Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1614)

Vierailija
1001/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että jouduin puolipakotetusti, manipuloinnin seurauksena naimisiin vaikka en edes kosinut.

Oisin halunnut erään toisen. Oli liian myöhäistä perääntyä.

Ehkä tämä oli se kuuluisa järkiavioliitto, lapset kasvatettu aikuisiksi ja yhdessä edelleen.

Ai niin, kyllähän lisäkseni ainakin 1 ihminen tietää tämän.

Sama

On muuten yleisempää kuin kukaan uskaltaa tunnustaa.

Joo, kyllä sillon omassa nuoruudessa 90 luvun alussa moni ystäväni teki juurikin sitä, että jättivät pillerit pois tai eivät niitä koskaan syöneetkään, hankkiutuivat raskaaksi ns salaa ja puoliväkisin siis saivat kiltit vastuuntuntoiset miehet nalkkiin vasten tahtoaan. Tai jos vaikutti siltä että mies on jättämässä, niin keksivät tämän klassisen (jo myytiksi muodostuneen hätävalheen) "odotan sinun lastasi" ja niin jäi mies nalkkiin ja sitten ehkä kenties myöhemmin kertoivat saaneensa keskenmenon tai sen jälkeen vasta hankkiutuivat oikeasti raskaaksi.

Voisin heittämällä sanoa että lähipiirissänikin samalta kylältä näin teki ainakin 3 tai 4. 

"Olin raskaana, mutta sain keskenmenon. Odotin kaksosia". Kaksi eri kertaa kuulin tuttavan levittävän tätä juorua kylillä kun poikaystävä(t) jätti sen. Ei ottanut juoru tulta alleen kun oli, öhmm, hieman yliampuva.

Vierailija
1002/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että minulla on hyvin paljon kamalia peräpukamia aiheuttamassa vaivoja :( noloa. Ei haittaa jos sukulaiset tietää mutta muut niin eeeiii...

Joo kyllähän ne takaapäin pannessa näkyy kuin tarjottimella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön omaa paskaani lähes päivittäin. Tämä ahdistaa ja hävettää minua suunnattomasti. Olen töissä ja muutenkin ns. menestynyt elämässäni mutta koprofilia ja yleinen ulosteharrastus uhkaa kaataa kulissit.

Vierailija
1004/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon muiden itselleni tekemiä kamalia,törkeitä ja rikollisia juttuja. On siis paljon luurankoja, mitä muut eivät tiedä, mutta tosi pieni osa sellaosia, mitkä omaa aikaansaannosta. Itse en niitä häpeä ja toivoisin, että tulisivat julki. Kyllä siinä moni tavallinen ja kunnollinen perheenäiti ja iskä häpeäisi! Ovat selittäneet asiat niin että kaikki näyttäisi ihan kun olisivat hyväntekijöitä, hyvällä motiivilla. Keksittyjä ongelmia ja valheita mt ongelmista sun muista, joiden varjolla on "lähdetty" auttamaan ja tekemään törkyrikoksia.

Vierailija
1005/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehen (ex)ystävistä vaimot mukaanlukien ovat oksettavia tekopyhiä paskoja. Luulevat tosin olevansa fiksumpia mitä oikeasti ovat.

Mikä sen parempi kun käydä myös vihaamansa miehen naisen ja lasten kimppuun.

Vierailija
1006/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskovainen perheenäiti. Seksuaalinen ruokahaluni on aika voimakas. Kaikenlaista tulee mieleen. Kotona on vähän seksiä enkä halua olla liian aloitteellinen. Rukoilen että pysyisin siveänä myös ajatuksiltani enkä koskaan lankeaisi petokseen koska minuun luotetaan. Kukaan ei tiedä.

Vierailija
1007/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt köyrimässä naapurin muijaa..

Vierailija
1008/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että minulla on hyvin paljon kamalia peräpukamia aiheuttamassa vaivoja :( noloa. Ei haittaa jos sukulaiset tietää mutta muut niin eeeiii...

tilaa terveysmarketista  hemapro voidetta...kun mikään muu voide ei auta, niin tää auttaa.

Vierailija
1009/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikan tavoitelluin sinkku, mutta yksin ollessa öisin käytän inkohousuja.

Vierailija
1010/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan syöpää ja lääkärin mukaan mulla on elinaikaa alle vuosi.

En ole kertonut syövästä kenellekään. En edes vaimolleni tai lapsille. On parempi etteivät tuhlaa aikaa murehtimiseen niin kauan kuin olen elossa.

Vierailija
1011/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastan syöpää ja lääkärin mukaan mulla on elinaikaa alle vuosi.

En ole kertonut syövästä kenellekään. En edes vaimolleni tai lapsille. On parempi etteivät tuhlaa aikaa murehtimiseen niin kauan kuin olen elossa.

Kerro kotona. Anna perheelle mahdollisuus olla tukena. Ystäväni sai lääkäriltä muutaman kuukauden elinaikaa, mutta eli liki pari vuotta. Sanoi ennen lähtöään, että tuo aika oli yhdistänyt perhettä uudella tavalla ja suhde vaimoon oli läheisempi kuin koskaan. 

Vierailija
1012/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että minulla on tililläni hyvin rahaa. Esitän vaatimatonta.

Vierailija
1013/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ihmisten ajattelu maailmasta.

Vierailija
1014/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nuo pukamat täälläkin....En ilkeä mennä lääkäriin ja pelkään leikkausta. Väitän viihtyväni yksin, mutta todellisuudessa häpeän liikaa itseäni. Toivoisin tapaavani miehen joka suostuu harrastamaan s***iä vain pimeässä ;-)

Vierailija
1015/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta"? No en tietenkään kirjoittaisi sitä tänne!! :D

Vierailija
1016/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toteuttanut ns. keskiluokkaisen unelman ja vihaan elämääni. Avioliitto kunnollisen miehen kanssa, ihanat lapset ja upea rivitaloasunto hyvällä alueella. Tämä on niin kuvottavan pikkusieluista ja pinnallista elämää että tekisi mieli vaan pakata laukkuun välttämättömät tavarat ja häipyä. En vain kestä enää kuunnella mieheni ja naapureiden ensimmäisen maailman ongelmia.

Oletko lukenut Kerttu-Kaarina Suosalmen Hyvin toimeentulevat ihmiset?

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_50631

Vierailija
1017/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn seksibileissä. Kuulun clubiin joka järjestää joka sunnuntai ryhmäseksibileet. Osallistun silloin kun puoliso on sunnuntaivuorossa.

Vierailija
1018/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Dom. Sidon, piiskaan ja alistan naisia seksissä. Teen niin kinkyjä juttuja, että en kavereillekaan halua niistä kertoa.

Vierailija
1019/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nuo pukamat täälläkin....En ilkeä mennä lääkäriin ja pelkään leikkausta. Väitän viihtyväni yksin, mutta todellisuudessa häpeän liikaa itseäni. Toivoisin tapaavani miehen joka suostuu harrastamaan s***iä vain pimeässä ;-)

Mullakin on pukamia, mutta ei ne nyt normiseksissä näy minnekään. En muutenkaan harrastaisi anaalia. Leikkamaan ei kannata mennä kun leikkausarvista kärsii kuulemma paljon enemmän kun pukamista.

Vierailija
1020/1614 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei löydy mitään kovin pahaa. Jos pääsen hakemaani työpaikkaan, läpäisen Supon tutkinnan. Taitaa mulla ylinopeussakko olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä