Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
81/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on verifetissi

Vierailija
82/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sos.tilanteiden pelko. En uskalla tämän vuoksi katsoa ihmisiä edes silmiin. Olrn silti todella sosiaalinen ja omaan ison kaveripiirin. Keksin tekosyitä miksi en pääse ikinä mukaan illastamaan. (ravintolassa oireet ovat pahimmillaan) en uskalla hakea apua, jotdn kärvistelen ilman rauhottavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että vaikka esitän herttaista ja mukavaa niin kärsin tunteesta, että olen kiroutunut paska. Olen nimittäin lapsena puhunut pahaa parhaasta ystävästäni niin että tämä kuuli enkä koskaan pyytänyt anteeksi, (hänkään ei pannut minua siitä tilille), lisäksi potkaisin kerran yhden itseäni pienemmän tytön nurin. Mutta kun en tunne minkäänlaista katumusta noista teoista. Se on se, mitä en käsitä itsekään.

Minua vaivaa tämän takia epämääräinen tunne siitä, että minuun ei voi kukaan luottaa. Siksi minun on vaikeaa tutustua kehenkään.

Moraalini on muutenkin epämääräinen ja se siis vaivaa minua; minun on helppo samaistua Axlin ajatusmaailmaan miten hän tuli ulos videonsa kanssa, eli pitää iyseään syyttömänä. Uhreja en kyllä olisi syyllistänyt. Mutta en vain tajuaisi, mitä pahaa siinä nyt oli :( Haluaisin kyllä ymmärtää sen, mutta kun osaisin vain ajatella sen siltä kantilta, että kun mä itse oisin kuvitellut sen hyvänä ideana ja se olisi ollut täysin omaa salaista puuhaani (en siis olisi koskaan esitellyt noita videoita kavereilleni tai kellekään!) niin en tajuaisi miten se satutti jotakuta.

En esimerkiksi ymmärrä puheita vallasta tuossa yhteydessä tai että se valta olisi ainakaan kovin vakavaa.

Enkä nyt halunnut puolustella tuota salakuvausta millään lailla vaan lähinnä mietin tuota ulostuloa. Miksen mä pitäisi itseäni syyllisenä?? Mikä juttu minulta puuttuu? Ei sitä uskalla kehenkään tutustua näillä spekseillä. Yhtäkkiä saattaisi tulla paskaa niskaan ennen kuin hoksaankaan.

Vierailija
84/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten sairastin bulimiaa, olin masentunut ja viiltelin. Tästä olen puhunut muutamalle kaverilleni, mutta kukaan ei tiedä, että en ole koskaan parantunut vaan kaikki nämä ovat osa elämääni edelleen.

Vierailija
85/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoin alkuraskaudessa. Lapsi on vammainen

Vierailija
86/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kerro yksityisiä asioitani nettifoorumilla. Lähettäjien selville saaminen ei ole kummoisenkaan vaivan takana osaavalle ylläpidon henkilölle tai vaikka poliisin tietotekniselle osastolle.

Vierailija
87/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut vakavasti masentunt,oli jopa työkyvyttömyys eläkkeellä.

Vierailija
88/1581 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kerro yksityisiä asioitani nettifoorumilla. Lähettäjien selville saaminen ei ole kummoisenkaan vaivan takana osaavalle ylläpidon henkilölle tai vaikka poliisin tietotekniselle osastolle.

Ketään ei kuule kiinnosta. Voin ihan vannoa sen.

89/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvavöitäkin käytetään erään hyvin harvoin kohdalle sattuvan vahinkotilanteen vuoksi. Miksi ihmeessä kukaan kertoisi palstalla julkisesti sellaisia asioita itsestään, joiden haluaa ehdottomasti pysyvän salassa?

Jos jotakin menee pieleen niin sitten kerrottu tieto ei enää olisikaan salainen. Jos tietoa ei kerro niin se pysyy salassa. Todella vaikea ongelma, kertoisiko vai ei. 

Luottamuksenne teknologian toimivuuteen ja omaan anonymiteettiinne ei ole perusteltua. Jos kerrotte jotakin niin muistakaa tehdä se käyttäen tietokoneessanne langatonta näppäimistöä, helposti murrettavaa WEP - salausta lähiverkossanne ja tietenkin käyttäen omaa nimeänne langattoman verkon tunnisteena. Muistakaa myös ottaa samalta koneelta yhteys johonkin sellaiseen palveluun, jossa täytätte lomakkeeseen oman nimenne ja osoitteenne. Ihan noin niinkuin varmuuden vuoksi.

Vierailija
90/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muiden silmissä liikkuvainen, toimelias ja ahkera. Tosiasiassa, kun ketään muita ei ole paikalla, istun koneella tyhjänpäiväisillä palstoilla tuntikausia tai pelaan pasianssia tuntikausia. Olen nopea toimissani, joten ehdin hyvin tehdä paljon lyhyemmässä ajassa kuin joku muu ja saan asunnon näyttämään hetkessä siistiltä fuskaamalla. komerot on kaatopaikkoja sieltä taaempaa. 

Vierailija
91/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä69 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvavöitäkin käytetään erään hyvin harvoin kohdalle sattuvan vahinkotilanteen vuoksi. Miksi ihmeessä kukaan kertoisi palstalla julkisesti sellaisia asioita itsestään, joiden haluaa ehdottomasti pysyvän salassa?

Jos jotakin menee pieleen niin sitten kerrottu tieto ei enää olisikaan salainen. Jos tietoa ei kerro niin se pysyy salassa. Todella vaikea ongelma, kertoisiko vai ei. 

Luottamuksenne teknologian toimivuuteen ja omaan anonymiteettiinne ei ole perusteltua. Jos kerrotte jotakin niin muistakaa tehdä se käyttäen tietokoneessanne langatonta näppäimistöä, helposti murrettavaa WEP - salausta lähiverkossanne ja tietenkin käyttäen omaa nimeänne langattoman verkon tunnisteena. Muistakaa myös ottaa samalta koneelta yhteys johonkin sellaiseen palveluun, jossa täytätte lomakkeeseen oman nimenne ja osoitteenne. Ihan noin niinkuin varmuuden vuoksi.

Koska kaikki nettipalstoilla kerrottu on totta. Aina.

Vierailija
92/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä69 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Suomessa tapahtuu vuositasolla 300-400 kuolemaan johtavaa autokolaria ja vammautumisia ties kuinka monta sataa lisää. Kannattaa siis todellakin aivan todistetusti käyttää sitä turvavyötä. Mutta nytpäs menikin kiinnostavaksi, koska on tapahtunut, että keskustelupalstan "tunnustus"viestiketjusta on ongittu selville jonkun kirjoittajan henkilöllisyys ja pistetty hänen viestinsä nimitiedoilla julkiseen jakoon?

Vierailija
93/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuhkin monesti pukuhuoneissa ja kavereilla käydessäni toisten naisten ja tyttöjen pikkuhousuja.

Vierailija
94/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään ystävää.

Olen todella sosiaalinen ja tunnen "puoli kylää". Olen iloinen, nätti, kuulemma helposti lähestyttävä ja mukava. Kaikki tuntuvat luulevan että kaltaisellani ihmisellä on paljon ystäviä. Ei mulla ole. Ei sitten yhtään. Pelkkiä tuttuja vaan, hädin tuskin edes kavereiksi luokiteltavia ystävistä puhumattakaan. Tätä en uskaltaisi kertoa, pelkäisin saavani säälittävän leiman otsaani.

Vierailija
95/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielenterveydellisistä syistä eläkkeellä, enkä luultavasti koskaan pääse takaisin työelämään. 

Tiedä sitten, mitä ihmiset minusta ajattelevat kun kolmaskin lapsi aikanaan lähtee kouluun ja minä olen edelleen täällä, kotona. Olen ajatellut, että sitten en vain enää yritä pitää ihmisiin yhteyttä.

Vierailija
96/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole kotona suihkua, ei ole ollut yli 10 vuoteen. Käyn suihkussa työpaikalla, kuntosalilla tai uimahallissa. Pesen hiukset kainalot ja varpaat usein vessan lavuaarissa, jos en jaksa lähteä muualle suihkuun. Meillä on monta pientä lasta jotka raahaan vähintään kerran viikossa uimahalliin pesulle.

Miksei suihkua ole ?

Vierailija
97/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tultuani  itse törkeästi petetyksi parisuhteessa en ole jaksanut sen jälkeen  itsekkään kunnioittaa toista sukupuolta.

Pysyn poissa tietenkin parisuhteista, mutta saatan osoittaa valheellista kiinnostusta miehiä kohtaan. Yleensä saan sen mitä haluan ja sen jälkeen minusta ei kuulu enää.

Tiedostan todellakin tekeväni väärin, mutta tuntuu, etten koskaan pääse yli kaikesta vihasta, katkeruudesta ja surusta mitä _monta kertaa_ petetyksi tuleminen aiheutti. 

Vierailija
98/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan syntymätöntä lastani ja tätä tilannetta ja joka päivä turvaan ja tuudittaudun vielä kohtukuoleman mahdollisuuteen että pääsin eroon tästä asiasta,,,

Vierailija
99/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut, yksinäinen, työtön ja mulla on syömishäiriö. Nuo ongelmat ilmeisesti aiheutti sen, että aloin näpistelemään kaupoista. Olen jäänyt useita kertoja kiinni ja sen vuoksi en ikinä tule töitä saamaankaan. Tulevaisuus näyttää kurjalta. En osaa/uskalla pyytää apua mistään.

Vierailija
100/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salannut kaikilta omaiseni mukaan luettuna miten lähellä itsemurhaa olin vuosien ajan sukupuolidysforian takia ennen kuin korjasin sukupuoleni. Välineistökin oli jo hankittuna. Onneksi valitsin paremman tien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi