Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
61/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen serkkuani.

Vierailija
62/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes pakkomielteinen sarjaihastuja :( kehitän vähintään muutaman kerran vuodessa lähes pakkomielteenomaisen kiinnostuksen johonkin mieheen, jota mietin jatkuvasti ja lähes stalkkaan. Kuitenkin jos alan seurustelemaan, kiinnostukseni loppuu aina viimeistään vuoden sisään, kun törmään seuraavaan mieheen, josta kehitän samanlaisen pakkomielteen.

Tunnistan asian olevan ongelma, mutta tunteet ovat joka kerta ahdistavan vahvoja. Olen onneksi oppinut hillitsemään itseäni niin, etten välttämättä ns näkyvästi tee asian eteen mitään.

Minua pidetään itsenäisenä, fiksunsa, jopa kylmän rationaalisena ihmisenä, ja nolottaisi hirveästi jos ihmiset tietäisivät todellisen syyn, miksi olen sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksisuhteessa pomoni kanssa.

Olen päihteiden väärinkäyttäjä.

Olen ollut 4 kertaa vieroituksessa ja ratkesin taas viikonloppuna eikä kiinnosta oikeastaan enää edes taistella.

Lisäksi harrastin seksiä varatun miehen kanssa.

Oiskohan tässä kaikki.

Vierailija
64/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on AIDS

Vierailija
65/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua muiden (paitsi miehen ja lapsen) tietävän, että mulle on tehty laihdutusleikkaus.

Vierailija
66/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin masturboinnista kiinni siskon miehelle. Häpeän. Syvästi. Ja ikuisesti.

Vierailija
67/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun navan alla kasvaa parikymmentä karvaa jotka mun on pakko nyppiä pois heti kun kasvavat näkyviin. Oikeasti jos niiden antaisi kasvaa täysmittaisiksi eivät ne olisi kummoisiakaan, eivät värittömiä mutta eivät kyllä tummiakaan, pituutta maksimissaan joku sentti. Samanlaisia on navan yläpuolella eikä ne näy mihinkään eikä häiritse edes minua. Mutta jotenkin onnistuin kehittämään noihin tiettyihin karvoihin niin voimakkaan inhon joskus teininä että vieläkin on vaan pakko jatkaa niiden nyppimistä. Iho kärsii jatkuvasta pinseteillä sohimisesta, nyppimisestä ja karvojen ihon alle kasvamisesta, mutta silti pidän laikukasta nahkaani vähemmän ällöttävinä kun noita karvoja. Tiedän että tämä on ihan idioottimaista, mutten vaan voi lopettaa niiden yökötysten tuhoamista:S.

Vierailija
68/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun bongaan yhdenillan jutun ja mennään hänen asuntoonsa, pyöräytän aamulla ennenkuin muija herää sen hammasharjaa perssilmässä :D Sitten lähden vähin äänin. Oon tehnyt tän 10 kertaa ja mulla on siihen pakkomielle.

Vierailija
69/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastan kirppiksiltä.

Vierailija
70/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että vaikka esitän herttaista ja mukavaa niin kärsin tunteesta, että olen kiroutunut paska. Olen nimittäin lapsena puhunut pahaa parhaasta ystävästäni niin että tämä kuuli enkä koskaan pyytänyt anteeksi, (hänkään ei pannut minua siitä tilille), lisäksi potkaisin kerran yhden itseäni pienemmän tytön nurin. Mutta kun en tunne minkäänlaista katumusta noista teoista. Se on se, mitä en käsitä itsekään.

Minua vaivaa tämän takia epämääräinen tunne siitä, että minuun ei voi kukaan luottaa. Siksi minun on vaikeaa tutustua kehenkään.

Vierailija
71/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kieroutunut

78

Vierailija
72/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut anoppiani sekä vaimoni siskoa.

Vierailija
73/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako tänne kommentoida, vai onko tämä jonkinsortin salaliitto :D

Vierailija
74/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 vuotta sitten rakastuin netissä erääseen japanilaiseen mieheen jonka kanssa puoli vuotta suunniteltiin tulevaisuutta ihan tosissaan ja että menisin japaniin häntä tapaamaan...olin vaan rahaton ja vasta 19 vuotias, en ikinä ollut käynyt ulkomailla ja englanti on niin haparaa että lopulta sydäntä särkien jänistin ja lopetin yhteydenpidon... vaikka sanoi että voisi vaikka itsekin tulla suomeen :/ Alotin sitten suhteen toisen kanssa.

Yhä edelleen 7 vuoden jälkeen tämä japsi kummittelee mielessä ja on ikuinen ikävä. Ressu opetteli suomeakin takiani ja lisäili youtubeen videoita joissa soittaa kitaraansa ja laulaa suomeksi lauluja joista sanoin silloin pitäväni...

En vaan taida päästä ikinä täysin yli.

Minulle kävi näin 🙈 En uskalla kertoa kenellekään. Hän on maailman toisella puolen. En aio päästää hänestä irti, eikä hän minusta...

Vierailija
75/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 aborttia

Vierailija
76/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen rasisti ja liikun piireissä joissa rasismia ei ollenkaan hyväksytä, joten teeskentelen olevani suvaitsevainen

- Mielestäni huumediileri on pahin mahdollinen rikollinen lasten hyväksikäyttäjän ja kiduttajamurhaajan jälkeen

- Vihaan lankoani ja toivon hänen pikaista kuolemaansa joka päivä

- Inhoan laihuusihannetta ja olen sen takia tahallani lihava, vaikka ihmiset olettavat että tottakai yritän laihduttaa

Vierailija
77/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaanloisen ylipainoinen.

Miten salaat tämän?

Vierailija
78/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen transmies.

Vierailija
79/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on pervoja fetissejä ja sitä että vihaan ja halveksun paria hyvää kaveriani, mutta silti vietän heidän kanssaan joskus aikaa koska ei ole muitakaan. Hauskaa heidän kanssa kyllä on.

Vierailija
80/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan netistä karkkia ja sipsejä ja piilottelen niitä ympäri taloa. Syön salaa, kun muu perhe ei nää. Ja kyllä, olen lihava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän