Pidätkö itseäsi seksikkäänä ja haluttavana naisena?
Kommentit (91)
Olen 50+ DI mies joten en. Mutta on minulla kolmea leikkelettä.
Mitä se tarkoittaa? Eli saanko huomiota miehiltä ja pidänkö siitä?
En ole koskaan pitänyt miehiltä saatua huomiota minään kivana juttuna. Olin nuorena tosi kaunis mutta hyvin arka. Silloin miesten puolelta tuleva huomio olikin aikalailla vallankäyttöä. Nykyään en kiinnitä huomiota siihen huomaavatko miehet vai eivät, lapset on tehty niin turhaa kohinaa. Saan positiivisia kommentteja ulkonäöstäni kyllä, myös toisilta naisilta.
Se on jännä, miten kokemus vaihtelee miehen mukaan. Suurin osa miehistä on minulle jo ensitreffeillä jälkeen ilmoittanut, ettei enää halua jatkaa tutustumista ja sitten taasen joskus tosi huipputasokas mies on halunnut jatkaa tutustumista vielä muutamien treffien ajan, vaikka heillä olisi runsaasti valinnanvaraa naisissa.
Riippuu päivästä ja kierron vaiheesta.
Olen vanha ja väsynyt ja kuulemma paksu ja rupsahtanut.
160/90
Oma mieskään ei halua enää seksiä.
Sinussa ei ole mitään haluttavaa. Sä oot historiaa. Räjähtäisin nauruun.
Eipä ole käynyt mielessäkään ajatella tuollaista, mutta nyt kun kysyit, niin rakastamani miehet pitävät minua kyllä haluttavana ja seksikkäänä ja sillä on ainoastaan merkitystä.
En. Teininä romutettu itsetunto ei oikein moista salli. Tosin nyt aikuisena monet ovat ilmeisesti nähneet minut hyvin erilaisena kuin itse näen itseni. Peilistä katsoo ihminen, jolla on iso ja epämuodostunut nenä, muodottomat kasvot, pienet silmät, muodoton pötikkävartalo. Minulle olisi ihan älytön ajatus mennä itse ns. iskemään ketään, siinä kuten monessa muussakin tilanteessa ajatus ulkonäöstäni on aina estänyt toimimasta. Jostain syystä kuitenkin miehen mielestä olen kuitenkin jotain muuta kuin itse koen olevani. Viime aikoina olen jutellut näistä teemoista myös pitkäaikaisten ystävien kanssa, ja myös heille fiilikseni ovat olleet yllätys. Kun olen kuulemma aina ollut se "kuuma" ja hyvin itsevarma. En tunnista itseäni heidän kuvauksistaan.
en pidä ja hyvä niin, saa olla rauhassa