Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen todella hiljaista miestä, ärsyttää

Vierailija
13.03.2016 |

Ollaan siis työkavereita ja mun mielestä se on töissä muille ihan suht puhelias, ei nyt mikään älyttömän puhelias, mutta kuitenkin. Ollaan nyt tapailtu jonkun aikaa ja alkaa tuntua todella tylsältä. Alkuun oli selkeästi kipinää meidän välillä ja ajattelin, että kyllä toi toinenkin tosta rentoutuu ajan kanssa. Mutta ei, jos mä en puhu mitään, niin ei välttämättä sekään. Ja se on tyytyväinen tähän tilanteeseen, aina kertoo kuinka ihanaa on ollut ja miten ihana olenkaan. Musta taas alkaa tuntua tylsältä, kun mä oon ainut joka yrittää pitää jutunjuurta yllä, muuten ollaan aika hissukseen. Ei siis varmaankaan ole mulle sopiva ihminen, vaikka tykkäänkin siitä ihmisenä ja ulkonäön puolesta erittäin paljon. Vai rentoutuukohan se vielä tosta?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu. Unohda hänet. Mun mies tuollainen ja ei se ole mihinkään muuttunut. Minä taas hölötän ja se saa miehen raivoon.

Hiljainen mies on tylsä mies.

Vierailija
62/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa vähäpuheisen miehen kanssa. Ei muutu. Toista ei voi muuttaa. Joskus tuntuu että tämä puhumattomuus syö minuakin. Olen sosiaalinen ihminen, kärsin tästä aika paljon:( kannattaa miettiä. Sinuna en jatkaisi suhdetta.

Juuri näin !

Pitää hankkia sosiaaliset suhteet muualta koska omasta miehestä siihen ei ole. Tunnen yksinäisyyttä avioliitossani.

Olen hiljaa koska kukaan ei halua että hölötän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oot töissä? 

Vierailija
64/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle. Et ole sä.

Vierailija
65/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei jaksais jatkuvaa akkojen lässytystä. Kaikki hetket täytyy täyttää hermostuneella lätinällä koska ollaan nii epävarmoj.

Vierailija
66/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selvästi tasapainossa itsensä kanssa, koska ei pelkää hiljaisuutta. Ei aina tarvitse räpättää, kalkattaa, pulista, höpistä jne. Opettele sinäkin ap nauttimaan hiljaisuudesta.

Vierailija
67/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muutu. Unohda hänet. Mun mies tuollainen ja ei se ole mihinkään muuttunut. Minä taas hölötän ja se saa miehen raivoon.

Hiljainen mies on tylsä mies.

Sanaton hiljainen yhteisymmärrys on kahden hyvän itsetunnon omaavan ihmisen merkki. Ei tarvitse itsetunnon pönkitystä toiselta.

Vierailija
68/68 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikäluokkaa? Jos on nuorempi kaveri niin voi vielä ujous karista, mutta muuten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän