Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aivan älytön määrä luurankoja kaapissa. Toivon, ettei kukaan avaa kaapin ovea. T. Perheen äiti ja firman johtaja
Olet selkeästi joku massahurmaaja
Olen ollut psykiatrisella tutkittavana. Työnantaja vaati kun halusi päästä eroon. Ei onnistunut työnantajan keplottelu, sain terveen paperit ja palasin samaan työpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
että pystyn ajatuksella vaikuttamaan toisen ihmisen kehoon.
Kerro lisää tästä.
Olen alkanut pikku hiljaa ajattelemaan yhä enemmän ja enemmän, että Halla-ahon ajatuksissa on sittenkin todella paljon järkeä.
Tätä en pahemmin kehtaa omassa kuplassani huudella, sillä olen vuosia persuja suu vaahdoten arvostellut...
Vierailija kirjoitti:
Että minulla on hyvin paljon kamalia peräpukamia aiheuttamassa vaivoja :( noloa. Ei haittaa jos sukulaiset tietää mutta muut niin eeeiii...
Niitä on vaikka kenellä. Niitä voi tulla esimerkiksi pitkäaikaisesta ummetuksesta tai raskaudesta. Eräs lääkäri sanoi, että ovat yleistyneet kun ihmiset istuu nykyään luurin kanssa pöntöllä, pidempään kuin on tarpeen.
Terveisin terkkari.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että kannatan myös Tampereen Tapparaa Oulun Kärppien lisäksi ja sitä, että olen nykyään uskovainen
Ei se väärin ole, että olet ottanut sydämeesi kirveen sekä jeesuksen. Jos oot mun mies niin oon odottanutkin että tuut kaapista.
Vierailija kirjoitti:
En ole tippaakaan kiinnostunut kauneudenhoidosta tai muodista.
Sama. Näytän kyllä ihan siistiltä, ja olen luonnostani ihan hyvän näköinen, että ehkä ulkopuolisille ei tule mieleen tämä. Olin silti vähän loukkaantunut, kun polttareissani ystäväni veivät manikyyriin kynsilakkoineen, juhlameikin ja kampauksen laittoon ilmeisesti hemmottelumielessä. Minulle se oli kuitenkin erittäin vaivaannuttavaa, eikä millään tavalla mukavaa. Ärsytti, kun luulin ystävieni tuntevan minut paremmin. En tietenkään kehdannut valittaa, vaan hymyilin "nättinä".
Olen ostanut seksiä vuosien aikana ainakin 30000 eurolla. Olen myös lotossa voittanut.
Kaverille sanon ettei ole rahaa lainata vaikka olisi mutta sille kaverille en halua lainata.
Jään helposti suklaa ja lakritsikoukkuun. Lisäksi olen harvinaisen komea parralla tai ilman mutta edes naapurit eivät tiedä sukulaisista puhumattakaan että olen komea. Toivottavasti kukaan ei tämän jälkeenkään paljasta että olen komea.
Kaikki luulevat että olen nössö perheenisä harmaine hiuksineni mutta olenkin alfa ja oikea peto. Tietäisitpä ajatukseni. Uros isolla U:lla. Sorry, nyt tauko, pitää mennä imuroimaan loppuun keittiö.
Vierailija kirjoitti:
Että olen palstaillut täällä jo yli 10 vuotta. Olen kerran maksanut seksistä.
Mä olen palstaillu täällä 22v
Olin ensimmäisten suomalaisten joukossa, joka kirjautui Twitteriin. Sillä vaan ei voi oikein leveillä.
Petin nuorempana vaimoani yli 50. eri naisen kanssa, nykyään käyn maksullisilla 3-4 kertaa kuussa. Poika täyttää kohta 18 eikä hänellä ole ollut tyttöystävää milloinkaan, joten ajattelin ostaa hänelle muutamat sessiot húóran luona jotta pääsee poikuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin ensimmäisten suomalaisten joukossa, joka kirjautui Twitteriin. Sillä vaan ei voi oikein leveillä.
Kyllä voit, on tuo sen verran kunnioitettava virstanpylväs.
RIP Twitter
Sitä en ainakaan naapureiden ja työkavereiden haluaisi tietävän, että voitin veikkauksen pelissä, aika mukavan summan. Puolet tietysti jälkikasvulle ja itse hissukseen eläen, ettei kukaan hoksaa, edes autoa en vielä vaihtanut. Kun kämppä menee vaihtoon niin sitten uusitaan se autokin tai ne autotkin.
Vierailija kirjoitti:
Luulevat minua kiltiksi nössykäksi. Olen kuitenkin villi ja aika piru luonteeltani, tämä tulee yllätyksenä😈
Ei ole yllätys. Huomasin pirullisen puolesi jo varhain. Lisäksi olet pitkävihainen ja kostonhimoinen.
Minulla on 2. tyypin diabetes. Tauti on mielestäni niin nolo ja itse aiheutettu huonoilla elintavoilla, että halua kertoa siitä kenellekään. Jos olen matkoilla kavereiden kanssa tai yökylässä en käytä lainkaan insuliinia, jotta kukaan ei huomaa sitä.