Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samaa mieltä Temosen kanssa, JVG ei ole yhtye.

Vierailija
12.03.2016 |

Eikös yhtye ole sellainen, jonka jäsenet soittaa jotain instrumenttia? JVG olisi voinut voittaa vaikkapa vuoden rap-kokoonpano -palkinnon tai jotain sopivampaa.

Muutenkin oli aika omituisia ehdokkaita / voittajia joissakin kategorioissa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka temonen? missä näin sanoi?

Vierailija
2/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, yhtään väheksymättä JVG:n suosiota. Mutta tosiaan, joku muu kategoria olisi ollut osuvampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän maija vilkkumaan yhtyeen nimi on maija vilkkumaa, vaikka se itse vaan laulaa.

Nylon beat oli yhtye, samoin pmmp.

Ei se esiintyminen olis kovin kummoista, jos jäbät vain touhuaisivat läppäreidensä takana.

Eiköhän ne osaa kuitenkin niitä musaohjelmia käyttää itsekin.

Keikoilla ollaan kuitenkin esiintymässä.

Vierailija
4/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista aina kuitenkin silloin, kun musiikintekijät alkaa toisiaan mollailemaan. Antaa kuvan siitä, että pitävät itseään parempina kuin raatilaisia, jotka valinnan ovat tehneet. Tippui nyt vaan mun osalta lähinnä' temosen pojot, oon pitänyt häntä herrasmiehenä. Enkä edes ole mikään Jvg-fani.

Vierailija
5/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pmmp yhtye? Nylon Beat?

Vierailija
6/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa nillitystä, kun itse soittaa konemusiikkia, basso tai sähkökitara on ihan yhtä lailla elektroninen laite.

Vierailija
7/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös yhtye ole sellainen, jonka jäsenet soittaa jotain instrumenttia? JVG olisi voinut voittaa vaikkapa vuoden rap-kokoonpano -palkinnon tai jotain sopivampaa.

Muutenkin oli aika omituisia ehdokkaita / voittajia joissakin kategorioissa.

Mitäs sitten acapella -yhtyeet ovat? Siinä ei soi kuin suu?

Vierailija
8/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei J. Karjalainenkaan ole rockia, vaikka sen kategorian voittikin.

Emmat on muutenkin ihan vitsi. Levy-yhtiöt keskenään päättävät palkittavat ja musasedät taputtekevat toisiaan olille.

Vierailija
9/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pmmp yhtye? Nylon Beat?

PMMP:hen ja Nylon Beatiinkin kuului solistien lisäksi muusikot, jotka soittivat keikoilla livemusiikkia. JVG:llä on DJ, joka keikoilla painaa oikean ääniraidan taustalle soimaan.

Vierailija
10/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän emma gaala oo ikinä ollut kun parin isoimman levy-yhtiön bileet, kellä ruskein kieli-periaatteella. 

Vierailija
11/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka temonen? missä näin sanoi?

apulannan ex-basisti

Vierailija
12/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa nillitystä, kun itse soittaa konemusiikkia, basso tai sähkökitara on ihan yhtä lailla elektroninen laite.

On se silti vähän eri asia soittaa omin kätösin sähkökitaralla sointuja, tai rummuilla komppia kuin painaa syntsasta oikeaa nappia vastaavanlaisen äänen tuottamiseksi.

Vierailija
13/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noista Twiiteistä rahaa?

Vierailija
14/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se silti vähän eri asia soittaa omin kätösin sähkökitaralla sointuja, tai rummuilla komppia kuin painaa syntsasta oikeaa nappia vastaavanlaisen äänen tuottamiseksi.

Tarvii se kuitenkin jonkinlaista melodia- ja rytmitajua painella niitä nappeja. Ei hittibiisit synny randomilla niitä nappuloita hakaten.

Vierailija
15/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on pystinsä ansainneet! Itse ne ne ääniraidat tekee, dj on keikoilla siitä syystä että JVG:n pojat voi keskittyä esiintymiseen. Lahjakkaita jätkiä ovat, ja onnea heille!

Vierailija
16/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvii se kuitenkin jonkinlaista melodia- ja rytmitajua painella niitä nappeja. Ei hittibiisit synny randomilla niitä nappuloita hakaten.

Sitä varten on tuottaja, joka masteroi ajoitukset kohdilleen, ehdottaa modulaatiota yhteen ja erilaista rumpufilliä toiseen kohtaan ja lisäilee efektejä niin, että biisistä tulee ehjä kokonaisuus.

Vierailija
17/18 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat on pystinsä ansainneet! Itse ne ne ääniraidat tekee, dj on keikoilla siitä syystä että JVG:n pojat voi keskittyä esiintymiseen. Lahjakkaita jätkiä ovat, ja onnea heille!

Melkein kolmekymppiset pojat :)

Vierailija
18/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat, PMMP ja Nylon beat olivat yhtyeitä. Mutta mitä sillä on tekemistä sen kanssa, että JVG EI ole yhtye. Rap duo se on tjs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan