Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1603)

Vierailija
1081/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli bulimia yli 20 vuotta ja vieläkin tekee mieli vetää maha täyteen herkkuja ja oksentaa aina kun mies on illalla poissa, mitä ei kyllä tapahdu edes kuukausittain. Mieheni jossain määrin pelasti mut: kun muutettiin yhteen, lopetin ahmimisen ku seinään. Tekisi kuitenkin mieli harva se päivä. Oon vähän kuin alkoholisti, mutta himo kohdistuu viinan sijaan sokeriin, eikä se himo ole mihinkään kadonnu. Isäni on kunnon juoppo, eli lieneekö tullut geeneissä tää häiriö.

En myöskään kertoisi kellekään, monenko miehen kanssa oon harrastanu seksiä. Mulla oli pari hupakkovuotta kun olin vielä nuori ja nätti ja halusin kokeilla eri uroita. En oo siitä ylpeä, mutta en henk.koht. kadukaan. Tapasin tosi mielenkiintoisia persoonia. Välillä mielikuvituksessani oon vieläkin villi ja vapaa...

N35

Vierailija
1082/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon useana päivänä viikossa. Otan yleensä kolme päivää putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 50v nainen. Yksin aina. Istun, makaan, syön tai juon.

Vierailija
1084/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luultavasti psykoottinen tai jotain, mutta olen mies ja kuvittelen olevani parisuhteessa erään miehen kanssa, jota en ole koskaan ole tavannut, mutta jonka tiedän olevan naisen kanssa naimissa (hän on itse sanonut niin Youtube-videolla) ja että me kaksi olisimme naimisissa. Kuvittelen, että minkälaista se olisi ja mitä kaikkea tekisimme yhdessä, lähinnä omasta näkökulmastani nähtynä. Hän on siis minun mielikuvitusmieheni vaikka onkin oikeasti olemassa ja koska tämä on fantasiaa, niin hän tekee mitä haluan mielikuvituksessani. Tällä hetkellä hän esimerkiksi imee leikisti penistäni.

Vierailija
1085/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on lapsi vieraan naisen kanssa. Olen naimisissa ja myös kolme lasta vaimoni kanssa.

Vierailija
1086/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten epäterveellinen ruokavalioni oikeasti on. Voin syödä päivän aikana 2 isoa pakastepizzaa tai ison pussin irtokarkkia tai kokonaisen suklaalevyn tai pullapitkon. Epäterveellistähän tämä on, mutta mitä sitten? En minä haluakaan elää pitkään, joten ei ole mitään väliä vaikka kuolen pian. Ei minua kukaan jää kaipaamaan, koska olen narsistinen psykopaatti.

Vierailija
1087/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlauduin juuri vaikutusvaltaisen ja merkittävän miehen kanssa. Mies on työnsä puolesta julkisuudessa, minä en.

Vierailija
1088/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi juuri se mistä aina naureskellaan. Iskin Aasiassa ollesani naisen ravintolasta ja hotellilla siinä hiplatessa ymmärsin tehneeni pahan arviointivirheen. 

Olin kuitenkin niin täpinöissä ettei enää peruuteltu.

Kyllä hävetti aamulla, kun ei tiennyt kuka oli nähnyt ja mitä.

Vierailija
1089/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä, mutta kerran kaverin luona yöpyessä tuli kamala nälkä ja kävin tekemässä kinkkuvoileivän keskellä yötä. Hävettää vieläkin...

Vierailija
1090/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen stalkannut vuosia exääni (kauan kauan sitten), stalkkaus on tuottanut tulosta .

Vierailija
1091/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän työnantajaani, en ole kehdannut sanoa kellekään entisille työkavereilleni mihin firmaan ja mitä tekemään päädyin.

Vierailija
1092/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että pystyn ajatuksella vaikuttamaan toisen ihmisen kehoon.

Jee, voitko ajatella minulta -20 kg pois. Pliiiiis ....

Vierailija
1093/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luultavasti psykoottinen tai jotain, mutta olen mies ja kuvittelen olevani parisuhteessa erään miehen kanssa, jota en ole koskaan ole tavannut, mutta jonka tiedän olevan naisen kanssa naimissa (hän on itse sanonut niin Youtube-videolla) ja että me kaksi olisimme naimisissa. Kuvittelen, että minkälaista se olisi ja mitä kaikkea tekisimme yhdessä, lähinnä omasta näkökulmastani nähtynä. Hän on siis minun mielikuvitusmieheni vaikka onkin oikeasti olemassa ja koska tämä on fantasiaa, niin hän tekee mitä haluan mielikuvituksessani. Tällä hetkellä hän esimerkiksi imee leikisti penistäni.

Tuo on ihan normaalia.

Olen ollut lähes koko aikuisikäni eli n 30 v pääsääntöisesti sinkkuna. Minulla on joskus seurana myös mies..... mutta sitä miestä rakastan oikeasti ja hän on oikeasti olemassa. Ei valitettavasti vaan nun kanssa.

Eeenkin joskus etelän matkoilla kuvittelen hänen olevan mukanani, askel askeleelta.

Vierailija
1094/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 50v nainen. Yksin aina. Istun, makaan, syön tai juon.

Eikö sulla ole työelämää?

Vierailija
1095/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että seuraavat nimikirjaimet omavat ihmiset katoaa ensi yönä maapallolta ENERTMO

Vierailija
1096/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että minulla on hyvin paljon kamalia peräpukamia aiheuttamassa vaivoja :( noloa. Ei haittaa jos sukulaiset tietää mutta muut niin eeeiii...

Niitä on vaikka kenellä. Niitä voi tulla esimerkiksi pitkäaikaisesta ummetuksesta tai raskaudesta. Eräs lääkäri sanoi, että ovat yleistyneet kun ihmiset istuu nykyään luurin kanssa pöntöllä, pidempään kuin on tarpeen.

Terveisin terkkari.

Minulla se johtuu synnytyksistä, seisoma/juoksutyöstä ja heikenneistä keskivartalon lihaksista. Kylmäaltistus on laukaiseva tekijä.

Jostain syystä apteekista ei saa enää lääkettä, jossa on antihistamiinia. Se auttaa eniten.

Vierailija
1097/1603 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä sanonta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olen parantumattomasti sairas. Jatkoajalla tässä mennään päivä kerrallaan.

En halua kertoa kenellekään koska en kestä sääliä ja suremista.

Ei ole olemassa mitään jatkoaikoja. Ihmisen elämä on tietynpituinen ja piste. 

Ihan sama mitä uskot mutta älä ala tuputtamaan uskomuksiasi kuolemansairaalle ihmiselle. Jokainen saa elää sen prosessin omalla tavallaan. -eri

Vierailija
1098/1603 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään asiat, joista en tahdo yleisesti avautua. Eivät ole ihmeellisiä, mutta omia kuitenkin.

Vierailija
1099/1603 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ärsyttävä sanonta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olen parantumattomasti sairas. Jatkoajalla tässä mennään päivä kerrallaan.

En halua kertoa kenellekään koska en kestä sääliä ja suremista.

Ei ole olemassa mitään jatkoaikoja. Ihmisen elämä on tietynpituinen ja piste. 

Ihan sama mitä uskot mutta älä ala tuputtamaan uskomuksiasi kuolemansairaalle ihmiselle. Jokainen saa elää sen prosessin omalla tavallaan. -eri

Älä itse tuputa uskomuksiasi jatkoajoista, mitään sellaisia ei ole olemassa. Kuolemansairas kuolee, jos tauti niin pahaksi menee. Jos ei mene, ei hän siihen kuole. 

Vierailija
1100/1603 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kasvissyöjä, mutta kerran kaverin luona yöpyessä tuli kamala nälkä ja kävin tekemässä kinkkuvoileivän keskellä yötä. Hävettää vieläkin...

Olit humalassa etkä tajunnut millaiset vatsanvöönteet tulee? Vai syöt kavsispainotteisesti mutta välillä vähän eläinperäistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän