Menisikö mies mieluummin saunaan 18-vuotiaan vai 42-vuotiaan naisen kanssa?
Kuinka kävisi, jos mies saisi vapaasti valita? Ja miksi?
Kommentit (27)
Tämä nyt ei ole edes monivalintatehtävä. Miehet on visuaalisia koneita ja useimmat, kuten minä, ovat tissimiehiä.
ihan sama. Jäisi kuitenkin jumiin lauteiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
42
Miksi siihen sitten suhtaudutaan niin kauhistellen, jos ollaan menossa sekasaunaan porukalla, jossa on nelikymppinen mies ja mukana on myös 18-vuotias nainen?
Eli vaimonsa vai tyttärensä kanssa?
Jos 42 naisella olisi peittävä pyyhe ympärillään, niin ei haittaisi.
En kummankaan. En ole koskaan ollut mikään kimppasaunoja ja ainoa ihminen jonka kanssa saunon, on vaimoni. Eikä hän ole vielä 42-vuotias.
Linnea Leino menisi mielummin karhun kanssa!
Vierailija kirjoitti:
En kummankaan. En ole koskaan ollut mikään kimppasaunoja ja ainoa ihminen jonka kanssa saunon, on vaimoni. Eikä hän ole vielä 42-vuotias.
Pian on
On muuten pettänyt sinua
On olemassa ihan hiton rumia ihmisiä molemmissa ikäluokissa. Jos ulkonäöstä puhutaan, kuten tässä selvästi viitataan.
Se, kumpi on mielenkiintoisempaa saunaseuraa muuten, riippuu monista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei ole edes monivalintatehtävä. Miehet on visuaalisia koneita ja useimmat, kuten minä, ovat tissimiehiä.
Tissimiehet ovat vähän lapsellisia.
Todelliset panoukot, kuten minä, ovat persemiehiä.
Vaimo on melkein 42 enkä minä haluaisi kenenkään muun kanssa saunaan.
Tämmöinen psykoseksuaalisuuden taantumuksen normalisointi on jännä ilmiö, projisoidaan sitä muihin selityksenä omalle käytökselle.
18-vuotiashan lasketaan vielä teini-ikäiseksi.
Eli aivot eivät ole vielä kehittyneet täyteen mittäänsa. Eli tässä iässä. Kannattaa mieluummin katsoa. Kuin katua.
42, jos se 18 ikänen olis Christa Pike.
Parempi kun menee ihan yksin saa löylytellä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissimiehet ovat vähän lapsellisia.
Todelliset panoukot, kuten minä, ovat persemiehiä.
Hyi, peräaukon vastenmielinen ympärystä, suolen loppupää. Miten siitä voi kiihottua millään tavalla? Et sinä panomies ole vaan pervo.
42