Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen todella hiljaista miestä, ärsyttää

Vierailija
13.03.2016 |

Ollaan siis työkavereita ja mun mielestä se on töissä muille ihan suht puhelias, ei nyt mikään älyttömän puhelias, mutta kuitenkin. Ollaan nyt tapailtu jonkun aikaa ja alkaa tuntua todella tylsältä. Alkuun oli selkeästi kipinää meidän välillä ja ajattelin, että kyllä toi toinenkin tosta rentoutuu ajan kanssa. Mutta ei, jos mä en puhu mitään, niin ei välttämättä sekään. Ja se on tyytyväinen tähän tilanteeseen, aina kertoo kuinka ihanaa on ollut ja miten ihana olenkaan. Musta taas alkaa tuntua tylsältä, kun mä oon ainut joka yrittää pitää jutunjuurta yllä, muuten ollaan aika hissukseen. Ei siis varmaankaan ole mulle sopiva ihminen, vaikka tykkäänkin siitä ihmisenä ja ulkonäön puolesta erittäin paljon. Vai rentoutuukohan se vielä tosta?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehen tehtäviinhän kuuluu naisen seksuaalisuudesta huolehtimisen lisäksi myös tämän alinomainen viihdyttäminen.

Oikeesti? Ottakaas muijat vähän vastuuta itsestänne.

Vierailija
2/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän siitä vetristyy tai sitten ei.

Muuten kattele rumempi ja puheliaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miehen tehtäviinhän kuuluu naisen seksuaalisuudesta huolehtimisen lisäksi myös tämän alinomainen viihdyttäminen.

Nyt en ihan ymmärrä? Kirjoitin, että mä nimenomaan yritän koko ajan pitää juttua yllä, mutta toinen on hissukseen eikä selkeästi pysty täysin rentoutumaan ja olemaan oma itsensä. Tai sitten vaan on todella hiljainen omana itsenään. -ap

Vierailija
4/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että hän on jo hyvin rentona. Eivät kaikki puhu paljoa. Etsi toinen mies, jos tämä ei miellytä.

Vierailija
5/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo nyt tuntuu siltä, että joku asia ärsyttää, kannattaa varmaan miettiä onko tapailu sen arvoista. Olen itsekin puhelias ihminen ja tykkään keskustella ihmisten kanssa, niin "pinnallisesti" kuin syvällisemminkin, toki myös ajoittainen hiljaisuus on mukavaa, mutta en näkisi itseäni tapailemassa/seurustelemassa kovin hiljaisen ihmisen kanssa.

En siis tarkoita, että pitää olla mikään papupata mutta jos itse aloitan 90% keskusteluista ja pidän niitä yllä, en usko ihmisen olevan oikeantyyppinen minulle.

Vierailija
6/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ihastunut sinuun että on vähän kohmeessa. Usko mua. Olen itse melko puhelias nainen kylläkin mutta ihastukseni seurassa ajatus jotenkin sumenee. Vähän maistissa rentoudun.

Tehkää jotain yhdessä vapaa-ajalla jospa siitä poikisi jitunjuurta.

Toki on hiljaisia ja puheliaita äijä ihmistä voi muuttaa. Mieti tätäkin.

Vierailija
7/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi painajaista olla äänessä koko ajan kumppanin hölötyksen takia. Ap:lla ei taida olla päässä omia ajatuksia, mitä miettiä, kun pitää kiusata miestä koko ajan viihdyttämisen toivossa. t. nainen

Vierailija
8/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kenenkään vastuulla olekaan. Mutta ei kenenkään tarvitse myöskään alkaa kunnon parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka tuntuu olevan sosiaalisuuden tasoltaan aivan eri planeetalta. En mä ainakaan alkaisi, jos huumori ja seurallisuus ei olisi yhtään samanlaista meillä.

Vierailija
9/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä? Kirjoitin, että mä nimenomaan yritän koko ajan pitää juttua yllä, mutta toinen on hissukseen eikä selkeästi pysty täysin rentoutumaan ja olemaan oma itsensä. Tai sitten vaan on todella hiljainen omana itsenään. -ap

Luultavasti on oma itsensä, mutta sinä toivot että hän viihdyttäisi sinua. Mitä et ymmärrä? Päästä mies vapaaksi, ei ole sopiva sinulle.

Vierailija
10/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se hiljainen sika.

Vierailija
11/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jo nyt tuntuu siltä, että joku asia ärsyttää, kannattaa varmaan miettiä onko tapailu sen arvoista. Olen itsekin puhelias ihminen ja tykkään keskustella ihmisten kanssa, niin "pinnallisesti" kuin syvällisemminkin, toki myös ajoittainen hiljaisuus on mukavaa, mutta en näkisi itseäni tapailemassa/seurustelemassa kovin hiljaisen ihmisen kanssa.

En siis tarkoita, että pitää olla mikään papupata mutta jos itse aloitan 90% keskusteluista ja pidän niitä yllä, en usko ihmisen olevan oikeantyyppinen minulle.

Juurikin näin! Eli taitaa vaan olla vääräntyyppinen ihminen mulle. -ap

Vierailija
12/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin ihastunut sinuun että on vähän kohmeessa. Usko mua. Olen itse melko puhelias nainen kylläkin mutta ihastukseni seurassa ajatus jotenkin sumenee. Vähän maistissa rentoudun.

Tehkää jotain yhdessä vapaa-ajalla jospa siitä poikisi jitunjuurta.

Toki on hiljaisia ja puheliaita äijä ihmistä voi muuttaa. Mieti tätäkin.

Voihan se tietysti noinkin olla. Mutta ollaan nyt tapailtu pari kuukautta, niin oon vähän odotellut, että miten kauan siihen rentoutumiseen voi mennä.. :/ -ap

Vierailija
13/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi painajaista olla äänessä koko ajan kumppanin hölötyksen takia. Ap:lla ei taida olla päässä omia ajatuksia, mitä miettiä, kun pitää kiusata miestä koko ajan viihdyttämisen toivossa. t. nainen

Tuollainen mielikuva minullakin tulee että mies on aika vähäpuheinen ja sinut asian kanssa, mutta ap:lla ei myöskään ole paljon sanottavaa, mutta ahdistuu siitä, ns. perässä vedettävä tyyppi. Hölöttäjällehän sopii hiljainen kumppani, kun saa olla itse äänessä ja puhua siitä mistä itse haluaa.

Vierailija
14/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa rasittava pariskunta, jos kumpikin haluaisi olla koko ajan äänessä.

Vierailija
15/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mielikuva minullakin tulee että mies on aika vähäpuheinen ja sinut asian kanssa, mutta ap:lla ei myöskään ole paljon sanottavaa, mutta ahdistuu siitä, ns. perässä vedettävä tyyppi. Hölöttäjällehän sopii hiljainen kumppani, kun saa olla itse äänessä ja puhua siitä mistä itse haluaa.

No kyllä kai useimmat haluavat jotain keskustella sen kumppanin kanssa? Varsinkin noin tuoreessa suhteessa kiinnostaa tietää, mitä toinen ajattelee asioista, millaisia mielipiteitä hänellä on, miten suhtautuu elämään.

Jos jokainen sana pitäisi houkutella tai jopa puoliväkisin vääntää toisesta ulos eikä tällä olisi mitään kiinnostusta tietää minun ajatuksistani, niin ei olis mun juttu. Hiljaa tuppisuuna voi istuskella yksinkin.

Vierailija
16/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tapailuvaiheessa vielä tutustutaan ihmiseen ja jutellaan paljon asioista. Eli joo myönnän, että keksin vähän jopa tikusta asiaa, koska haluan tutustua häneen paremmin. Eli höpötän niitä näitä ja näen, että hän selkeästi pitää siitä. Mutta hän ei vaan itse ilmeisesti keksi juteltavaa tai luottaa siihen, että mä puhun koko ajan eikä hänen edes tarvitse yrittää keksiä juteltavaa. Mutta mustakin olisi välillä kiva kun hän aloittaisi juttelun jostain aiheesta tai kyselisi enemmän asioita. -ap

Vierailija
17/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät omasta äänestäsi niin älä missään tapauksessa häntä jätä.

Ja jos on vielä komeakin.

Vierailija
18/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teilläkö keskustelu merkitsee sitä, että toinen on äänessä ja toinen nyökyttelee? Minä olin kuvitellut, että keskustelu on vastavuoroista toiminta...

Vierailija
19/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsitkö yhtään, mitä tarkoitin tuolla? Siellähän lukeekin, että ajoittainen hiljaisuus on mukavaa, eikä pointti olekaan siinä että koko ajan täytyy puhua ja olla äänessä ja keskustella jne, vaan että kummatkin ovat samantyylisiä - nauttivat keskustelusta (ja siitä hiljaisuudesta) ja ovat yhtä aloitteellisia puhumisen suhteen.

Olen paljonkin hiljaa erinäisissä tilanteissa enkä suinkaan aina puhu vain puhumisen ilosta, pointti olikin siinä että en voisi nähdä itseäni ihmisen kanssa, jolle se keskustelu ylipäätään ei ole tärkeä piirre tai joka ei useinkaan aloita jutunjuurta tai ylipäätään kaipaa kummempia jutteluita.

Vierailija
20/68 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako se sulle kuuluu, jos mies on hiljainen. Et oo ansainnut sitä miestä sinä mylvivä emakko!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä