Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekasaunan perustaminen pieni rintaisille ja pieni munaisille.

Saunotaanko?
12.03.2016 |

Moi.

Oon miettynyt jos perustaisi julkisen saunan joka olisi meille pienen perinnön saaneille!
Olisi ihan mahtavaa kylpeä omanlaistensa kanssa. Aina puhutaan, että sauna on tasa- arvoinen ja statuksen poisjättävä paikka. Jep jep. Niin se varmastikin on, mutta ei meille kaikille!!
Itse tykkään käydä uimassa ja saunomassa julkisissa paikoissa, mutta aina kuitenkin kuulun siihen"sirkusapina" osastoon joka ei kuulu joukkoon.

Ja neropattirunkkareiden ja muiden trollauksen ei tarvitse vastata. Housut ja vaatteet päällä teistä ei ole vastusta mulle!

Mitä olette mieltä aiheesta?
Haluaisin perustaa saunaan johonkin helsinkiin!
Ongelma on toki miten tälläistä yritystä saisi markkinoitua VAIN sinne kuuluville henkilöille!
Joku sisäpiha ja porttikoodi oli mielessä.
Ja toki myös pitäisi palkata henkiläkuntaa joka voisi ovella todeta sinne kuuluvat henkilöt.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Mut mä lautana saan kuitenkin miehelle orkut, mut pienimunaiset ei mulle... Eli huono diili.

Vierailija
2/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit kai seka saunan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitten on julkinen sauna, jossa kenenkään kalun kokoon ei puututa tai sitä ei tuijoteta?

Vierailija
4/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että sauna ei ole seksiä varten... Miksi muutenkaan pitää olla sekasauna? Ymmärrän kyllä muuten tuon "kaltaistensa joukkoon"...

Vierailija
5/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pienet rinnat ja pienet penikset ovat verrattavissa keskenään? Etsikää pienipi**uisia sinne saunakavereiksi älkääkä pienitissisiä.

Vierailija
6/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö löysäpimppiset olisi myös kohderyhmää?

Vierailija
7/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. No nyt sä menit aiheesta ohi.

Mullakin on 17 cm mulkku seisokissa ja seksi kulkee. Mut normitukseen onkin toinen juttu. Mut tää ei ollutkaan seksistä tää keskustelu.

Vierailija
8/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Täsmennetään sen verran.

Ihmiset, jotka kokevat itsensä erilaisisi biologian saralla olisivat tervetulleita kyseiseen saunaan!

Vierailija
9/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotaanko? kirjoitti:

Okei. Täsmennetään sen verran.

Ihmiset, jotka kokevat itsensä erilaisisi biologian saralla olisivat tervetulleita kyseiseen saunaan!

Tuijotetaanko tai kommentoidaanko siellä isoa varustusta? 

Vierailija
10/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Kyseessä voisi olla ihan hyvin miesten, naisten ja sekavuorot. Lähinnä aiheessa kiinnosta olisiko tälläiselle muillakin intoa?

Vierailija
11/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuosta kyllä liikeideaksi ole. Pienitissisenä mulla ei ole minkäänlaisia vaikeuksia mennä uimahallin saunaan, jossa isotkin tissit höyryten lämpenevät.

Vierailija
12/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet innoissaan kirmaavat sinne "pienimunaisten" saunaan ja kertovat vielä kaverillekin? :D :D :D

Vakavasti ottaen taitaisi mennä syrjinnän puolelle tuollainen. Ja entä käytännössä? Tarkistetaanko jo tiskillä että asiakkaalla on varmasti pieni tavara?

Tämä on jo vahva päivän naurut-ehdokas :D

Vierailija
13/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi miljönääri perustaisin tämän heti. Tavalliselle työssäkäyvällä asiassa on kuitenkin mahdollinen taloudellinen riski.

Vierailija
14/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Se onkin hankala haaste asiassa. Ja markkinointi

Vierailija
15/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko siellä saunassa meisselit tanassa kun velttona pieni on usein seisokissa reippaasti yli keskikokoinen ;)

Ja voihan joku velttoisoletkuinen tulla avannon kautta sisään ja kyykyttää lauteilla clubin jäsenet :)

Vierailija
16/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pienet rinnat ja pienet penikset ovat verrattavissa keskenään? Etsikää pienipi**uisia sinne saunakavereiksi älkääkä pienitissisiä.

Nainen voi itse täysin vaikuttaa oman pillunsa tiukkuuteen. 

Vierailija
17/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon nimissä vaadin yhteissaunaa myös isotissisille ja isomunaisille!

Vierailija
18/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuosta kyllä liikeideaksi ole. Pienitissisenä mulla ei ole minkäänlaisia vaikeuksia mennä uimahallin saunaan, jossa isotkin tissit höyryten lämpenevät.

Tää on hauska :-) Sauna muuttuu hetkessä höyrysaunaksi, kun sinne muhkeine tisseineni saavun.

Vierailija
19/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Miten ois jos hommaisit ennemmin itsetunnon?

N18 ja täysin tissitön mutta sinut asian kanssa.

Vierailija
20/27 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin syrjintänä sitä, että en ison penikseni takia pääsisi samaan sekasaunaan sirojen ja pienitissisten naisten kanssa. Onko siellä portsari mittanauha kädessä saunan ovella? "Ei mitään asiaa tähän saunaan tuollaisen meisselin kanssa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi