Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset voivat käydä mies-gynekologilla?

Vierailija
12.03.2016 |

Se että mies on lääkäri, ei muuta sitä tosiasiaa, että hän on myös mies. Mies on biologisesti ohjelmoitu katsomaan naisia "sillä silmällä" ja ihan varmasti mies-gynet ajattelevat potilaitaan illalla runkatessaan.. Hyi helvetti, miten jotkut naiset eivät ajattele tätä yhtään ja menevät kyselemättä mies-gynelle?

Kommentit (422)

Vierailija
21/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun gynekologini on mies. Semmoinen kuusikymppinen, asiallinen ja ammattitaitoinen setämies. Mielikuvitus ei nyt ihan riitä ajattelemaan että minun satakiloisen akan vanheneva römpsä josta hänellä on ilo kaivaa papanäytteitä ja pari kertaa tulehdusvuotoa olisi hänestä kiihottavuuden huippu. Jos on, niin ei mene hyvin hänelläkään ja suon sen ilon mielelläni. Minun kannaltani on kuitenkin tärkeintä että hänen käytöksestään en ole huomannut sitä mitenkään.

Vierailija
22/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle ei ole gynen sukupuolella hirveästi merkitystä, yleensä käyn naisgynekologeilla. Ei minulla ole mitään miesgynejä vastaan, on vain hiukan hämmentävää, miksi mies on halunnut opiskella juuri naisten vaginatutkijaksi?

Tämä on juuri ihan riittävä syy olla käymättä miesgyneillä.

Ymmärrän myös hyvin miehiä, jotka eivät halua käydä naispuolisella urologilla/antrologilla. Niin pain taitaa olla tosin muutenkin harvinaisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu näitä uunoja. Gynekologi näkee päivässä 20 rasvaista, visvaista römpsää, jossa on laskeumia, repeytymiä, kukkakaalikondyloomia, ulostetahroja, karvaa hikeä ja pissaa. Sitä se arki on. Syy miksi gynekologiaan erikoistutaan, on se, että lisääntymisbiologia on todella monimutkaista ja mielenkiintoista, lisäksi gynekologi pääsee mm. leikkaamaan siinä tavallisen potilastyön ohella.

Gynekologia on lääketieteellisesti monipuolista ja mielenkiintoista. Teidän haisevat rupelot kropat ja römpsät eivät. Pervoilemaan pääsee ihan ilmaiseksi vaikka pimeään puistoon, ei tarvitse opiskella peruskoulun jälkeen lukiota, lääkistä ja pitkiä erikoistumisopintoja.

Jopas vuodatus!

Ei minulla (eikä monella muullakaan) ole haisevaa, rupeloa kroppaa. Ihan olen nuorehko kaunis nainen. 

Mutta samaa mieltä toki siitä, että gynekologian alalle ei hakeuduta pillun kiilto silmissä. Toki jotain arkaaista viettiä voi olla naisten viehättymisestä naisten sukupuolielimiin. 

Eli pidän vähän eri asiana kuitenkin kuin erikoistumista jalkaterään tai korviin. 

Jep, sama juttuhan se on naisten viehätyksessä hoitajan ammattiin. Kauhea tarve päästä pesemään miesten vartaloita ja kulleja.

Vierailija
24/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle ei ole gynen sukupuolella hirveästi merkitystä, yleensä käyn naisgynekologeilla. Ei minulla ole mitään miesgynejä vastaan, on vain hiukan hämmentävää, miksi mies on halunnut opiskella juuri naisten vaginatutkijaksi?

Onko sitten jotenkin ilmeisempää, miksi mies on halunnut erikoistua juuri korviin, sisäelimiin, ihoon tai mitä noita nyt on?

Vierailija
25/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yks hailee mille se miesgyne runkkaa, kunhan tekee työnsä hyvin. Se on ainoa hetki jolloin minä olen paikalla. Ja hyvin on tehneetkin, mielummin mies- kuin naisgyne, eivät ole niin kovakouraisia ja kylmiä.

Vierailija
26/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näistä jutellaan, ettei lääkäri ajattele niin, mutta ihmisiä hekin ovat. Niin vain keski-ikäisen mieslääkärin pokka petti hetkeksi kun tutki tissejäni tässä taannoin. Pyysi näyttämään ne ja silmiin kyllä syttyi hetkeksi se palo, jonka jokainen nainen tunnistaa kun mies on "siten" innostunut. Palasi kyllä maan pinnalle parissa muutamassa sekunnissa. No, tissit ovat isot ja kiinteät, jos sillä nyt mitään merkitystä on.

Vierailija
27/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että mies gynekologit runkkailevat potilaitaan ajatellen.

Heh, kyllä huomaa että olet nainen ;)

Ihan varmasti runkkailevat, kun nätti 2-kymppinen kaunotar tulee levittelemään sievää sheivattua pilluaan siihen nenän eteen ;)

M41

No niitä parikymppisiä kaunottaria käy gynellä suunnilleen siinä suhteessa kun heitä on väestössä. Eikä se että on parikymppinen kaunotar tarkoita että pillu olisi mitenkään sievässä kunnossa. Ja vaikka olisikin, on varmasti kiihottava tunne kun se kaunotar on ennen sisätutkimusta avautunut syvällisesti kuukautisvaivoistaan tai alapääfinneistään. Gynellä käyvät myös kaltaiseni keski-ikäiset kolmen lapsen äidit joilla on taipumusta peräpukamiin ja joka on aikanaan revennyt synnytyksessä. Oma mies jaksaa yhä kiihottua, mutta jotenkin epäilen että pillun näyttäminen ei tässä vaiheessa ole se toimivin iskutekniikka. Villi veikkaus: mies41 ei kestäisi gynenä viikkoakaan.

Vierailija
28/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu näitä uunoja. Gynekologi näkee päivässä 20 rasvaista, visvaista römpsää, jossa on laskeumia, repeytymiä, kukkakaalikondyloomia, ulostetahroja, karvaa hikeä ja pissaa. Sitä se arki on. Syy miksi gynekologiaan erikoistutaan, on se, että lisääntymisbiologia on todella monimutkaista ja mielenkiintoista, lisäksi gynekologi pääsee mm. leikkaamaan siinä tavallisen potilastyön ohella.

Gynekologia on lääketieteellisesti monipuolista ja mielenkiintoista. Teidän haisevat rupelot kropat ja römpsät eivät. Pervoilemaan pääsee ihan ilmaiseksi vaikka pimeään puistoon, ei tarvitse opiskella peruskoulun jälkeen lukiota, lääkistä ja pitkiä erikoistumisopintoja.

Jopas vuodatus!

Ei minulla (eikä monella muullakaan) ole haisevaa, rupeloa kroppaa. Ihan olen nuorehko kaunis nainen. 

Mutta samaa mieltä toki siitä, että gynekologian alalle ei hakeuduta pillun kiilto silmissä. Toki jotain arkaaista viettiä voi olla naisten viehättymisestä naisten sukupuolielimiin. 

Eli pidän vähän eri asiana kuitenkin kuin erikoistumista jalkaterään tai korviin. 

Jep, sama juttuhan se on naisten viehätyksessä hoitajan ammattiin. Kauhea tarve päästä pesemään miesten vartaloita ja kulleja.

Hoitsuissa on paljon ns. wt-porukkaa. Eräskin päivystyksessä työskentelevä, sellainen reilusti ylipainoinen ja jotenkin törkyinen muija aina intoili, miten odottaa, että paikalle tulee poliisi potilaaksi ja että pääsee pyytämään tätä riisumaan.

Vierailija
29/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka eivät ymmärrä siitä lääkärin arjesta (vuostolkulla opiskelua niin, että ne ihmisen osat alkaa  muistuttaa rattaita joista rakentuu toimiva kone, kuinka kaikki se tieto pitää olla samalla hetkellä päässä kun katsoo vaikka kohdunkaulaa jotta tietää mikä voi johtua mistäkin, onko joku vialla, mitä seuraavaksi) varmaan sitten saa päähänsä että siinä helvetin kiireisessä arjessa pystyisi edes ajattelemaan mitään ylimääräistä (edes niitä visvoja tai karvoja, paitsi jos puhutaan liikakarvoituksesta tai jostain bakteeritulehduksen aiheuttamista eritteistä) tai seksuaalista... niin huoh. Vähän vastaava tunne tulee, kun yrittää selittää ulkomaalaiselle, että saunassa käynnissä ei ole mitään seksuaalista. Että perheen isä ei tuijottele pikkutyttöään.. Yritäppä sitä sitten jollekin luupäälle selittää.

Äläpä aliarvioi naisia. Sukupuolielimet ovat kaikkein intiimein alue ihmisessä. Se, miksi toinen sukupuoli hakeutuu ammatikseen tekemään juuri toisen sukupuolen intiimialueen parissa töitä, on mielenkiintoinen ja pohdittava kysymys... Se, tiedostavatko ammatinvalintansa taustat ja syyt itse, on monimutkaisempi kysymys. Niin pääsee nörtti rumiluskin naisen jalkojen väliin ja pätemään tiedoillaan naisten punastellessa.

Itselläni on lääkäri perheessä ja sen verran miespuolisia lääkärituttuja, että tiedän kyllä liikaa heidän tavoistaan, roisista huumoristaan ja naisten arvostelustaan ja arvioinnistaan. Miehiä ovat ja valta-asemassa naispotilaaseen nähden ja usein melko sovinnisteja asenteiltaan. Kyllä siinä se seksuaalinen valta on aika tärkeää, kun mies naisten alapäitä tutkii, vaikka se pitääkin verhota näennäiskohteliaisuuteen ja asiallisuuteen. Joukkoon mahtuu monenlaisia potilaita, mutta perusasetelma on mies, joka tietää ja tekee ja nainen, joka alistuu hänelle jalat levällään.

Vierailija
30/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei paljoa varmaan ees pillua tee mieli kun joutuvat näkemään haisevia ja rumia vittuja päivät pitkät

Vierailija
31/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehenä mulle olisi ihan ok mennä naislääkärille näyttämään kuukkelia.

Vierailija
32/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näistä jutellaan, ettei lääkäri ajattele niin, mutta ihmisiä hekin ovat. Niin vain keski-ikäisen mieslääkärin pokka petti hetkeksi kun tutki tissejäni tässä taannoin. Pyysi näyttämään ne ja silmiin kyllä syttyi hetkeksi se palo, jonka jokainen nainen tunnistaa kun mies on "siten" innostunut. Palasi kyllä maan pinnalle parissa muutamassa sekunnissa. No, tissit ovat isot ja kiinteät, jos sillä nyt mitään merkitystä on.

Potilaan näkökulmasta sanoisin, että lääkärintarkastus on ehkä epäeroottisin tilanne mitä voin kuvitella, ja kullini ei värähtäisi, vaikka lääkäri olisi alaston sara sieppi. Ehkä sitten lääkärin näkökulmasta tilanne tuntuu toisenlaiselta, en tiedä.

Vierailija
33/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sitten jotenkin ilmeisempää, miksi mies on halunnut erikoistua juuri korviin, sisäelimiin, ihoon tai mitä noita nyt on?

On. Korvat, sisäelimet, iho on kaikilla. Sukupuolielin on aivan eri tason asia. Usko pois, lääkäritkin ovat ennen kaikkea ihmisiä.

Vierailija
34/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, joo kaikki muut miehet kyllä heittää rasvasta juttua millon mistäkin naisesta mutta ei missään nimessä miesgynekologi!! Miesgyne ei ole samaa lajia muiden miesten kanssa vaan pikemminkin pyhimys joka ei ikinä katsoisi potilastaan himoiten! *silmien pyörittelyä*

Vierailija
35/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä edes mieti kumpaa sukupuolta se gyne on, työtään ne siinä tekevät. Olen itse sairaanhoitaja eikä ole koskaan tullut mieleen alapesuja tehdessä, että siinä olisi jotain seksuaalista. Sen lisäksi että alapää liittyy lisääntymiseen, siihen liittyvät ulostaminen, virtsaaminen jne. Kaikki normaaleja ruumiintoimintoja sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
36/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jep, sama juttuhan se on naisten viehätyksessä hoitajan ammattiin. Kauhea tarve päästä pesemään miesten vartaloita ja kulleja.[/quote]

Ei verrattavissa. Hoitaja pesee muutakin ja hoitaa potilasta kokonaisvaltaisesti. Gynekologi on erikoistunut naistentauteihin ja nimenomaan niihin ja joutuu niitä miettimään ja diagnosoimaan ja ajattelemaan tuntikausia päivittäin.

Vierailija
37/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolielimet ovat kaikkein intiimein alue ihmisessä. Se, miksi toinen sukupuoli hakeutuu ammatikseen tekemään juuri toisen sukupuolen intiimialueen parissa töitä, on mielenkiintoinen ja pohdittava kysymys... Se, tiedostavatko ammatinvalintansa taustat ja syyt itse, on monimutkaisempi kysymys. Niin pääsee nörtti rumiluskin naisen jalkojen väliin ja pätemään tiedoillaan naisten punastellessa.

Itselläni on lääkäri perheessä ja sen verran miespuolisia lääkärituttuja, että tiedän kyllä liikaa heidän tavoistaan, roisista huumoristaan ja naisten arvostelustaan ja arvioinnistaan. Miehiä ovat ja valta-asemassa naispotilaaseen nähden ja usein melko sovinnisteja asenteiltaan. Kyllä siinä se seksuaalinen valta on aika tärkeää, kun mies naisten alapäitä tutkii, vaikka se pitääkin verhota näennäiskohteliaisuuteen ja asiallisuuteen. Joukkoon mahtuu monenlaisia potilaita, mutta perusasetelma on mies, joka tietää ja tekee ja nainen, joka alistuu hänelle jalat levällään.

Joo, niinkuin tästäkin ketjusta näkee, miesgynelle menevät ne kaikkein herkimmät, kainoimmat ja alistuvaisimmat naiset...tai sitten eivät. Yleensä alistamisfantasioita viljelevälle miehelle reippaat tavalliset naiset ovat aikamoinen turn off.

Vierailija
38/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vertaa jalkafetissejä tähän. Hohhoijaa.

Kumpiakohan on enemmän jaloista kiihottuvia (otetaan nyt vaikka miehiä) kuin naisista innostuvia miehiä? Ja mietitään uudelleen bussikuski vs. miesgynejuttuja.

Ja mua ei ainakaan haittaa, jos joku bussikuski mun jaloista mielikuvana kiihottuu (olen kengät jalassa bussissa, en lähikontaktissa puolialasti!) kuin että jos olen ketarat levällään  jonkun edessä tutkittavana ja tämä hekumoi tällä tilanteella.

Vierailija
39/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun gynekologini on mies. Semmoinen kuusikymppinen, asiallinen ja ammattitaitoinen setämies. Mielikuvitus ei nyt ihan riitä ajattelemaan että minun satakiloisen akan vanheneva römpsä josta hänellä on ilo kaivaa papanäytteitä ja pari kertaa tulehdusvuotoa olisi hänestä kiihottavuuden huippu. Jos on, niin ei mene hyvin hänelläkään ja suon sen ilon mielelläni. Minun kannaltani on kuitenkin tärkeintä että hänen käytöksestään en ole huomannut sitä mitenkään.

Yäk miks sulla on noin usein tulehduksia?

Vierailija
40/422 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Se hoitotilanne on varmasti niin kliininen, ettei siinä ole mitään seksuaalista. Itse olen sairaanhoitajana nähnyt satoja römpsiä, kikkeleitä ja tissejä, eikä ne todellakaan siinä tilanteessa kiihota yhtään. Eikä varmasti tule runkatessa mieleen. Kehonosia siinä missä vaikka käsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi