Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En naisena ymmärrä, miksi kieltäytyä ikinä seksistä miehensä kanssa

Vierailija
14.03.2016 |

Jos mies ei "vaadi" muuta kuin että saa panna (ja ehkä tehdä joitain muita juttuja, jotka eivät satu (kun eivät kaikki naiset pidä kivusta). En vain tajua. Mielestäni se jos kieltäytyisi oman miehen panemisesta se tarkoittaisi miltei samaa kuin että haluaa erota.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja: oletko työtön? Onko sinulla mitään saavutuksia elämässäsi? Oletko koulutettu, onko sinulla harrastuksia? Yhtään mitään? Mietin vain, miten tyhjää ihmisen elämä on, että tällaisella asialla pitää alkaa muille päteä. Varmaan harmittaa, kun ei mitenkään voi asiaa vihjaista muille rouville kahvipöytäkeskustelussa. Täällä sitten voi.

En, on, olen, on.

Kieltämättä vähän harmittaa! 😀

Ap

Jos vastauksesi olisi totta, olisit maininnut jotain harrastuksiasi ja saavutuksiasi.

....koska nehän kuuluvatkin tähän keskusteluun..?

Jokainen haluaa tilaisuuden tullen kehuskella saavutuksillaan - jos niitä on. Myös sinä, aloittaja. Yksinkertaista psykologiaa.

Vierailija
82/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa putkimies on parempi. Mene ja tiedä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ole nainen. Yhdyntä ilman kiihottumista sattuu aika pirusti.

Rasvat on keksitty.

Surettaa, että ihmiset ovat näin pihalla naisen seksuaalisuudesta. Kostuminen kun ei ole tosiaankaan ainoa seikka, joka tapahtuu naisen kiihottuessa vaan emätin muutoinkin laajenee ja muuttaa muotoaan kiihottuneena. 

Vierailija
84/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä kun ensilukemalta luulin, että aloittaja ei ymmärrä naisia, jotka kieltäytyvät seksistä, koska ei ole iso vaiva antaa miehen käydä vain tyhjentämässä kassit, mutta nythän tämä on muuttunut siihen, että ap ei ymmärrä, että muilla voikin olla mies, joka on niin huono sängyssä ettei seksi hänen kanssaan enää kiinnosta.

AP, nauti hyvästä seksistä ja onnea, että sinulle on sattunut mies, joka osaa sekä saada sinut kiihottumaan että antaa sinulle orgasmin. Harva sinun tilanteessasi seksistä kieltäytyisikään jatkuvalla syötöllä. Ainoa asia, mikä sinun pitää siis ymmärtää, on se, että kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.

Vierailija
85/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vastataan nyt alottajan lisäksi tohon "mitä, annatko kipeenäkin, oksennusripulitaudissa jos mies haluaa" mitä lie niin mitä helvettiä ihmiset?! Ei minun mies ainakaan halua tuossa tilanteessa, eikä varmaan kovin monen muunkaan, joten kysymystä ei ole tarvinnut koskaan miettiä / vastausta selvittää.

Yhtä hyvin oisit voinut kysyä että "olet lapsen vahtina kouluikäisille ja mies haluaa naida, kieltäydytkö vai edelleenkö annat aina?"

No ei minun mieheni haluja mikään minun tautini vähennä. Miksi pitäisi? Meillä mies kyllä ymmärtää, että minua ei silloin huvita, joka on meillä ihan tarpeeksi iso syy olla harrastamatta mitään. En usko, että mies edes haluaisi harrastaa seksiä naisen kanssa, joka ei ole itse halukas ja kiihottunut.

Kuka voi haluta rutkuttaa ripulipaskapersettä? Tartuntapelkokin sen jo estää.

Vierailija
86/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluton yhdyntä tuntuu pahalta. Vaikka laittaisi liukkaria, se tuntuu silti pahalta henkisesti ja fyysisesti. En koe, että minun pitää antaa seksiä, harrastan sitä miehen kanssa tasaveroisena kumppanina. Ja miksi naisen pitäisi antaa yhdyntää haluttomana, ei siihen mieskään pysty. Minua ei naisena tyydytä muu kuin yhdyntä, joten miehen pitäisi sitten myös pystyä aina yhdyntään kun haluan. Haluton yhdyntä ei missään nimssä ole terveellsitä kummallekaan osapuolelle.... En ole maksullinen nainen, joten nain vain halusta, en rakkaudesta enkä rahasta.

Vierailija
87/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vastataan nyt alottajan lisäksi tohon "mitä, annatko kipeenäkin, oksennusripulitaudissa jos mies haluaa" mitä lie niin mitä helvettiä ihmiset?! Ei minun mies ainakaan halua tuossa tilanteessa, eikä varmaan kovin monen muunkaan, joten kysymystä ei ole tarvinnut koskaan miettiä / vastausta selvittää.

Yhtä hyvin oisit voinut kysyä että "olet lapsen vahtina kouluikäisille ja mies haluaa naida, kieltäydytkö vai edelleenkö annat aina?"

No ei minun mieheni haluja mikään minun tautini vähennä. Miksi pitäisi? Meillä mies kyllä ymmärtää, että minua ei silloin huvita, joka on meillä ihan tarpeeksi iso syy olla harrastamatta mitään. En usko, että mies edes haluaisi harrastaa seksiä naisen kanssa, joka ei ole itse halukas ja kiihottunut.

Kuka voi haluta rutkuttaa ripulipaskapersettä? Tartuntapelkokin sen jo estää.

Kyllä miehelläni siitä huolimatta on seksihaluja. Tiedän sen jo siitä, jos miehen iltasuihku kestää. Ei se siellä normaalisti 15min lorottele vettä, muttei yleensä saa itsekseenkään alle 10min. 

Eikä hän sitäpaitsi pelkää moisia tartuntoja; on ollut sairas tasan kerran viimeisen 10v aikana ja sekin oli influenssa.

Vierailija
88/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännetäänpä asia toisinpäin.

Mun mieskään ei rupea seksiin, jos ei tee mieli.

Kokeilepa toisinpäin, pidä vakavahenkinen puhuttelu miehelle ja sano, että edellytät häneltä seksiä joka päivä tästä lähtien, oli tunnelma ja vointi mikä hyvänsä Painota, että se on velvollisuus, josta ei saa kieltäytyä ja jos kieltäytyy, se antaa sinulle luvan mennä vieraisiin.

Lisäksi ala valittaa hänelle raha-asioista ja lopeta itse kotitöiden tekeminen. Ala ottaa omaa aikaa monena iltana viikossa omiin harrastuksiisi ja jätä mies vahtimaan lapsia. Voin taata, että ennen todella halukkaankin miehen into sekstailuun katoaa tuulen nopeudella.

Mikään ei nitistä (miehenkään) halua yhtä tehokkaasti kuin tunne, että se on pakko.

Vierailija
89/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap puhuu loppujen lopuksi vähän eri asiasta kuin me muut. Jos saat melkein aina orgasmin, niin kyllähän sinä silloin olet jollain tasolla valmis seksiin, vaikka et olisi itse lähtenyt tekemään aloitetta.

Jos minä en halua, niin en halua, ei kiihota, mikään mieheni teko, kiivas fantasiointi tai vibraattori ei saa orgasmin aikaan.

Vierailija
90/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin valmis vaikka joka päivä. Halutti tai ei. Mutta kun ei kelpaa. Kerran viikossa on jo paljon jos irtoo. Ei auta vaikka kuinka ruinaa.

Vierailija
91/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ap puhuu loppujen lopuksi vähän eri asiasta kuin me muut. Jos saat melkein aina orgasmin, niin kyllähän sinä silloin olet jollain tasolla valmis seksiin, vaikka et olisi itse lähtenyt tekemään aloitetta.

Jos minä en halua, niin en halua, ei kiihota, mikään mieheni teko, kiivas fantasiointi tai vibraattori ei saa orgasmin aikaan.

Saan orgasmin aina kun mies vähänkin hieroo tai nuolee ja nopeimmillaan parissa minuutissa jos on kiire. Pelkässä yhdynnässä en saa. Joskus tosi harvoin hieron itse tai käytän vinraa mutta 95% mies sen orkun mulle tekee, ennen kuin itse saa. Ja joskus useammankin. Ap

Vierailija
92/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan orgasmin aina kun mies vähänkin hieroo tai nuolee ja nopeimmillaan parissa minuutissa jos on kiire. Pelkässä yhdynnässä en saa. Joskus tosi harvoin hieron itse tai käytän vinraa mutta 95% mies sen orkun mulle tekee, ennen kuin itse saa. Ja joskus useammankin. Ap

Itse taas en saa käsi-tai suuseksistä mitään. Pitää saada yhdyntää, eikä sitä voi harrastaa jos ei ole kiihottunut ja märkä, muuten sattuu ja tuntuu inhottavalta.

Vierailija
93/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään oikeastaan ymmärrä. Joskus mieheni tekee mieli mutta mä en jaksa/ ehdi pidemmän kaavan mukaan joten sit voi laittaa vaan liukkaria ja ottaa pikaisen session. Ei se mua ainakaan satu jos paikat on kuitenkin liukkaat ja mies on hellä. :) Kyllä mieskin mut tyydyttää jos ei itse halua tai jaksa, enkä ymmärrä mitä väärää on välillä miellyttää vain kumppania vaikka itse ei siitä mitään erityistä saisi. Tietenkin eri asia jos yhdyntä sattuu, mutta voihan silloinkin ottaa toisen mieliksi vaikka suihin.

Vierailija
94/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltäs susta tuntuis jos sut pakotettaisiin syömään iso pizza, vaikka vatsasi olisi räjähtämäisillään? Niinpä, aina ei tee mieli.

Huono vertaus. Mitä seuraa, jos ei tee mieli? Sattuu jos ei kiihotu? Niin mulla ei ole sellaista kokemusta, aina olen kiihottunut sen verran ettei ole jälkeenpäin kaduttanut. Ap

Sulla on vaan niin levee pillu ettet tunne sattuuko vaikket olisi kiihottunut

M45, itsekään ei aina tee mieli

Vierailija
95/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paneminen ei ehkä kuvaa sitä mitä itse teen mieheni kanssa, meillä rakastellaan eli osoitetaan fyysistä rakkautta toiselle monin tavoin.

Mutta siinä olen samaa mieltä ettei tulisi mieleenkään kieltäytyä jos toinen haluaa rakkauttaan osoittaa. Nyt olemme olleet pari viikkoa kovassa flunssassa eikä kumpaakaan ole oikein huvittanut kun on niin huonossa kunnossa mutta oli ihanaa kun mies herätti toissayönä ja parin viikon tauon jälkeen rakastelimme. Tuntui että kuntoutuminenkin nopeutuu:) Nyt palataan taas normaaliin vähintään kerran viikossa tahtiinn:D

Jos mieheni kieltäytyisi ilman syytä (=sairaus, kovat kivut) kokisin sen kyllä äärimmäisen loukkaavana ja olisi vaikea uskoa olevansa rakastettu.

Aika kylmää. Teillä siis rakkaus loppui kuin seinään kahdeksi viikoksi flunssan takia. Monet selviävät jopa syövästä eikä rakkaus kuole. Nyt kannattaa harkita jo eroa.

Missä niin sanoin - ei meistä kumpikaan kieltäytynyt seksistä toisen kanssa nyt flunssaisena??  Yhteinen päätös on eri kuin "en tahdo" - ymmärrätkö?

Mutta jos terveenä ja elinvoimaisena toinen toistuvasti sanoisi ettei viitsi, jaksa eikä halua niin kyllä kokisin sen rakkauden loppumisena. Meillä rakkautta osoitetaan myös fyysisesti, jos se jäisi pois iso osa rakkaudenosoituksista loppuisi > miten rakkaus säilyisi? Millä sen korvaisi?? Olen huomannut että pihtareiden parisuhteissa myös muu läheisyys loppuu (ettei toinen vain kuvittele saavansa mitään). Jo 2 tärkeää asiaa puuttuisi parisuhteesta!  Kämppissuhde ei ehkä riittäisi loppuelämäksi

Vierailija
96/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paneminen ei ehkä kuvaa sitä mitä itse teen mieheni kanssa, meillä rakastellaan eli osoitetaan fyysistä rakkautta toiselle monin tavoin.

Mutta siinä olen samaa mieltä ettei tulisi mieleenkään kieltäytyä jos toinen haluaa rakkauttaan osoittaa. Nyt olemme olleet pari viikkoa kovassa flunssassa eikä kumpaakaan ole oikein huvittanut kun on niin huonossa kunnossa mutta oli ihanaa kun mies herätti toissayönä ja parin viikon tauon jälkeen rakastelimme. Tuntui että kuntoutuminenkin nopeutuu:) Nyt palataan taas normaaliin vähintään kerran viikossa tahtiinn:D

Jos mieheni kieltäytyisi ilman syytä (=sairaus, kovat kivut) kokisin sen kyllä äärimmäisen loukkaavana ja olisi vaikea uskoa olevansa rakastettu.

Aika kylmää. Teillä siis rakkaus loppui kuin seinään kahdeksi viikoksi flunssan takia. Monet selviävät jopa syövästä eikä rakkaus kuole. Nyt kannattaa harkita jo eroa.

Missä niin sanoin - ei meistä kumpikaan kieltäytynyt seksistä toisen kanssa nyt flunssaisena??  Yhteinen päätös on eri kuin "en tahdo" - ymmärrätkö?

Mutta jos terveenä ja elinvoimaisena toinen toistuvasti sanoisi ettei viitsi, jaksa eikä halua niin kyllä kokisin sen rakkauden loppumisena. Meillä rakkautta osoitetaan myös fyysisesti, jos se jäisi pois iso osa rakkaudenosoituksista loppuisi > miten rakkaus säilyisi? Millä sen korvaisi?? Olen huomannut että pihtareiden parisuhteissa myös muu läheisyys loppuu (ettei toinen vain kuvittele saavansa mitään). Jo 2 tärkeää asiaa puuttuisi parisuhteesta!  Kämppissuhde ei ehkä riittäisi loppuelämäksi

Kaikille seksi ei ole rakkauden osoitamista, joten rakkaus pysyy ilman seksiäkin....

Vierailija
97/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä kun ensilukemalta luulin, että aloittaja ei ymmärrä naisia, jotka kieltäytyvät seksistä, koska ei ole iso vaiva antaa miehen käydä vain tyhjentämässä kassit, mutta nythän tämä on muuttunut siihen, että ap ei ymmärrä, että muilla voikin olla mies, joka on niin huono sängyssä ettei seksi hänen kanssaan enää kiinnosta.

AP, nauti hyvästä seksistä ja onnea, että sinulle on sattunut mies, joka osaa sekä saada sinut kiihottumaan että antaa sinulle orgasmin. Harva sinun tilanteessasi seksistä kieltäytyisikään jatkuvalla syötöllä. Ainoa asia, mikä sinun pitää siis ymmärtää, on se, että kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.

AP, joka siis on jo todistetusti mies ja provo, vastaa tässä itselleen. Huono, -5/5

Koita ensi kerralla jotain uskottavampaa.

Vierailija
98/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut"kerran viikossa riittää"-miestä. Kaikki ovat halunneet vähintään kerran päivässä. Ovat kuitenkin ymmärtäneet ettei mun paikat kestä semmoista. Kerran päivässäkin on vähän liikaa.

Nykyään sentään kestää vähän paremmin kun on synnytyksissä löystynyt 😉

Ehkä jos miehellä olisi pikkuinen niin syitä kieltäytymiseen olisi vähemmän tai ei ehkä lainkaan.

Kiitos vain mutta näin Av raadin keskiarvon mukaan tuo kerran viikossa tällaiselle 50+ parille joka on ollut 20v yhdessä on paljon keskimääräistä parempi tulos:D Olen tähän ihan tyytyväinen, itse voisin haluta enemmänkin mutta näillä mennään ihan hyvillä mielin. EIkä ole varustelussakaan valittamista;D Mutta tämä nyt ei ollut olennaista tässä ketjussa, ihan siis ohiksena.

Vierailija
99/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ap olisi provo? Oikeasti tosi rasittavaa, että noita provohuutelijoita tulee joka ketjuun! Joillekin on näköjään ihan mahdotonta tajuta, että se oma mielipide ei ole mikään yleinen totuus.

Vierailija
100/130 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Itse annan myös aina kun mies haluaa... menkkojen aikana otan poskeen yleensä pari/kolme kertaa, ettei toisen tarvii olla puutteessa. Miksi pihdata? Seksi on mukavaa ja toisinaan on lupa lahnailla jos ei olevinaan huvita...

Ja näin kaikki pysyy tyytyväisinä :)

Onko mies fyysisesti sairas ja siksi ei pysty vetämään kateen kun rouva ei halua seksiä? Onko oma seksuaalisuutesi niin olematon että koet tarpeelliseksi antaa kun et halua ettei mies ole 'tyytymätön' ja mahdollisesti sitten päädy jonkun luokse? Onko mies sanonut sinulle että on puutteessa parin päivän tauon jälkeen? Onko sinulla oikeus kieltäytyä ilman että se aiheuttaa rektion? Onko sinulla orgasmi vaikeuksia ja haluaako mies sinun nauttivan ihan vain sinun nautintosi takia vai onko se kivaa vain hänen nautiintoonsa liittyen?

MItä tarkoitat lahnailulla tuossa yhteydessä, oletan että et sitä mitä kaikki muut täällä?