Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni laittoi aamulla viestin jossa kertoo menneensä jatkoilta kaverinaisen luo yöksi

Vierailija
12.03.2016 |

Eikä mua edes haittaa. Tässä kohtaa tavallisesti revitään pelihousut ja pohditaan eroa ainakin palstalla. Miksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole raivostunut, kun luotan, että tosissaan on jäänyt sinne ja on pyytänyt sitten hakemaankin. Olen minäkin jäänyt kaverille yöksi, kun en ole sitten malttanut maksaa taksia 😀

Vierailija
2/11 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku kohta tulee selittämään että miehesi pettää sekä mies ja nainen ei voi olla ystäviä.

Ainiin ja yksi vakio, jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups kaveriNAISEN,luin kaverinsa. - Edellinen

Vierailija
4/11 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppani teki usein samaa. Arvaa olemmeko yhdessä enää?

Vierailija
5/11 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on niin huono itsetunto eivätkä pysty luottamaan toiseen. Siksi. Onneksi ap olet fiksumpi :)

Vierailija
6/11 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko luotat mieheen (aiheesta tai aiheetta ) tai sitten sua ei kiinnosta mitä miehesi tekee tai pettääkö hän. Miksi muuten lähti kaverin luo eikä tullut kotiin jos ei kerran jatkopaikkaan jäänyt?

Vierailija
7/11 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on vahva, vaikka juuri nyt kaukana olenkin ( jos ei olisi kertonut, tuskin olisin koskaan saanut tietää). Tosin onhan minullakin miesystäviä, joiden kanssa voin nukkua vierekkäin, saunoa yms. Joten tiedän varsin hyvin, että mies ja nainen tosiaankin voi olla vain ystäviä.

Ap.

Vierailija
8/11 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän minun pitäisi toimia biseksuaalin mieheni kanssa? Häntä ei voi ilmeisesti päästää kenenkään kanssa mihinkään.

Vierailija
9/11 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olisin halunnut nussia erästä miestä ja vieläkin sen tekisin....

- Rouva

Vierailija
10/11 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin asunto ja jatkopaikka lähekkäin, joten kävelivät sinne, ei tarvinnut nukkua lattialla, eikä maksaa taksia... :)

Kerrottakoon vielä että suhteen alkuaikoina ( ekat vuodet) olisi ollut hyvin mustat sukat, toinen on ikäänkuin luottamuksensa ansainnut... :)

Vierailija
11/11 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on niin huono itsetunto eivätkä pysty luottamaan toiseen. Siksi. Onneksi ap olet fiksumpi :)

Tai tyhmempi, toivottavasti ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä