Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1581)
En ole koskaan seurustellut ja en muista milloin olisin edes harrastanut viimeksi seksiä. Olen 40v keskitasoa enemmän tienaava liikunnallinen mies. Tämä on tosi arka paikka minulle ja hävettää ihan älyttömästi ajatus siitä, että ihmiset tietäisivät tuon.
Se että olen kaikkea muuta kuin mitä esitän olevani.
Enpä keksi. Eipä taitaisi mitään erityisen erikoista asiaa ollakaan. Taidan olla keskirivin suorittaja.
Olen ollut yhdessä mieheni kanssa kuusi vuotta, josta onnellisesti naimisissa puoli vuotta. Rakastan miestäni ja meillä on kaikin puolin täydellinen suhde. Silti minulla on salasuhde melkein kymmenen vuotta nuorempaan mieheen (samasta työpaikasta), jonka kanssa lähetellään alastonkuvia, mastusb0intivideoita ja kuumia viestejä. Tottakai myös haaveilen, että myös jotain fyysistä tapahtuisi välillämme..tovottavasti vielä joku päivä. En tunne tästä tippakaan huonoa omatuntoa, mutten myöskään kehtaa kertoa tästä edes parhaalle ystävälleni.
Menetin poikuuden tasan 40v sitten naiselle jonka kanssa ollaan sekstailtu harvakseltaan koko tämä aika, vaikka molemmat on ollu jo kaua toisaalla naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tein seksuaalisia tekoja exän koiralle. Voitelin sukuelimine vadelmahillolla ja nuoletin ne sillä pois.
Toivon että palat helvetissä!
Minulla on kahden varpaan välissä toistuva jalkasieni jota olen hoitanut reseptilääkkeellä vuosia. Lääkkeen avulla pysyy kurissa eikä näy mutta ei myöskään hoidu pois.
Se, että makaan nyt vaipoissa (sairaalassa toki, mut silti) ja pelkään mitä käy ku laxoberonit alkaa vaikuttaa... Aloitin topan asiasta, mutten nyt oo ihan varma mitä tuleman pitää.
Minulla on ollut syömishäiriö ikuisuuksia. Olen myös oikeasti aika itsekeskeinen.
Leikin kakkaleikkejä 10-vuotiaana
Olen kiltti ihminen, mutta keksin osuvia pilkkanimiä minua loukanneille. Tietäisivätpä, minkälaisia, jos sanoisin niitä ääneen.
Fanitan Purraa, Hitleriä, Mannerheumiä ja Stalinia.
Olen oikeasti 22 vuotias kaunis brunette lihavan keski-ikäisen miehen kehossa.
Sitä että jätin nuorempana kuudennen luokan kevätkauden lähes kaikki matikan tehtävät salaa tekemättä.
Että olen pahasti ihastunut ystävääni. Olen ollut jo vuosikymmeniä. Hän on upea, kaunis ja fiksu. Olen välillä ollut parisuhteissa, ja niin on hänkin. Silti ajattelen häntä. Olemme läheisiä ystäviä ja minun on vaikeaa pitää näppini erossa hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin maannut yli 30 miehen kanssa jo 20-vuotiaana.
No 30 ei ole edes paha. Itse olin 20-vuotiaana ollut jo varmaan 100 miehen pantavana.
Enkä liioittele.Mutta itse asiaan. En haluaisi että kukaan saisi tietää miten monta aborttia minulle on tehty. Tai sitä millaisista sosiaalisen tilanteiden pelosta kärsin. Se määrittelee elämääni nykyään kokonaan. Tulee käveltyä päivittäin n.10-15 km sen takia kun en uskalla mennä bussiin.
Eikö paneminen ole sosiaalinen tilanne?
Olen naimisissa oleva mies 2 lasta. Tykkään ajoittain ottaa miestä sisään :)
Että olen viisas. Viisaan elämä ei ole Suomessa helppo. Monet etevät ihmiset valitsevat lopulta vaikenemisen jouduttuaan ainakin verbaalin joukkohyökkäyksen kohteeksi.