Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1603)

Vierailija
1241/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten jokaisen miettiä, kannattaako tällaisiin kyselyihin vastata verkossa!

Tai sitten kannattaa varmistaa ainakin anonymiteetti VPN-ratkaisujen kautta, ettei teitä ole selvitettävissä esim. IP-osoitteiden tai erilaisten trackereiden kautta.

Ihan vain vinkkinä. En tiedä, saako esim. palstan modet suoraan viestin lähettäjän IP-osoitteen näkymään. Monessa ratkaisussa saa, sitten on tietomurrot vielä päälle.

Jokatapauksessa voi antaa hyviä mahdollisuuksia esim. kiristykselle ja monelle muulle pahan teolle.

Vierailija
1242/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän kulissiavioliitossa. Tämä siitä syystä, että mieheni vanhemmat eivät kestäisi sitä häpeää, jos eroaisimme. Ihan sama. Mieheni on erittäin ilkeä sanallisesti ja vuosien saatossa hän on alkanut muistuttamaan yhä enemmän omaa isäänsä. Omat vanhempani ovat kuolleet enkä pidä mitään yhteyttä omiin sisaruksiini. Elän täysin yksin ja nyt olen viime aikoina ymmärtänyt, että tämä ei tästä tule muuttumaan. Kaiken lisäksi asumme ruotsinkielisellä paikkakunnalla (oma äidinkielenä on suomi) eikä minulla ole ystäviä. Osittain myös siitä syystä, että mieheni mielestä kaikki ystäväni ovat olleet jotenkin vääränlaisia; liian puheluita, uteliaita tms. Tämä on nyt tällainen ihmiskoe, jossa voittaja taitaa olla mieheni suku. Ei tätä kukaan usko, koska kaikki on päälle päin hienosti.

Pilaatko loppuelämäsi appivanhempien vuoksi? Joko olet todella suuri ihmisystävä tai sitten tuo huonoin tekosyy ikinä. Vai onko "tuo kaikki on päälle päin hienosti" (ja vielä ruotsinkielisellä paikakunnalla) niin hieno kultainen häkki että jäät tuossa jotenkin "voitolle"? Tee jotain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään syödä räkää.

Siis kaivella nenää ja jos sieltä löytyy sattuma, suuhun menee. Ei toki räkätaudissa tms. 

Vierailija
1244/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsetuhoinen ja yksinäinen 25vee. Vtuttaa ja ärsyttää että ihmiset kehtaa mun ulkonäön perusteella vähätellä psykiatria myöten. Mulla ei ole ketään eikä ole ollut vuosiin. Jos on nätti niin se ei sitä tarkota että mulla on paljon kavereita kuulin tämän eräältä "niimuttakun sinähän oit niin nätti niin miten se nyt tuolleen?? " Istuin siis kerran yksin baarissa. pinnallisia ihmissuhteita kyllä on ollut matkanvarrella ja eipä ne muutamat ollu ku rahaa tai palveluksia vailla. Olen liian kiltti ja tylsä monen makuun, helppo hyväksikäyttää.

Vierailija
1245/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyhmin syy ikinä uhrata oma onnensa appivanhempien vuoksi. En voi ymmärtää. Vai onko sittenkin niin, että appivanhemmat elättävät sinutkin. Omaa rahaa ei ole?

Vierailija
1246/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat krapulassa/vieläkin humalassa töissä.

Ja olin tuolloin A-klinkalla duunissa  :).

Kyllä sai miettiä haisenko minä vaikko asiakas vanhalle viinalle.

t.hoitsu.

Vierailija
1247/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena äänestin, toki vain kerran, demareita.

Vierailija
1248/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin katkaista välit juoppoon äitiini, mutta en jaksa kuunnella muiden sukulaisten syyllistämistä.

Vierailija
1249/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homppe!

Vierailija
1250/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tyhmin syy ikinä uhrata oma onnensa appivanhempien vuoksi. En voi ymmärtää. Vai onko sittenkin niin, että appivanhemmat elättävät sinutkin. Omaa rahaa ei ole?

Ja sinulle suosittelen kaatokännejä ja sitten veneilemään :D VAI KUKA SUNKIN VIINAT MAKSAA??

Vierailija
1251/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu tosi itsemurhan haluinen ja lähelläki sitä,mutta pelkään kertoa ihmisille (lähimmät kaverit pois lukien) koska mulla ei ole ollut ongelmaa viiltelyn yms. muun perinteisen itsetuhoisuuden kanssa lol.

Vierailija
1252/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattijuopumus oli raukkamaisinta mitä olet tehnyt. Kadun ja häpeän sitä vielä vuosien päästäkin. Sitä en halua ihmisten tietävän.

Terveisin raitistunut

Vierailija
1253/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nuorena todella määrätietoinen. Seurustellut koulun söpöimmän, rikkaan pojan kanssa.

Opiskellut 5 kieltä ja 2 tutkintoa. Ollut vajaa 10 v hyvässä duunissa. Käynyt osakekauppaa. Kilpaillut kahdessa lajissa. Ostanut pommikämpän, remontoinut, asunut ja myynyt suurella voitolla.

Kaikki tämä ennen 40 v.

Menetin kaiken 10 vuodessa. En edes viinan tai huumeiden takia.

Vierailija
1254/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkareissuistani en tahtoisi kenenkään tietävän. Semminkään kun nykyinen elämäntapani on muuttunut täysin.

Vierailija
1255/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rattijuopumus oli raukkamaisinta mitä olet tehnyt. Kadun ja häpeän sitä vielä vuosien päästäkin. Sitä en halua ihmisten tietävän.

Terveisin raitistunut

Siis alhaisinta mitä OLEN tehnyt.

Vierailija
1256/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena äänestin, toki vain kerran, demareita.

Sama moka on tullut minullekin. Kyllä nolottaa.

Vierailija
1257/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin, että olen pianisti koska opettelin soittamaan yhden kipaleen niin hienosti, että tein vaikutuksen. 🙄

Vierailija
1258/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä pidä minua nyt ihan pöjänä, että kertoisin vuosikaudet salassa pitämäni asiat täällä kaikelle kansalle, kuten sinä näytät tekevän. Kiitos kuitenkin siitä, suklaasyöppö!

Vierailija
1259/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelun pisimmästä ihmissuhteesta ja kihloissa, oikeasti en ole koskaan kyseisen miehen kanssa puhunut sanaakaan

Vierailija
1260/1603 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kerran miestä, jonka kiinnostus oli bdsm ja masterointi. Oli kuumaa.. mutta nyt siis normi vanilja-avioliitto ja lapsia. Mieheni ei tiedä eikä ymmärtäisi. Mutta salaa haaveissani palaan vielä tuohon aikaan, kun oli vain nautintoa..

Olisiko mahdoton ajatus ehdottaa kuitenkin.. Itsellä kiinnostaisi kokeilla avointa suhdetta, mies ei ymmärtäisi. Ehkä vaan pitäisi uskaltaa..