Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1603)

Vierailija
1041/1603 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki minä kerron sen tänne "anonyymille" palstalle!

😁

Vierailija
1042/1603 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin oikein miettiä, mutten keksi mitään isompaa. Olen joskus toivonut jotain pahaa toiselle ja se on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1603 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt löyty sekoboltsien ketju....

Vierailija
1044/1603 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että käytän käytännössä koko ajan tukipohjallisia kengissäni. Koska lättäjalat. Varsinkin ne tukipohjalliset ovat niin epämiehekkäät.

Sehän onkin vallan alfa uroksen merkki, lättäjalat ja tukipohjalliset !

Vierailija
1045/1603 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt löyty sekoboltsien ketju....

Tervetuloa vaan joukkoon 😆

Vierailija
1046/1603 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi kateellinen ihminen ja ajattelen ilkeästi ihmisistä, joista en pidä

Vierailija
1047/1603 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ajatukseni.

Vierailija
1048/1603 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti kaikki sellainen mitä muut jakaa täysin huoletta somessa. Minusta oli kiusallista, että tututkaan tietäisi noin paljon mun elämästä ja yksityisasioista.

Vierailija
1049/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-aste ikäisenä tykkäsin kakkaleikeistä

Vierailija
1050/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksiani.

Vierailija
1051/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin eroon narsistisesta juoposta. Enää ei tarvitse piilotella auton avaimia eikä kuunnella känni itkuja. Eikä pestä kakkapyllyä kun kakkii kännissä pöksyyn. Enkä aio varoittaa seuraavaa naista jota jo lämmittelee facessa. Aarteen saa! Tämä yksilö on sangen pidetty työyhteisössään, mutta kotona järkyttävän raskas painajainen. Minä voin hyvin nyt. Kiitän tätä uutta naista siitä.

Vierailija
1052/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääni näyttää todella rumalta. Kärsin emättimen sekä etu- että takaseinäämän laskeumasta, joten siellä, missä pitäisi olla sievä pimpukanreikä, onkin pullottavaa röpelöä. Oneksi sitä ei näe kuin mieheni,jota asia ei haittaa. Myöhemmin, joa asiasta koituu muutakin kuin kosmeettista haittaa, palluroita on tietenkin mahdollista korjata leikkauksella, mutta tilanne ei ehkä vielä ole niin paha.

Vierailija
1053/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapääni näyttää todella rumalta. Kärsin emättimen sekä etu- että takaseinäämän laskeumasta, joten siellä, missä pitäisi olla sievä pimpukanreikä, onkin pullottavaa röpelöä. Oneksi sitä ei näe kuin mieheni,jota asia ei haittaa. Myöhemmin, joa asiasta koituu muutakin kuin kosmeettista haittaa, palluroita on tietenkin mahdollista korjata leikkauksella, mutta tilanne ei ehkä vielä ole niin paha.

Näkeehän sen jokainen alapään tutkimuksen tekijä. 

Vierailija
1054/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hyvin nuorena syömishäiriö, joka traumatisoi minua. Niin paljon että en pysty edes puhua siihen liittyvästä ahdistuksesta.

Vierailija
1055/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoitaja ja työnkuvaani kuuluu mm. valistaa potilaita terveellisestä elämästä ja säännöllisen arkirytmin tärkeydestä. Itse kuitenkin elän vapaa-ajalla kunnon rappioelämää. Kun mulla on pitkät vapaat, valvon aamuyöhön ja nukun iltapäivään sekä syön valmisruokia ja tilaan roskaruokaa Woltilta. Vietän usein myös suurimman osan vapaapäivistäni sängyllä löhöten joko Netflixiä katsellen tai videopelejä pelaten.

Vierailija
1056/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen parantumattomasti sairas. Jatkoajalla tässä mennään päivä kerrallaan.

En halua kertoa kenellekään koska en kestä sääliä ja suremista.

Ei ole olemassa mitään jatkoaikoja. Ihmisen elämä on tietynpituinen ja piste. 

Vierailija
1057/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat minua kiltiksi nössykäksi. Olen kuitenkin villi ja aika piru luonteeltani, tämä tulee yllätyksenä😈

Vierailija
1058/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että, käyn yöllä kakalla. Enkä laita valoja päälle.

Toinen juttu. Käytiin py:n kans yöllä pissalla- py istui pissasi, mä istuin sylis ja pissasin siitä . Se sai mut kostumaan

Vierailija
1059/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monia asioita. Olen yksinäinen ja ei yhtään ystävää ollut yli 15 vuoteen. Oikeastaan lapsuuden jälkeen ei ketään "oikeaa" ystävää. Olin kiusattu koko nuoruuteni. En ole koskaan seurustellut. Siihen vaikuttaa paljon kiusaaminenkin. Oli ulkönäköä arvostelevaa sekä seksuaalisävytteistä. Tosin myös tytötkin siihen osallistuvat. Silti kaiken sen jälkeen vaikeaa edes ajatella päästäväni toista niin lähelle ja luottavani niin paljon.

En myöskään haluaisi paljastaa kuinka paljon jännitän kaikkea. Kauppaan meno yksin on vaikeaa ja kassalla en maksa kortilla koskaan, kun pelkään unohtavani luvut tms mokaavani. Raha on helpompi antaa. Toki pitäisi kokeilla itsepalvelukassoja, mutta uusi juttu täällä. En myös käy missään ja elämäni hyvin tylsää. Lukion jälkeen tämä "rauhallinen elämä" oli ainoa vaihtoehto, että jaksoin eteenpäin. Toki en ajatellut vuosia myöhemmin jatkavani samalla tiellä lähes erakkona. Voisi oikeastaan sanoa mitä voisin itsestä paljastaa ilman ikävää oloa. Niitä juttuja on melko vähän ainakin jos nykyhetkeä katsoo.

Vierailija
1060/1603 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole peräreikää, aivan kuin Muumeilla hankala mitata kuumetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi