En naisena ymmärrä, miksi kieltäytyä ikinä seksistä miehensä kanssa
Jos mies ei "vaadi" muuta kuin että saa panna (ja ehkä tehdä joitain muita juttuja, jotka eivät satu (kun eivät kaikki naiset pidä kivusta). En vain tajua. Mielestäni se jos kieltäytyisi oman miehen panemisesta se tarkoittaisi miltei samaa kuin että haluaa erota.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä tämä minun ymmärtämättömyyteni tulee siitä, että enemmän kuin mistään nautin seksiobjektina olosta. Siinä saa mitä parhaiten ajatukset nollattua ja aivot narikkaan. Ap
Ymmärrätkö naisena, jos joku ei nauti jos hänen kasvoilleen syljetään kadulla? Et varmaan.
Vertaat siis kadulla naamalle räkäsyä tuntemattoman tekijän toimesta tai ylipäätään siihen että elämänkumppaniksesi valitsemasi mies liikuttelee jäykistynyttä penistään vaginassasi? Onnea vaan suhteeseesi! Ap
Jos kerran nautit itse hyväksikäytöstä, joka on toisen halventamista, miksi et nauttisi jos tuntematon halventaa sinua? Et ole pätevä jakelemaan neuvoja muille ihmisille. Tuo kommnettisi on myös seksin halventamista.
No kun en osaa kokea sitä hyväksikäyttönä, kun tekijä on oma mies. Kuvaus seksistä ei tietenkään ollut Kaikki mitä seksi on, mutta konkreettisesti tuotahan se on mitä mies haluaa. Ja itsekin haluan. Ap
Se kuitenkin oli kuvaus, joka tuli ensimmäisenä mieleesi. Eli sinulle se on sitä, mikä on hiukan sääli. Et ymmärrä seksiä kuten muut täällä, joten et voi ymmärtää muiden asenteita. Ikäviä nuo lipsahdukset, eikö totta? Ärsyyntyneenä tulee kirjoittaneeksi niin, että paljastaa omat ajatuksensa sellaisena kuin ne ovat. Sitä ei voi korjailla jälkeenpäin. Suosittelen sinulle terapiaa. Se voisi parantaa elämänlaatuasi enemmän kuin uskotkaan.
Kirjoitin sen kuvauksen vain, koska sinä tai joku vertasi sitä siihen, että tuntematon sylkee kadulla naamalle. Että sekö sitten on jotenkin seksikkäämpi käsitys seksistä? 😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja: oletko työtön? Onko sinulla mitään saavutuksia elämässäsi? Oletko koulutettu, onko sinulla harrastuksia? Yhtään mitään? Mietin vain, miten tyhjää ihmisen elämä on, että tällaisella asialla pitää alkaa muille päteä. Varmaan harmittaa, kun ei mitenkään voi asiaa vihjaista muille rouville kahvipöytäkeskustelussa. Täällä sitten voi.
En, on, olen, on.
Kieltämättä vähän harmittaa! 😀
ApJos vastauksesi olisi totta, olisit maininnut jotain harrastuksiasi ja saavutuksiasi.
No en halua, että minut tunnistetaan niin en mainitse. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut"kerran viikossa riittää"-miestä. Kaikki ovat halunneet vähintään kerran päivässä.
Minulla onkin "kerran puolessa vuodessa riittää"-mies. :D Siinä saa olla jo vähän tarkkana että on itse halukkaalla tuulella kun mies tekee aloitteen, jos ei halua missata seksiä taas määrittelemättömäksi ajaksi.
Ja kuitenkin olen joskus kieltäytynytkin. Seksiin ei ole hyvä ryhtyä jos ei haluta, se on yhteistä puuhaa eikä kummankaan osapuolen tarvitse toimia toiselle pelkkänä panoalustana.
Ja vastataan nyt alottajan lisäksi tohon "mitä, annatko kipeenäkin, oksennusripulitaudissa jos mies haluaa" mitä lie niin mitä helvettiä ihmiset?! Ei minun mies ainakaan halua tuossa tilanteessa, eikä varmaan kovin monen muunkaan, joten kysymystä ei ole tarvinnut koskaan miettiä / vastausta selvittää.
Yhtä hyvin oisit voinut kysyä että "olet lapsen vahtina kouluikäisille ja mies haluaa naida, kieltäydytkö vai edelleenkö annat aina?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä tämä minun ymmärtämättömyyteni tulee siitä, että enemmän kuin mistään nautin seksiobjektina olosta. Siinä saa mitä parhaiten ajatukset nollattua ja aivot narikkaan. Ap
Ymmärrätkö naisena, jos joku ei nauti jos hänen kasvoilleen syljetään kadulla? Et varmaan.
Vertaat siis kadulla naamalle räkäsyä tuntemattoman tekijän toimesta tai ylipäätään siihen että elämänkumppaniksesi valitsemasi mies liikuttelee jäykistynyttä penistään vaginassasi? Onnea vaan suhteeseesi! Ap
Jos kerran nautit itse hyväksikäytöstä, joka on toisen halventamista, miksi et nauttisi jos tuntematon halventaa sinua? Et ole pätevä jakelemaan neuvoja muille ihmisille. Tuo kommnettisi on myös seksin halventamista.
No kun en osaa kokea sitä hyväksikäyttönä, kun tekijä on oma mies. Kuvaus seksistä ei tietenkään ollut Kaikki mitä seksi on, mutta konkreettisesti tuotahan se on mitä mies haluaa. Ja itsekin haluan. Ap
Niin, sinun miehesi haluaa reijän jota jyystää ja sinulle sopii olla reikä jota jyystetään. Tämä selvä. Jos et kuitenkaan alkaisi vaatimaan kaikkia muitakin suostumaan seksiin vastentahtoisesti, koska kaikkien miehille ei riitä pelkkä reikä ja kaikki naiset eivät nauti reikänä olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu totta. Meillä toimii näin, että mies ilmoittaa, että panettaa. Minä panen kakarat telkkarin ääreen ja lätkäisen kookosöljyä haaroihin ja menen makaamaan jalat levällään. Ei siinä rynkytyksessä kauaa mene. Nopsasti pääsee jatkamaan kotihommia ja mies on tyytyväinen, eikä mene vieraisiin. Käyn sitten jossain välissä pyyhkimässä öljyt ja mällit haaroista pois.
Onnellista avioliittoa 13 vuotta
Ei meillä ainakaan miehelle riittäisi että makaan voideltuna haarat auki, mies haluaa eri asennoista, hän haluaa kuulla kun voihkin nautinnosta ja haluaa tuntea kun minä tulen.
Meillä ei koskaan harrasteta seksiä kun lapset ovat hereillä. Silti seksiä on todella paljon.
Teet kaikille naisille karhunpalveluksen, kun opetat miehesi siihen, ettei naisia seksi tuon enempää kiinnostakaan ja on ihan okei käydä vaan vähän tyhjentämässä kassit välillä. Ei naisia mitkään orgasmit kiinnosta! Hyvinhän se on tossa selällään sen pari minuuttia viihtynyt! Hienoa tietysti, että olette molemmat tyytyväisiä seksielämäänne. Pidä nyt hyvä ihminen tuo sitten myös itselläsi, ettei pääse muiden ihmisten ilmoille tuottamaan pettymyksiä itselleen ja seuraaville. Onnea valitsemallasi tiellä ja toivotaan, että suhteenne kestää!
Vierailija kirjoitti:
Ja vastataan nyt alottajan lisäksi tohon "mitä, annatko kipeenäkin, oksennusripulitaudissa jos mies haluaa" mitä lie niin mitä helvettiä ihmiset?! Ei minun mies ainakaan halua tuossa tilanteessa, eikä varmaan kovin monen muunkaan, joten kysymystä ei ole tarvinnut koskaan miettiä / vastausta selvittää.
Yhtä hyvin oisit voinut kysyä että "olet lapsen vahtina kouluikäisille ja mies haluaa naida, kieltäydytkö vai edelleenkö annat aina?"
No ei minun mieheni haluja mikään minun tautini vähennä. Miksi pitäisi? Meillä mies kyllä ymmärtää, että minua ei silloin huvita, joka on meillä ihan tarpeeksi iso syy olla harrastamatta mitään. En usko, että mies edes haluaisi harrastaa seksiä naisen kanssa, joka ei ole itse halukas ja kiihottunut.
Vierailija kirjoitti:
Teet kaikille naisille karhunpalveluksen, kun opetat miehesi siihen, ettei naisia seksi tuon enempää kiinnostakaan ja on ihan okei käydä vaan vähän tyhjentämässä kassit välillä. Ei naisia mitkään orgasmit kiinnosta! Hyvinhän se on tossa selällään sen pari minuuttia viihtynyt! Hienoa tietysti, että olette molemmat tyytyväisiä seksielämäänne. Pidä nyt hyvä ihminen tuo sitten myös itselläsi, ettei pääse muiden ihmisten ilmoille tuottamaan pettymyksiä itselleen ja seuraaville. Onnea valitsemallasi tiellä ja toivotaan, että suhteenne kestää!
Mies huolehtii mulle vähintään yhden orgasmin joka kerta, tai ainakin 95% kerroista. Ap
Jos lahnailu jostakin tuntuu kivalta fyysisesti tai henkisesti, niin mikäpä siinä. Sopisi ymmärtää että joidenkin mielestä tuo tuntuu hyväksikäytöltä ja on ahdistavaa. Onneksi en ole sellaisessa suhteessa jossa toista pitäisi mielistellä tuohon tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs se mies voi tietää tuosta noin vain töistä tullessaan, että kotona olevalla vaimolla on vaikka maha kipeänä. Haluttaa miehellä ja ehdottaa seksiä. Ap kertoo aloituksessa, ettei keksi syytä miten IKINÄ kieltäytyä. Silloin sairauskaan ei ole syy.
Ja jos on väsynyt, se ei ole syy, vaan pitää livahtaa ennen miestä nukkumaan, ettei mies ehdi ehdottaa, koska asiasta ei voi keskustella ja ei voi olla haluamatta. Ikinä.
Joten, eipäs aleta perääntyä ja lipsua ja keksiä tekosyitä, miten sittenkin voi kieltäytyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuitenkin oli kuvaus, joka tuli ensimmäisenä mieleesi. Eli sinulle se on sitä, mikä on hiukan sääli. Et ymmärrä seksiä kuten muut täällä, joten et voi ymmärtää muiden asenteita. Ikäviä nuo lipsahdukset, eikö totta? Ärsyyntyneenä tulee kirjoittaneeksi niin, että paljastaa omat ajatuksensa sellaisena kuin ne ovat. Sitä ei voi korjailla jälkeenpäin. Suosittelen sinulle terapiaa. Se voisi parantaa elämänlaatuasi enemmän kuin uskotkaan.
Kirjoitin sen kuvauksen vain, koska sinä tai joku vertasi sitä siihen, että tuntematon sylkee kadulla naamalle. Että sekö sitten on jotenkin seksikkäämpi käsitys seksistä? 😂
Ap
Eli aloit halventaa seksiä siksi, että joku toinen teki niin? Saavuttaaksesi mitä? Ei ole uskottavaa. Etkö itse ymmärrä, että tulit paljastaneeksi omat käsityksesi kun kirjoitit harkitsematta ja sensuroimatta omia ajatuksiasi? Niinhän terapiakin toimii ja aina ihminen itse ei pidä siitä, mitä itsestä silloin tulee esiin. Eli sinun tapauksessasi tuo kliininen ja" robottimainen" tapa suhtautua seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja: oletko työtön? Onko sinulla mitään saavutuksia elämässäsi? Oletko koulutettu, onko sinulla harrastuksia? Yhtään mitään? Mietin vain, miten tyhjää ihmisen elämä on, että tällaisella asialla pitää alkaa muille päteä. Varmaan harmittaa, kun ei mitenkään voi asiaa vihjaista muille rouville kahvipöytäkeskustelussa. Täällä sitten voi.
En, on, olen, on.
ApJos vastauksesi olisi totta, olisit maininnut jotain harrastuksiasi ja saavutuksiasi.
No en halua, että minut tunnistetaan niin en mainitse. Ap
Juurihan sanoit että haluaisit muiden rouvien tietävän, eli ei tuo voi olla syynä. Tunnistamista juuri haluat. Eli kyllä yksityiskohtien välttämisen syynä oli vain se, että valehtelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletetaan, että ap on valvonut 48 tuntia, kärsii järkyttävästä oksennustaudista ja siihen samaan syssyyn keuhkokuumeesta. Kädet tärisevät, joka paikkaan sattuu - ja mies ilmoittaa, että nyt on se hetki. Että oikeastiko ap ryhtyy nauttimaan?
Ei mies ole niin idiootti että tekee aloitteen jos olen selvästi huonovointinen. Ap
Kysyinkä tätä? En. Kysyinkö, että ryhdytkö ko. tilanteessa nauttimaan. Vastaa siihen.
Ap kirjoittaa aloituksessa, että ikinä. Tämä käsittääkseni kattaa myös sairaudet. Sairaus ei ole syy ikinä kieltäytyä, jos mies haluaa.
Eipäs nyt ap aleta perumaan ja pehmentämään aloitusta.
Sanoin että fyysinen haitta on syy kieltäytyä. Fiksu puoliso on sen verran kartalla kumppanin voinnista, ettei tee aloitetta jos on selkeä syy kieltäytyä. Ap
Aloituksessa lukee ikinä. Joten eipä aleta keksiä tekosyitä sairauksista
Vierailija kirjoitti:
Paneminen ei ehkä kuvaa sitä mitä itse teen mieheni kanssa, meillä rakastellaan eli osoitetaan fyysistä rakkautta toiselle monin tavoin.
Mutta siinä olen samaa mieltä ettei tulisi mieleenkään kieltäytyä jos toinen haluaa rakkauttaan osoittaa. Nyt olemme olleet pari viikkoa kovassa flunssassa eikä kumpaakaan ole oikein huvittanut kun on niin huonossa kunnossa mutta oli ihanaa kun mies herätti toissayönä ja parin viikon tauon jälkeen rakastelimme. Tuntui että kuntoutuminenkin nopeutuu:) Nyt palataan taas normaaliin vähintään kerran viikossa tahtiinn:D
Jos mieheni kieltäytyisi ilman syytä (=sairaus, kovat kivut) kokisin sen kyllä äärimmäisen loukkaavana ja olisi vaikea uskoa olevansa rakastettu.
Mun mies haluaa "osoittaa rakkauttaan" vähintään kerran päivässä. En minä niin usein jaksa, on kaikkea muutakin, mitä haluan tehdä. Tässä ollaan oltu yli 10v yhdessä, joten aika monesti olen kieltämättä kieltäytynyt.
En rakasta miestäni enkä kunnioita häntä enää. Siksi kieltäydyn. Seksi ja pelkkä kosketus ällöttää. Olemme yhdessä sillä mies ei ole suostunut eroon, asumme vuokra-asunnossa ja olen työtön joten en voi itse lähteä tästä. Miehellä on hyvä työ, mutta ei lähde joten näillä mennään. Seksiä ei ole ollut vuoteen. Säälittävä mies, kun itse lähtisin tuossa tilanteessa samantien. Itsekin tulisin toimeen paremmin ilman häntä, henkisesti siis, saisin olla rauhassa ja alkaa taas elää.
Vierailija kirjoitti:
Mies huolehtii mulle vähintään yhden orgasmin joka kerta, tai ainakin 95% kerroista. Ap
Kyllä minäkin sellaisen miehen kanssa haluaisin! Vaikka joka päivä, liukkarilla tai ilman. Ihan kaikki miehet eivät vaan tuohon kykene eivätkä edes välitä, eivätkä halua. Menee niin vaivalloiseksi! Oikeasti minäkin luulin ennen, että kaikki miehet nauttivat siitä, kun nainenkin saa. Mutta ei kaikki, yllättävän monille kelpaa millainen lahna tahansa, kunhan itse saa pussit tyhjiksi.
Terveisin se, joka ei välittäisi pelkkä panopuu olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, on, olen, on.
....koska nehän kuuluvatkin tähän keskusteluun..?
Jos vastauksesi olisi totta, olisit maininnut jotain harrastuksiasi ja saavutuksiasi.