Sekasaunan perustaminen pieni rintaisille ja pieni munaisille.
Moi.
Oon miettynyt jos perustaisi julkisen saunan joka olisi meille pienen perinnön saaneille!
Olisi ihan mahtavaa kylpeä omanlaistensa kanssa. Aina puhutaan, että sauna on tasa- arvoinen ja statuksen poisjättävä paikka. Jep jep. Niin se varmastikin on, mutta ei meille kaikille!!
Itse tykkään käydä uimassa ja saunomassa julkisissa paikoissa, mutta aina kuitenkin kuulun siihen"sirkusapina" osastoon joka ei kuulu joukkoon.
Ja neropattirunkkareiden ja muiden trollauksen ei tarvitse vastata. Housut ja vaatteet päällä teistä ei ole vastusta mulle!
Mitä olette mieltä aiheesta?
Haluaisin perustaa saunaan johonkin helsinkiin!
Ongelma on toki miten tälläistä yritystä saisi markkinoitua VAIN sinne kuuluville henkilöille!
Joku sisäpiha ja porttikoodi oli mielessä.
Ja toki myös pitäisi palkata henkiläkuntaa joka voisi ovella todeta sinne kuuluvat henkilöt.
Kommentit (27)
Voi vittu!
Mä olin kokoaja asialinjalla!
Miten helvetissä teistä ehkä muuten järkevistä ihmisistä tulee tääl palstoilla noin näennäisesti rohkealta luusereita?
Me voidaan tavata ihan mielellään livenä!
Katotaanpa sit miten ne mielipiteet olikaan?
Voin laittaa yhteystiedot yv:nä.
Marko
Saunotaanko? kirjoitti:
Voi vittu!
Mä olin kokoaja asialinjalla!
Miten helvetissä teistä ehkä muuten järkevistä ihmisistä tulee tääl palstoilla noin näennäisesti rohkealta luusereita?
Me voidaan tavata ihan mielellään livenä!
Katotaanpa sit miten ne mielipiteet olikaan?
Voin laittaa yhteystiedot yv:nä.Marko
Johan tuli aggressiivista settiä! Jäikö kassit lauteiden väliin vai mistä moinen tunteenpurkaus?
No joo. Meni vähän tunteisiin.
Mut itse uskon ihmisten väliseen kohtaamiseen.
Mites kun lepotilassa pieni mut tositoimissa iso? Mitä pienempi sitä isommaksi suhteessa kasvaa. Eli pieni voikin oikeasti olla iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pienet rinnat ja pienet penikset ovat verrattavissa keskenään? Etsikää pienipi**uisia sinne saunakavereiksi älkääkä pienitissisiä.
Nainen voi itse täysin vaikuttaa oman pillunsa tiukkuuteen.
Työntömitallako tämä mitataan? Pitääkö pinnistää vai lepotilassako mitataan?
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet innoissaan kirmaavat sinne "pienimunaisten" saunaan ja kertovat vielä kaverillekin? :D :D :D
Vakavasti ottaen taitaisi mennä syrjinnän puolelle tuollainen. Ja entä käytännössä? Tarkistetaanko jo tiskillä että asiakkaalla on varmasti pieni tavara?
Tämä on jo vahva päivän naurut-ehdokas :D
Ei poikkea jokaisesta vuoden päivästä siis mitenkään. Naureskellaan ominaisuudelle/vajavaisuudelle, jolle ihminen ei voi mitään itse tehdä.
Parempi olisi jo lapsena eliminoida minimunat yhteiskunnasta. Säästyisivät kärsimykseltä, nöyryytykseltä ja läpi elämän kestävältä naureskelulta.
Lämpiävät höyryllä - höyryten lämpiävät. Huomaatko eron merkityksessä? - ohis