Samaa mieltä Temosen kanssa, JVG ei ole yhtye.
Eikös yhtye ole sellainen, jonka jäsenet soittaa jotain instrumenttia? JVG olisi voinut voittaa vaikkapa vuoden rap-kokoonpano -palkinnon tai jotain sopivampaa.
Muutenkin oli aika omituisia ehdokkaita / voittajia joissakin kategorioissa.
Kommentit (18)
Samaa mieltä, yhtään väheksymättä JVG:n suosiota. Mutta tosiaan, joku muu kategoria olisi ollut osuvampi.
Kyllähän maija vilkkumaan yhtyeen nimi on maija vilkkumaa, vaikka se itse vaan laulaa.
Nylon beat oli yhtye, samoin pmmp.
Ei se esiintyminen olis kovin kummoista, jos jäbät vain touhuaisivat läppäreidensä takana.
Eiköhän ne osaa kuitenkin niitä musaohjelmia käyttää itsekin.
Keikoilla ollaan kuitenkin esiintymässä.
Jotenkin surullista aina kuitenkin silloin, kun musiikintekijät alkaa toisiaan mollailemaan. Antaa kuvan siitä, että pitävät itseään parempina kuin raatilaisia, jotka valinnan ovat tehneet. Tippui nyt vaan mun osalta lähinnä' temosen pojot, oon pitänyt häntä herrasmiehenä. Enkä edes ole mikään Jvg-fani.
Turhaa nillitystä, kun itse soittaa konemusiikkia, basso tai sähkökitara on ihan yhtä lailla elektroninen laite.
Vierailija kirjoitti:
Eikös yhtye ole sellainen, jonka jäsenet soittaa jotain instrumenttia? JVG olisi voinut voittaa vaikkapa vuoden rap-kokoonpano -palkinnon tai jotain sopivampaa.
Muutenkin oli aika omituisia ehdokkaita / voittajia joissakin kategorioissa.
Mitäs sitten acapella -yhtyeet ovat? Siinä ei soi kuin suu?
Ei J. Karjalainenkaan ole rockia, vaikka sen kategorian voittikin.
Emmat on muutenkin ihan vitsi. Levy-yhtiöt keskenään päättävät palkittavat ja musasedät taputtekevat toisiaan olille.
Vierailija kirjoitti:
Onko pmmp yhtye? Nylon Beat?
PMMP:hen ja Nylon Beatiinkin kuului solistien lisäksi muusikot, jotka soittivat keikoilla livemusiikkia. JVG:llä on DJ, joka keikoilla painaa oikean ääniraidan taustalle soimaan.
Eihän emma gaala oo ikinä ollut kun parin isoimman levy-yhtiön bileet, kellä ruskein kieli-periaatteella.
Vierailija kirjoitti:
kuka temonen? missä näin sanoi?
apulannan ex-basisti
Vierailija kirjoitti:
Turhaa nillitystä, kun itse soittaa konemusiikkia, basso tai sähkökitara on ihan yhtä lailla elektroninen laite.
On se silti vähän eri asia soittaa omin kätösin sähkökitaralla sointuja, tai rummuilla komppia kuin painaa syntsasta oikeaa nappia vastaavanlaisen äänen tuottamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se silti vähän eri asia soittaa omin kätösin sähkökitaralla sointuja, tai rummuilla komppia kuin painaa syntsasta oikeaa nappia vastaavanlaisen äänen tuottamiseksi.
Tarvii se kuitenkin jonkinlaista melodia- ja rytmitajua painella niitä nappeja. Ei hittibiisit synny randomilla niitä nappuloita hakaten.
Pojat on pystinsä ansainneet! Itse ne ne ääniraidat tekee, dj on keikoilla siitä syystä että JVG:n pojat voi keskittyä esiintymiseen. Lahjakkaita jätkiä ovat, ja onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvii se kuitenkin jonkinlaista melodia- ja rytmitajua painella niitä nappeja. Ei hittibiisit synny randomilla niitä nappuloita hakaten.
Sitä varten on tuottaja, joka masteroi ajoitukset kohdilleen, ehdottaa modulaatiota yhteen ja erilaista rumpufilliä toiseen kohtaan ja lisäilee efektejä niin, että biisistä tulee ehjä kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Pojat on pystinsä ansainneet! Itse ne ne ääniraidat tekee, dj on keikoilla siitä syystä että JVG:n pojat voi keskittyä esiintymiseen. Lahjakkaita jätkiä ovat, ja onnea heille!
Melkein kolmekymppiset pojat :)
Molemmat, PMMP ja Nylon beat olivat yhtyeitä. Mutta mitä sillä on tekemistä sen kanssa, että JVG EI ole yhtye. Rap duo se on tjs.
kuka temonen? missä näin sanoi?