Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako yksinäisen liittyä facebookiin?

Vierailija
12.07.2024 |

Saako sieltä kavereita? Vai onko se niin, että jos ei ole valmiiksi kavereita, niin siellä ei ole mitään?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei. Voit harkita itse silti asian. Koin yksin asuvana fb:n aika kurjaksi paikaksi ja kauheat mainostajat oli valittu. Eli muualla voin paremmin. Ja on muita someja ja ihmisiä. Kommunikointeja.

Vierailija
2/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei. Voit harkita itse silti asian. Koin yksin asuvana fb:n aika kurjaksi paikaksi ja kauheat mainostajat oli valittu. Eli muualla voin paremmin. Ja on muita someja ja ihmisiä. Kommunikointeja.

Olen instassa, mutta siellä ei kukaan juttele mitään. Kaipaan juurikin kommunikointia. 

ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen instassa, mutta siellä ei kukaan juttele mitään. Kaipaan juurikin kommunikointia. 

ap. 

Liity mieluummin Threadsiin, kun kerran sulla jo Instagram on.

Vierailija
4/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei. Jos ei ole kavereita, niin eihän siellä ole muuta kuin kommentointi joihinkin uutisiin ja esim ryhmiin. Ja sitä en suosittele, koska ei tee hyvää mielenterveydelle. Ne muut kommentaattorit on yleensä ihan sekaisin ja saat vain pahan mielen.

Vierailija
5/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Sehän on vaan joku boomereiden temmellyskenttä ollut viimeiset 5 vuotta.

Vierailija
6/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. 

Olen vain ihmetellyt, että mikä se on. En ole jaksanut perehtyä. 

ap. 

Vierailija
7/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. 

Olen vain ihmetellyt, että mikä se on. En ole jaksanut perehtyä. 

ap. 

No se on juurikin alusta, missä on ihan tavallista keskustella jopa tuntemattomien kanssa.

Vierailija
8/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen ja liityin faceen, lisäsin itseni kaikenlaisiin kaveriryhmiin. Toiveenani löytää kavereita ja juttuseuraa.

Se oli virhe. Niissä oli valtavasti vihamielisyyttä, negatiivisuutta ja katkeruutta. Ikäänkuin kilpailtiin siitä, kuka on yksinäisin ja murheellisin ja kenellä on raskain elämä.

Suurin virhe oli siellä sanoa että on parisuhteessa, se aiheutti suunnattoman paskamyrskyn. Kuulema puolisossa on riittävästi eikä ihminen tarvitse elämäänsä muita.

M42

Vierailija
9/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itse oli muutaman kuukauden ja poistin. Kukaan ei ikinä kommentoinnut tai tykkäilyt mun kuvista. Tuli asia selväksi, että ketään ei kiinnosta. Samaan aikaan jotkut sukulaistyttöjen fitness-baby-tatuointi-perse-törröhuuli kuvat keärsivät valtavan huomion. Enkä edes ymmärrä miksi. EI ole yksinäisellä/epäsuositulla mitään asiaa, kun ketään ei kiinnosta. 

Vierailija
10/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa toki mennä tinderiin. jos:

- on kaunis, hyvin pukeutuva fiksu salikissa, joka kaiken lisäksi ei kainostele seksin suhteen

- on komea jykeväleukainen lääkäri tai toimari

Nuohan niitä matchejä saa

Vierailija
11/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa liittyä omien kiinnostuksenkohteiden mukaisiin ryhmiin, niistä voi saada parhaassa tapauksessa jonkinlaisia kavereita jos olet aktiivinen ja huonoimmassakin tapauksessa saat ehkä jotain ajanvietettä. Mitä harrastatkin, kaikelle löytyy varmasti ryhmä.

Vierailija
12/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se facebook, muka yksinäisyyden poistaisi?

Vierailija
13/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä anonyymi tili facebookkiin jonka avulla saat Dating sovelluksen käyttöön.

Vierailija
14/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelen fb:ssä nimenomaan tuntemattomien kanssa. Sydänystäviä en ole hakenut, vaan liittynyt ryhmiin joiden aihe kiinnostaa.

Joskus liittymisen aikoihin mietin että onko kaverimääräni nolo, mutta eipä ketään kiinnosta. Noloa on se, jos joku kilpailee kaverimäärillä. 

Vierailija
15/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on kuollut alusta

Vierailija
16/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä anonyymi tili facebookkiin jonka avulla saat Dating sovelluksen käyttöön.

Mitään anonyymia tiliä ei voi tehdä ja väärällä nimellä luominen on käyttöehtojen vastaista ja Facebook bannaa herkästi tälläiset rikkojat.

Vierailija
17/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Sehän on vaan joku boomereiden temmellyskenttä ollut viimeiset 5 vuotta.

Ei ole.

Facebook on myös tiedotus kanava, liikkeille, pienyrittäjille, eri yhteisöille, julkisen puolen laitoksilke ja useille muille.

Olen vasta muuttanut töihin uuteen kaupunkiin, enkä tietäisi mistään, ellen seurauraisi oman lähiöni Facebook- ryhmää.

Samoin seuraan koko kaupungin facebook-ryhmää.

Paljon löytyy sellaista opastusta ja tietoa, jota muualta ei saa.  

Vierailija
18/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään anonyymia tiliä ei voi tehdä ja väärällä nimellä luominen on käyttöehtojen vastaista ja Facebook bannaa herkästi tälläiset rikkojat.

Mulla on jopa kaksi tyhjää tiliä jotka olen tehnyt vain käyttääkseni datingiä, ei niitä ole bannattu.

Vierailija
19/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Facebook on myös tiedotus kanava, liikkeille, pienyrittäjille, eri yhteisöille, julkisen puolen laitoksilke ja useille muille.

Olen vasta muuttanut töihin uuteen kaupunkiin, enkä tietäisi mistään, ellen seurauraisi oman lähiöni Facebook- ryhmää.

Samoin seuraan koko kaupungin facebook-ryhmää.

Paljon löytyy sellaista opastusta ja tietoa, jota muualta ei saa.  

Aivan.

Ja facebook-ryhmissä saa myös asiallisen vastauksen kysymyksiinsä.  Sen kautta löytyy joskus myös kadonneita esineitä: bussikortteja, avaimia, puhelimia, kuulokkeita ja muuta.  Etenkin lähiö face-ryhmissä.

Vierailija
20/20 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet uskomaton ääliö!  

Eikö sinua yhtään hävetä oma tyhmyytesi. Ja tietämättömyytesi?  Syytä olis.