Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö itseäsi seksikkäänä ja haluttavana naisena?

Vierailija
13.03.2016 |

Millä perustella pidät tai et?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun haluan olla, niin kyllä. Ja mullekin merkitsee vain oman mielipide, en oikein pidä semmoisesta huomiosta vierailta miehiltä. Tai no, pahempi se oli tutuilta :)

Mutta en siis varsinaisesti ole seksikäs tai haluttava siinä määrin, että sen voisi mainita ominaisuudekseni. Vähän panostusta ja olen, sen hetken :D. Ehkä vähän feikatusti, koska en normaalisti ole semmoinen.

Niin ja kun miehestä mainitsin, niin onneksi kelpaan ihan tavallisenakin, joten ehkä hänen silmissään olen haluttava ilman että omasta mielestäni olen.

Vierailija
22/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun haluan olla, niin kyllä. Ja mullekin merkitsee vain oman mielipide, en oikein pidä semmoisesta huomiosta vierailta miehiltä. Tai no, pahempi se oli tutuilta :)

Mutta en siis varsinaisesti ole seksikäs tai haluttava siinä määrin, että sen voisi mainita ominaisuudekseni. Vähän panostusta ja olen, sen hetken :D. Ehkä vähän feikatusti, koska en normaalisti ole semmoinen.

Niin ja kun miehestä mainitsin, niin onneksi kelpaan ihan tavallisenakin, joten ehkä hänen silmissään olen haluttava ilman että omasta mielestäni olen.

Samat fiilikset. Mielestäni siinä on jo vähän epätoivoista yrittämistä, jos ihan 24/7 pitää yrittää olla kaikille seksikäs ja haluttava. Eli jää silloin ulkokohtaiseksi oman egon todisteluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi tänään mies kertoi pitävänsä minua haluttavana ja se riittää, muiden sillä olenko muiden mielestä haluttava ei ole merkitystä.

Juuri näin, kun näkee oman miehen silmistä hänen pitävän näkemästään ja innostuvan minusta tulee hyvä olo. Seksikäs voi olla parisuhteessa vaikka ikää onkin. Miksi jaksaisi oikeasti välittää mitä ne muut ajattelee jos on itse tyytyväinen itseensä ja kumppanikin on.

Vierailija
24/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Perusteluina peilikuvani, muilta ihmisiltä saatu palaute ja iskuyritykset. Eka on ehkä se tärkein, siis että olen itse tyytyväinen.

Vierailija
25/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Minulla on ollut aina surkea itsetunto. Ja ei, en ole lihava. Mitat on kunnossa eikä paikat roiku, mutta kyllä sitä voi olla ruma muullakin tavalla. On iso perunanenä, ohut tukka, kulmikas leuka, silmälasit (piilolaseja en voi käyttää), karvaa väärässä paikassa, selluliittiakin löytyy. Mies väittää että näytän hyvältä mutta luultavasti valehtelee vaan että saisi minulle paremman mielen.

Vaikka en todellakaan ole mikään kaunotar, tiedän silti että paljon pahempia tapauksiakin on olemassa. Ja osa heistä pitää siitä huolimatta itseään hyvännäköisenä ja haluttavana. Tätä en voi käsittää... joskus mietin kummalla maailmankuva on enemmään vinksallaan.

Vierailija
26/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen seksikäs, älykäs ja hauska. En ole kaunis, mutta se ei ole koskaan suuremmin haitannut minua. 

Vierailija
27/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sexi sympooli mitat pit.152cm paino167kg eli täydellinen nainen matulle

Vierailija
28/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, olenhan hyvin pukeutuva ja aina laittautunut urheilullinen blondi, jonka ympärillä miehet pyörivät työpaikallakin. Itse tietysti tiedän, että toinen rintani on pienempi kuin toinen, alavatsa hyllyy, minulla on nakkisormet, läiskikkään värinen kasvojen iho, alaspäin valuva leuka sekä ohuet littahiukset, joiden kanssa temppuilussa menee vajaa tunti joka päivä. 

Vierailija
29/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä. Olen viehättävä.

Vierailija
30/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kauniit naiselliset vaatteet päällä, ja muutenkin laitettuna. Saan huomiota ihan riittävästi.

Ilman vaatteita en niinkään, koska painovoima on armoton isoille rinnoille. Onneksi mies tuntuu edelleen olevan kovasti kiinnostunut.

Vierailija
31/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Koen vain niin, en ole koskaan sen ihmeemmin perustellut asiaa suuntaan tai toiseen.

Vierailija
32/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä vaikka olen luonnon blondi ja hoikka ja isorintainen...inhoan jokaista näistä piirteistä, juurikin koska ne viehättävät miehiä....

Vierailija
33/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oppia hyväksymään se, ettei ole kenenkään mielestä lainkaan haluttava?

Vierailija
34/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä hyväksyä jotain, joka ei ole totta. Jossain on satavarmasti se joku, jonka mielestä olet haluttava, 33. Luultavasti useampikin, mutta eihän sitä voi tietää kun ajatuksia ei voi lukea.

Vierailija
35/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä vaikka olen luonnon blondi ja hoikka ja isorintainen...inhoan jokaista näistä piirteistä, juurikin koska ne viehättävät miehiä....

No voi että. Lihota 20kg ja vedä kalju, kyllä se siitä. *jaxuhali*

Vierailija
36/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pienet rinnat ja lihon mahasta. Ei mussa oo mitään seksikästä.

Vierailija
37/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Itseinhohetkiäkin tulee, aiemmin minulla oli huono itsetunto ja edelleen jos olen huonolla tuulella niin v*tuttaa peilikuva ja koko olemus ja elämä.

Mutta noin yleisesti ottaen pidän itseäni seksikkäänä ja haluttavana naisena. Enimmäkseen kroppani ansiosta, se on sopusuhtainen. Kasvonpiirteeni ovat ihan nätit mutta harmi kyllä ihoni on huono. Meikattuna pidän naamaanikin seksikkäänä. Myös hiukset on aika seksikkäät, vaikka ovatkin sen verran ohutta laatua että välillä on badhairday. Silmälasit päässä ei ole kovin seksikäs olo, mutta piilarit päässä kyllä. Pitää varmaan hankkia uudet rillit kun on niitä paremmankin näköisiä, nämä nykyiset vähän kyllästyttää.

Joo, olen mä aika pakkaus!

En kuitenkaan ole sellainen päitä kääntävä säkenöivä kaunotar 24/7, mutta ei se haittaa :)

Vierailija
38/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikeastaan. En koe ollenkaan tarvetta ajatella sitä kuinka paljon jotkut äijät haluaisivat minua hjörniä. Sellainen ei kohota itsetuntoani. 

Hyvänä tyyppinä itseäni sen sijaan pidän.

Vierailija
39/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Miesten pakit Tinderissä, nettideitissä, baarissa, harrastuksissa ja ystävien luona riittivät vihdoin siihen että tajusin olla kuvittelematta harhoja :)

Vierailija
40/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miestä ei ole ja en usko yleensä miesten kehuja jos niitä joskus kuulee. Tiedän olevani ihan perus, mutta silti pidän itseäni ällöttävänä ja rumana. Aina jos joku mies on halunnut seksiä luulen sen vain heittävän läppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme