Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö itseäsi seksikkäänä ja haluttavana naisena?

Vierailija
13.03.2016 |

Millä perustella pidät tai et?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oppia hyväksymään se, ettei ole kenenkään mielestä lainkaan haluttava?

Hyväksyä se, että seksi ei kuulu elämääsi ja on turha kuvitella tilanteen muuttuvan. Elämässä on ihan oikeasti paljon kaikkea muutakin, johon voi keskittyä.

Vierailija
42/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että on herttainen ja armahtavainen kaikkia ihmisiä kohtaan lisää kauneutta.

Vaan mites noin seksikkyys ja haluttavuus? Mitä tarkoittaa herttainen ja armahtavainen tässä kontekstissa? Että hymyilee ja on ystävällinen urpoimmillekin? No joo, ei siinä ole mitään pahaa kunhan se ei tarkoita että sietäisi itseään tai kanssasisariaan kohdeltavan huonosti. Armahtavainen? Ketä pitää armahtaa, miksi ja millaisista teoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä enää. Se puoli minusta on kadonnut; tarve olla haluttava ja tarve pyrkiä haluttavaksi. Muut puolet minussa ja elämässäni merkitsevät niin paljon enemmän. Tämä ei tarkoita sitä, ettenkö olisi jonkun mielestä kaikkea em., mutta sillä ei ole minulle mitään väliä, olenko vai enkö ole. Minua ei enää kiinnosta miehet, jotka pitävät minua haluttavana, vaan miehet, jotka haluavat tuntea minut.

Vierailija
44/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyä se, että seksi ei kuulu elämääsi ja on turha kuvitella tilanteen muuttuvan. Elämässä on ihan oikeasti paljon kaikkea muutakin, johon voi keskittyä.

Eihän kyse ole pelkästä seksistä, vaan tuon myötä menee myös mahdollisuus parisuhteeseen. Iästä riippuen edessä jopa parikymmentä tuhatta päivää jotka vietät kaikki yksin, ilman kenenkään kumppanin seuraa ja läheisyyttä. Se on vielä ihan oma ongelmansa sen seksittömän elämän päälle.

-ohis

Vierailija
45/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kyse ole pelkästä seksistä, vaan tuon myötä menee myös mahdollisuus parisuhteeseen. Iästä riippuen edessä jopa parikymmentä tuhatta päivää jotka vietät kaikki yksin, ilman kenenkään kumppanin seuraa ja läheisyyttä. Se on vielä ihan oma ongelmansa sen seksittömän elämän päälle.

-ohis

Tuo on vain tekosyy. Etsi aseksuaali, jolle toisen seksikkyys ja haluttavuus ei ole pääasiallinen syy sitoutua.

Vierailija
46/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Tiedätkö, että niin kuten meitä on sinunlaisiasi, meitä on myös minunlaisiani. Minunlaisilleni yksin eläminen ei ole ongelma ollenkaan. Voit määritellä sen ongelmaksi omasta näkövinkkelistäsi, mutta se ei tarkoita sitä, että se todellisuudessa olisi - minulle itselleni. Siinä missä vuodet yksin on joillekin kauhu, toisille se on elinehto. - toinen ohis

Vierailija
47/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole miettinyt tätä aikoihin! Pohdiskelin ja tulin siihen tulokseen että ei, en ole sillä tavalla seksikäs ja haluttava että joku satunnainen vastaantulija mua noilla sanoilla kuvailisi. Se mikä itseni tässä pohdinnassa ylläti, oli se että se ei nykyään ole minulle kovinkaan tärkeää.

Aiemmin olin oikeasti hot, puinpa päälleni melkein mitä hyvänsä. En varsinaisesti siis pyrkinyt olemaan seksikäs, mutta se nyt vaan oli jotenkin osa minua ja habitustani ja viihdyin itseni kanssa silloin(kin) ihan hyvin. Silloin en osannut kuvitella millaista olisi olla "ei-hottis". Kai jotenkin ajattelin että se olisi vähemmän mukavaa.

On ilo huomata elämänmuutosten myllerryksessä minäkuva on säilynyt positiivisena vaikka muutoksia  tuleekin. :) 

Vierailija
48/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pidä, mutta kaikki miehet tuntuu pitävän aina.

Vierailija
49/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus. En ole koskaan pitänyt itseäni oikein minkään näköisenä ja itsetunto on aika huono. Mies kyllä kehuu seksikkääksi ja kauniiksi joka päivä. Luulin aina että ikä tuo itsevarmuutta mutta ei tuo ole juuri lisääntynyt. Ylipainoa ei ole ja kroppa palautui nopeasti raskaudesta ja synnytyksestä entisiin mittoihin ja jopa alle.

Vierailija
50/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Tiedätkö, että niin kuten meitä on sinunlaisiasi, meitä on myös minunlaisiani. Minunlaisilleni yksin eläminen ei ole ongelma ollenkaan. Voit määritellä sen ongelmaksi omasta näkövinkkelistäsi, mutta se ei tarkoita sitä, että se todellisuudessa olisi - minulle itselleni. Siinä missä vuodet yksin on joillekin kauhu, toisille se on elinehto. - toinen ohis

Good for you! Yritän samaan olotilaan päästä itsekin, koska se olisi kivempi vaihtoehto kuin 30-50 vuoden kärsiminen :) On vaan täysin perusluonteeni vastaista, joten nips naps itsensä aivopesu aivan erilaiseksi ihmiseksi ei onnistu kovin helposti.

Vierailija
51/91 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministerikin pitää ja se on hienoa!

Vierailija
52/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette todennäköisesti ole kummoisia te itsenne kehujat. Roikkuu, riippuu, hyllyy ja kurttuuntuu yhdellä jos toisellakin!

M47

Vierailija
53/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette todennäköisesti ole kummoisia te itsenne kehujat. Roikkuu, riippuu, hyllyy ja kurttuuntuu yhdellä jos toisellakin!

M47

Noh, nuo muutoksethan ovat meillä kaikilla edessä joskus.

Vierailija
54/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Ei minussa mitään varsinaista vikaa ole mutta ei mitään erityistäkään. Enkä ole koskaan osannut flittailla tai keimailla seksikkäästi.

Mutta jotenkin ihmeesti tuo oma mies tuntuu edelleen tuntevan suurtakin vetoa minuun vaikka yhdessä on oltu kohta 30 vuotta. Joten ehkä minussa silti on jotain.

Vierailija
55/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, koska minulla on huono itseluottamus. Yritän kyllä työstää sitä, koska mikään ei ole niin ärsyttävää kuin itseään jatkuvasti alentava ihminen.

Vierailija
56/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muiden mielipiteet tai itseni arvioiminen muiden näkökulmasta.

Vierailija
57/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti asiaa, koska en arvota itseäni miesten kautta eikä itsetuntoni ole tuosta kiinni.

Todennäköisesti olen, koskapa yrittäjiä on. Mutta minähän en mitään löllähtänyttä, hampaatonta puliukkoa ota, joita on valtaosa ikäisistäni ja nuoremmistakin miehistä.

N60

Vierailija
58/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo se on makuasia mitä kukin pitää seksikkäänä :) Toisten mielestä saatan olla ja toisten mielestä sitten vähemmän. 

Riitän itselleni ja koen itseni ihan tarpeeksi seksikkääksi, joten se riittää. 

Vierailija
59/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää oppia rakastamaan itseään jotta joku muukin rakastuu sinuun.

Vierailija
60/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys. Ei kiinnosta. Olen minä ja sillä selvä. En yritä tehdä vaikutusta kehenkään, enkä todellakaan jaksa miettiä olenko seksikäs vai en. Elämässä parempaakin sisältöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi