ei ole minusta paha ongelma, voi löytyä vastaava mies.

Vierailija
1578/1581 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuossa kirjoitin, tilanteeseeni ei auttaisi terapiakaan. Tilanteeni parantuminen vaatisi muuttamista kokonaan toiselle paikkakunnalle (ei taloudellisesti mahdollista), uutta työpaikkaa (nykyisessä taloustilanteessa ihmiset eivät saa edes ensimmäistä työpaikkaa) ja ulkonäön täydellistä muuttumista jne... Rankkaa on siis elämäni vihaaminen ja kaiken sen tunnistaminen mitä elämässäni haluaisin muuttaa, mutta sen tietäminen että mitään niitä asioita ei ole mahdollista muuttaa... 

N28

Vierailija
1579/1581 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut luulee että olen hyvä rumpali. Kaikki levyt hoitanut rumpukoneilla. Studiossa en pystyisi soittamaan yhtään.

Vierailija
1580/1581 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaat vanhemman miehen joka auttaa neitsyyden poistamisessa. Samalla itsetuntosi paranee ja alat hehkumaan onnellisuutta. Elämänhalu tulee sen myötä.