Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1581)
....nuuhkaisen myös alkkareitani pissillä käydessä ja ennen kuin laitan pyykkiin...
Minua järkytti enemmän tuo tapaus missä nuoret naiset haukkui sitä pientä poikaa kaupassa, kuin se, että kolmevuotias ja koiranpentu hukkui.
Siinä luurankoni... *kuolee häpeästä* *etsii köyttä ja paikkaa johon ripustautua*
Vierailija kirjoitti:
4 aborttia
Mulla kaksi aborttia takanapäin, mutta en mä niitä kuulutellut ole jokaikiselle, mutta en kylläkään näe aborteissani mitään salattavaakaan, sillä olihan niiden teetättämiseen ihan syynsäkin.
Ei ole mun vikani, jos ei ole keksitty pommin varmaa ehkäisykeinoa. Toisaalta mulla on kaksi toivottua lastani, ja halusin vain nämä kaksi, ja hyvä niin.
Olen itse monilukuisen lapsuusperheeni nuorimmainen ja en nyt niin ylistäisi monilapsista perhettä, en ainakaan itselleni sellaista laumaa halunnut.
Olin maannut yli 30 miehen kanssa jo 20-vuotiaana.
Ei mulla ole mitään sellaisia asioita mitkä ei missään tapauksessa kestäisi päivän valoa. Ei suklaan syöminen ainakaan sellainen ole!
Seksiä harrastaessa kuvittelen olevani mies/tai ainakin itseni mutta peniksellä varustettuna. Mielikuvissani runttaan jotain nuorta naista ja lasken mällit päälle.
Mielikuvat, niistä kiihottuminen ja laukeaminen ovat niin voimakkaita että joskus mietin olenko oikeasti jotenkin "puoliksi mies" aivoiltani tai ollut mies entisessä elämässä johon en edes usko.
En kuitenkaan halua naisena harrstaa naisen kanssa seksiä. Ällö ajatus, mutta siis minä ja mielikuvituspenikseni ollaan semmonen lihamylly että ehkä elämä teki oikein tehdessään musta naisen.
Salakuvaan runkkaavia naisia runkkumateriaaliksi jota levitän toisille runkkareille ja jännämiehille.
Vierailija kirjoitti:
Syön jalkapohjiani iltaisin.
Mulla ei ole varmaan oikeutta saada oksennusta hieman kurkkuuni tuosta tiedosta koska syön itse räkääni.
Vierailija kirjoitti:
Olin maannut yli 30 miehen kanssa jo 20-vuotiaana.
Aika normaalia nykyajan parikymppisille naisille. Valitettavasti
Minulla on salasuhde 20'vuotta vanhemman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä miten jaoin itseäni kamalille ukoille ollessani päihteiden väärinkäyttäjä.
Kiitän luojaani siitä,että olen itse ollut saman miehen kanssa teini-iästä, vaikka olenkin huumeriippuvainen. Olen säästynyt monelta pahalta. 😕 Ole armollinen itsellesi nainen, vaikka teitkin väärin itseäsi kohtaan, niin et ollut oma itsesi vaan huumeet.
Ja kysymykseen vastatakseni, olen riippuvainen subutexistä. Aloin juuri piikittää 4 vuoden nokittamisen jälkeen. Ja vaikka jotkut tietävät subun käytöstäni, piikitystä piilotteleb yhä. Ja perustutut eivät voisi ikinä uskoa minun käyttävän.
Oletko minä?
Kirjoittelen aika aktiivisesti täällä vauva-av:lla ja välillä tahallani ärsytän yksinkertaisia kanssapalstailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Olen transmies.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Harrastin ensimmäisen kerran seksiä vasta 25-vuotiaana. En tiedä onko tämä pahempi vai se, että minut tuntevat luulevat varmaan, että en ole ikinä harrastanut seksiä, kun en ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa tai juurikaan kaveerannut vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ehkä luulevat homoksi vaikka aivan hetero olen.
Ei haittaa, olet vaan ehkä ollut ujo tuon asian suhteen. Mene rohkeasti sitä asiaa päin jokä hämmentää, ota siitä selvää mistä on kysymys!
Meillä suomalaisessa kulttuurissa (johtuen osin työntekemisen yliarvostamisesta) ei arvosteta kunnollista seksuaalista opetusta käytännön tasolla. Siis en tarkoita pelkästään Rakel Liekin panokoulua vaan laajempaa käsitystä seksuaalisuudesta ja ennenkaikkea aistillisuudesta. Suosittelen tutustumista itäisen maailman eroottiseen kirjallisuuteen, Kama Sutra on ehkä liian laaja ja vaikeaselkoinen...ja muistaakseni keskittyi enemmän erilaisiin yhdyntäasentoihin.
Länsimaisessa kulttuurissa painotetaan penetraatiota (tunkeutumista) lähes jokaisella elämänalueella mikä jättää täysin huomiotta sen seikan että koko ihminen on itse asiassa yhtä "sukupuolielintä". Eli tutki lisää aistillista nautintoa (opasvideoita ja kirjallisuutta löytyy esim. nettikaupoista) niin löydät itsestäsi rohkean sensuaali-seikkailijan. Ja lisäät takuuvarmasti omaa seksuaalista itsetuntoasi. Ja näin lisäät myös markkina-arvoasi parisuhdemaailmassa.
Ja muista; Itsetuntoa ei saada, se opiskellaan koska itse muuttuu koko elämän ajan.
Asian jonka saisi tietää vaikka kaikki. Olen ollut yhdynnässä vain kerran. Muuta seksiä ihan vähän enemmän, mutta suihinottojakin vain yksi.
Nuuhkaisen paperia melkein aina pimpsan pyyhkimisen jälkeen. Pepun pyyhkimisen jälkeenkin saatan joskus harvoin.