Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammografiasta jatkotutkimuksiin

Vierailija
17.11.2023 |

Hei. Jos olet joutunut, mistä kohdallasi oli kyse? Ja kuinka nopeasti tutkittiin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi outo möykky. Huolestuin sen verran pahasti että menin yksityiselle, samana päivänä pääsin ja samalle päivälle sovin leikkausajan, koska en halunnut julkisella puolella mennä mihinkään ohutneulauksiin ja odottelemaan sitten määrättömäksi ajaksi jonoon. Tulos tuli parissa viikossa. Koteloitunut syöpäkasvain, ei etäpesäkkeitä. 

Vierailija
2/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ultraääneen, sitten paksuneulanäytteeseen. Se vaihe ei minun kohdallani enää tule toistumaan vaan vaadin suoraan leikkausta, tai vaikka koko rinnan poistoa. Leikkauksen jälkeen todettiin syöpäkasvaimeksi, mutta ilmeisesti kohtuullisen vaaratonta laatua.

Oli  nimittäin elämäni kamalin kokemus, ja olen sentään kokenut melko paljon hammaslääkärin kynsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana päivänä ultrasivat ja ottivat sekä ohut- että paksuneulanäytteet. Oli vaaraton kyhmy, ei syöpää. Julkisella tämä.

Vierailija
4/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammaografia, ultra, paksuneulanäyte, syöpädiagnoosi, leikkaus, sytostaatit, sädehoidot, lääkitys

Vierailija
5/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra, uusi mammografia ja ohutneulanäyte. Valitettavasti syöpä löytyi. 

Vierailija
6/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen joutunut. Ensimmäinen oli esiaste ja toinen ei mitään, niin kuin lääkäri sanoi. Ensimmäisellä kerralla tuli ultra ja ohutneula näyte samaan aikaan, kun lähetteellä menin. Toisella kerralla meni pari kuukautta ennen kuin mitään kuului, ei ollen kannassa mitään 

Vierailija
7/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammografiassa löytyi pari möykkyä oikeasta rinnasta.Niistä otettiin tulosten tultua paksuneulanäytteet, (paikallispuudutus, ei sattunut), muutaman viikon päästä tulokset, ei mitään vaarallista.

Myös lonkkien magneettikuvauksessa löytyi oik.munasarjasta möykky, mutta sitä ei tutkittu? Röntgenlääkärin mukaan harmiton?

Hän on ehkä selvännäkijä??? 

Vierailija
8/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammaografia, ultra, paksuneulanäyte, syöpädiagnoosi, leikkaus, sytostaatit, sädehoidot, lääkitys

Sama, paitsi vielä toinen leikkaus jossa poistettiin imusolmukkeet kainalosta.

Vierailija
9/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joukkoseulassa ja heti seuraavana päivänä lähetetty kirje, 2 lääkäriä katsonut ja lisätutkimuksia tarvitaan. Joukkoseulan ja tutkimusten väliin jää viikko. 

Ap

Vierailija
10/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ultra, uusi mammografia ja ohutneulanäyte. Valitettavasti syöpä löytyi. 

Ja jatkan...nyt odottelen leikkausta ja jatkohoitosuunnitelmaa. Pelottaa.

Vierailija
11/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ultraääneen, sitten paksuneulanäytteeseen. Se vaihe ei minun kohdallani enää tule toistumaan vaan vaadin suoraan leikkausta, tai vaikka koko rinnan poistoa. Leikkauksen jälkeen todettiin syöpäkasvaimeksi, mutta ilmeisesti kohtuullisen vaaratonta laatua.

Oli  nimittäin elämäni kamalin kokemus, ja olen sentään kokenut melko paljon hammaslääkärin kynsissä.

Puudutus epäonnistui? Minulla paksuneulanäyte ei tuntunut yhtään miltään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi