Kun on tapahtunut jotain kauheaa ja päättää sen takia juoda kännit, niin millainen olo on seuraavana päivänä kun herää?
Tuntuuko se kauhea asia vielä kauheammalta krapulassa? Kaduttaako siinä vaiheessa että päätti juoda kännit? Jos olisi pysynyt selvinpäin, olisi jo saanut prosessoitua tapahtumaa ja siihen liittyviä tunteita ja ajatuksia heti tuoreeltaan.
Kommentit (12)
Totta kai tuntuu krapulassa vielä pahemmalta.
Hyvältä. Pää on nollattu ja ikävät asiat unohdettu. krapulassa makoillaan ja syödään tyytyväisenä
Ei tunnu pahalta. Krapula on just parasta. Tosin en saa itse kovia.
Ihan valtavan ihana!!! Kaikki on hyvin ja kaikki ongelmat ovat ratkenneet!
No siis en yhtään tiedä mistä mä oon tän "tiedon" mukaani napannu, mut ilmeisesti on mahdollista, että alkoholi ja huonosti nukuttu yö traumaattisen kokemuksen jälkeen on hyödyllinen, koska siitä kokemuksesta ei jää niin vahvaa jälkeä aivoihin. Nuo kaksi asiaa kun tunnetusti huonontaa muistijälkien syntymistä aivoihin.
Että jos jotain traumaattista tapahtuu niin kannattaa tissutella aamuun saakka :D
Heikko ihminen turvautuu päihteisiin kun jotain huonoa tapahtuu
Niin pahaa tapahtumaa ja tilannetta ei olekaan, etteikö se kännejä vetämällä menisi entistäkin pahemmaksi.
Sellainen, että kunnon ränni saa jatkua vielä muutaman päivän. Kyllä ne murheet siihen hukkuu, vaikka joku väittää, että oppivat uimaan.
Krapula vie seuraavana päivänä huomion pois siitä kauheasta asiasta, ja sen jälkeen alkaa taas tuntuakin siltä, että elämä voittaa.
Nykynuoriso ei enää juo, koska korona ja wokenes ja ei enää pussikaljaa ja wellness.
Mielenterveysongelmat räjähtäneet. Onhan se parempi urheilla pakkomielteisesti, ahdistua onko instassa hieno kuva, ettei vaan näytä vähän pöhöttyneelle, ja joku vaikka puhu jotain.
Itse kyllä otan jos siltä tuntuu, ja porskutan eteenpäin ihan ok olosuhteet huomioon ottaen.
Pienessä krapulassa ottaa myös helpommin riskejä, kuten vaikka hakee muka liian vaativaa työpaikkaa - jonka muuten sain :)
Kun jotain kauheaa on tapahtunut, alkoholi on viimeinen asia mitä haluan. Haluan olla yksin ja ajatella tapahtunutta, suunnitella mitä teen sen suhteen ja rauhoitella itseäni. Tämä onnistuu vain selvänä.
Krapulassa herääminen ja kauhean asian muistaminen kuulostaa kamalalta.
Nosto