Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö itseäsi seksikkäänä ja haluttavana naisena?

Vierailija
13.03.2016 |

Millä perustella pidät tai et?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta muiden mielipiteet tai itseni arvioiminen muiden näkökulmasta.

Tämä

Vierailija
62/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lähinnä siksi, että olen 60+ v 120+ kg mies. Mutta houkutteleva ajatus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan pidä. Elähtänyt mätisäkki jo 23-vuotiaana ja värkkikin kuin kymmenen lasta alakautta synnyttäneellä vaikken ole tehnyt ensimmäistäkään.

Vierailija
64/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta parempi näin. Ällöttäisi olla joku miesten objekti.

Vierailija
65/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tyytyväinen itseeni. En nyt mikään kaunotar, mutta saan ikäistäni seuraa, kun sitä olen vailla. Enkä nyt mitään yhden illan juttuja pelkästään tarkoita. Ne jää omaan arvoonsa, vaikka ehkä treffikumppani voi alkuun ollakin eri mieltä.

Vierailija
66/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai pidän!! itsetunnosta ja semmoisesta se nyt vaan on kiinni!

T. Pera-setä 171cm 126kg 79v

Vierailija
67/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole koskaan pitänyt. Koska en ole. N50+

Vierailija
68/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pidän. Olen sellainen herkkä ja herttainen. En mikään päällepäsmäri. En tunkeile tai ole tyrkky. Kaikkia ei voi tietenkään miellyttää. 

Vierailija
69/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

M49

Vierailija
70/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Osaan pukeutua tyylikkäästi, pidän itsestäni huolta joka päivä ja olen pitkä. 

Reetta(tv)52v. 

Vierailija
71/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pidän! Sillä perusteella, että meillä on pitkäaikaisen puolisoni kanssa seksiä paljon ja hän kertoo usein olevansa hyvin innoissaan minusta. Olen hoikka, siro ja urheilullinen, en varmaan kaikkien mieleen, mutta oma mieheni osaa arvostaa.

Vierailija
72/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä hetkellä. Viimeisilläni raskaana ja ei tällainen pallomaha oikein sytytä ja turvonnut olemus, ei voi mitään. Eikä tuo seksi ole miestäkään kiinnostanut raskauden aikana. Mutta uskon vakaasti siihen että synnytyksen jälkeen pääsen pikkuhiljaa takaisin omiin mittoihin ja pääsen pukeutumaan taas normaalisti ja tyylikkäästi ja uskon kokevani silloin itseni ihan seksikkääksi kyllä niin halutessani. 

Vierailija
73/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En vain ole sellainen. 

Vierailija
74/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleisesti pidä, mutta parisuhteessa kyllä. En pidä itseäni lainkaan seksuaalisena olentona tuntemattomille. En tunne seksuaalista vetoa ilman kiintymyksen tunnetta, joten ehkä oletan vähän automaattisesti, ettei muutkaan randomisti niin tunne. Toki ymmärrän rationaalisesti, että suurin osa tuntee, ja että olen vähemmistöä demiseksuaalina.

Vierailija
75/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nyt lähes viiskymppisenä olen löytänyt itsestäni seksuaalisen otuksen ja huomaan reaktioista ja suhdetarjouksista että se näkyy ulospäinkin. Näin kauan siihen meni, aiemmin oli tärvelty itsetuntoni liian matala jotta olisin voinut ajatella näin. Tiedän kyllä etten ole silti kaikkien makuun, sen myös huomaa jos on joillekin ilmaa. Ja se on ihan ok sillä tunne on silloin usein molemminpuolinen. 

Vierailija
76/91 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ns tyttöilyiltoina pari kertaa kuussa. Muuten olen perustylsä perheenisä ja ukkomies. 

77/91 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi! En! 

Vierailija
78/91 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ollenkaan. Tai siis ehkä  pitäisin, olen ihan sievän näköinen, mutta miehille olen aina ollut kuin ilmaa ja näkymätön. Kaikki naiset ympärilläni pariutuu, minä vaan porskuttelen sinkkuna. Työpaikallani olen ainut sinkku. Onneksi kukaan ei ainakaan vielä työpaikalla ole ollut ilkeä asiasta. En tiedä, mikä minussa on joka saa olemaan täysin näkymätön miehille. Myös ulkomaalaisille miehille, joiden sanotaan olevan naisen kuin naisen perässä. Parissa suhdeviritelmässä jota minulla on ollut, on aina ollut kysymys hyväksikäytöstä miehen puolelta, joko rahallisesti tai sitten seksuaalisesti. Heti ruvetaan kehumaan muita naisia, olemaan kiinnostuneita heistä. En ole miehille yleensä edes kakkosvaihtoehto, vaan kolmos tai nelos, silloin kun alkaa olemaan jo epätoivoinen tilanne miehillä. En tiedä, mikä minussa on vikana. 

Vierailija
79/91 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että olen kaverityyppiä, en seksikästä tyyppiä. En flirttaile, en katsele, en pidä mahdollisena että voisi olla jotain kiinnostusta, eikä kukaan kiinnostusta osoitakaan. Olen yli nelikymppinen, lyhyt ja hoikka, poikamainen vartalo, tosi lyhyet hiukset, androgyynit vaatteet.

Nuorena olen ollut irsevarma ja flirtti ja olen pitänyt itseäni seksikkäänä, vaikka en silloinkaan ollut tyyliltäni naisellinen. Silloin olin ihan perusnätti ja kiinnostunut miehistä. Nyt olen perustäti enkä ole kiinnostunut miehistä. Elämässä on muita murheita, ja sekin näkyy kun pilke silmäkulmasta puuttuu.

Vierailija
80/91 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silloin kun olen normaalipainossa. Ylipaino on tehnyt minusta tätimäisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi