Naiset haluavat vähemmän seksiä kuin miehet
http://www.hs.fi/elama/a1457497808137?ref=hs-etusivu-luetuimmat-#3
Oikeasti, tämän ikuisuuskiistan voisi lopultakin haudata. Kaikki kyselyt, kaikki tutkimukset, kaikki mediatottumukset, kaikki aikuisviihde, evoluutio, biologia OSOITTAA VAHVASTI SEN, että miehellä on yleisesti ottaen enemmän seksihaluja. Ei se tarkoita että naiset ois mitenkään huonompia. Onko oikeasti pakko tuntea asiasta niin, että se jättää naiset jotenkin "alakynteen" tässä keskustelussa, tai jotain? Koska muita motiiveja en keksi tälle älyttömälle jankkaamiselle. Kai sen on pakko olla sitä, että ei haluta myöntää sitä valtaa mikä mieheen naisilla on, tai jotain? Saa sanoa paremman selityksen. Koska väite siitä, että naiset haluaisivat yhtä paljon tai enemmän ei mene enää läpi.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Mulla oli niin pihtaava mies, että pakkohan se oli vaihtaa.
Hän itse sanoi ettei pillu kiinnosta, mua taas panettaa jatkuvasti.
N3131-vuotiaan naisen pitäisi jo ymmärtää miksi omasta kokemuksesta yleistäminen on typerää.
En ole tuo 31- vuotias mutta aika harva meistä on tuosta aiheesta väitöskirjaakaan tehnyt.
Mistä muusta tässä voi silloin puhua kuin omista kokemuksista ja tuntemuksista?
Aika vähän on naisten kesken tosi puhetta seksistä vai ovatko nuoret jo erilaisia tässä suhteessa? En ole huomannut ainakaan.Nyt oli kyse siitä, että N31 väitti, että miehet eivät halua enemmän seksiä kuin naiset, ja perusteli tätä sillä, että hän haluaa enemmän seksiä kuin miehensä. Tämä on aivan yhtä typerää kuin väittää, että naiset osaavat soittaa paremmin kitaraa kuin miehet, koska naapurin Sirpa soittaa sitä paremmin kuin miehensä. Tai että miehet ovat herkempiä kuin naiset, koska joku yksi mies on herkempi kuin joku tietty nainen. Jos tehdään koko väestöä koskeva päätelmä, niin kyllähän herranjumala aikuisen ihmisen pitää ymmärtää, että otannan tulee olla hieman suurempi kuin kaksi (2) henkilöä.
Ensinnäkin tämä on keskustelupalsta jossa voi puhua omista jutuistaan nimettömänä. Voi puhua asiasta niin kuin sen todella kokee.
Olen tuo yksi halukas nainen ja olen kyllä tuntenut itseni oudoksi näine haluineni enkä usko että olen oikeasti ainutlaatuinen vaan naisen seksuaalisuus ei vaan ole yhtä hyväksyttyä kuin miehen.
Toiseksi naisen on varmasti vieläkin vaikea edes kyselyihin vastata täysin totuudenmukaisesti ( toki näin voi olla miehilläkin, tosin toiseen suuntaan) kun se on niin syvällä selkäytimessä se naisen seksuaalisuuden hillintä ja rajoittamisen tarve.
Enkä tarkoita etteikö itsehillintää tule olla kummallakin sukupuolella.
Varmaan keskimäärin ainakin jossain iässä miehet ovat halukkaampia tai ehkä voisi sanoa että nopeammin valmiita seksiin.
Ero ei varmasti ole kuitenkaan niin suuri kuin on väitetty. Aivan varmasti on pareja joissa nainen kärsii puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua seksiä koskaan mutta rakastelusta pidän valtavasti ja voisin tehdä sitä koko ajan. Nuo ovat kaksi ihan eri asiaa.
Minä en juuri perusta kummastakaan. Ehkä se "rakastelu" on vieläkin tylsempää kuin seksi. Jälkimmäinen kai yleensä loppuu nopeammin ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä ketjussa ihmetellään naisten halukkuuden vähyyttä kun tälläkin palstalla vihataan naisten seksuaalisuutta? Naisia nimitellään mm. puhkinussituiksi.
Sitten miehet itkevät kun naiset eivät halua harrastaa miesten kanssa seksiä! Mistähän helvetistä mahtaisi kuulkaa johtua?
Taasko maalaillaan naisista uhreja, en jaksa enää.Täällä vihataan miestenkin seksuaalisuutta, etkö muka ole huomannut?
Miksi ette ota itse vastuuta siitä millaiseksi kuvailette naisen seksuaalisuutta ja naisen arvoa seksikäyttäytymisen seurauksena? Hyökkäätte heti uhri-kortin kanssa, koska ette kestä sitä totuutta, että naisen seksuaalisuus on kontrolloitavaa ja halveksittavaa. Nainen, joka harrastaa seksiä omien sääntöjensä mukaan, eli esimerkiksi parisuhteen ulkopuolella sinkkuna on väheksyttävä ja likainen, siinä missä mies vain "toteuttaa biologista seksuaalisuuttaan". Niin kerropa miten ihmeessä nämä asenteet eivät vaikuttaisi naisten haluihin?
Tällä palstalla ei ole koskaan ollut yli 20 sivuisia, miesten seksuaalisuutta ja arvoa haukkuvia ketjuja.
En voi ottaa vastuuta siitä, että sinä annat anonyymipalstalla kirjoittelevien trollien vaikuttaa seksuaalisuuteesi. Tämä asia on ihan oma häpeäsi, ei minun. Jos palstailu oikeasti vaikuttaa sinun noin voimakkaasti, etkä pysty käsittelemään näitä kirjoituksia kuten niitä tulisi pystyä käsittelemään (provokatiivisimmat kirjoitukset ovat AINA trolleja), niin lopeta hyvä nainen palstailu ennen kuin menetät mielenterveytesi. Minä en ole syyllinen sinun pahaan oloosi, vaikka minulla onkin penis.
Palstan mielipiteethän otin esiin vain yhtenä esimerkkinä siitä miten naisen seksuaalisuuteen suhtaudutaan yleisesti yhteiskunnassa. En myöskään missään kohti asettanut sinua henkilökohtaisesti vastuuseen mistään. Lue kommentit uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N3131-vuotiaan naisen pitäisi jo ymmärtää miksi omasta kokemuksesta yleistäminen on typerää.
No miksi sitten naiset valittavat nykyään jatkuvasti pihtaavista miehistä?
Koska asia ei ole niin iso tabu nykyään. On ihan ok, että nainen on halukas seksin suhteen ja siitä saa myös puhua. Ja on ihan ok, olla harmissaan miehen haluttomuudesta. Jokunen vuosikymmen taaksepäin tällainen aihe olisi ollut täysin kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska ne naiset, jotka ei saa tarpeeksi, puhuvat asiasta, tietenkin. Ei se vielä mittaa sukupuolten halujen määrää.
Vierailija kirjoitti:
N36 kirjoitti:
Kyllä varmaan keskimäärin haluavat, jokainen kaveri kenen kanssa olen aiheesta puhunut, on sanonut haluavansa vähemmän kuin mies ja ylipäätään harvoin. Ainakin pitkässä suhteessa.
Tämä saa minut tuntemaan itseni todella rumaksi ja ällöttäväksi. Kai sitä kannattaisi alkaa vaikka esittää halutonta niin jospa se muuttuisi todellisuudeksi.Mitä luulet mitä miehelle tekee se, että tulee jatkuvasti torjutuksi? Usein vielä päälle paheksutaan minkälainen pervo mies on kun haluaa "liikaa". Ei se nyt varsinaisesti itsetuntoa nosta. Kyllä se on harvinaisen selväksi vuosien varrella tullut, että miehen halut ovat likaisia tai vähintäänkin liiallisia ja väärin ajoitettuja.
Eikä ihan harvinaista taida olla sekään, että miestä syyllistetään naisen haluttomuudesta. Ei ole siivonnut tarpeeksi, huomioinut tarpeeksi tai kertakaikkiaan on vain niin huono sängyssä. Petipuuhien onnistuminen kun on perinteisesti ollut enemmän miehen vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
N36 kirjoitti:
Kyllä varmaan keskimäärin haluavat, jokainen kaveri kenen kanssa olen aiheesta puhunut, on sanonut haluavansa vähemmän kuin mies ja ylipäätään harvoin. Ainakin pitkässä suhteessa.
Tämä saa minut tuntemaan itseni todella rumaksi ja ällöttäväksi. Kai sitä kannattaisi alkaa vaikka esittää halutonta niin jospa se muuttuisi todellisuudeksi.Mitä luulet mitä miehelle tekee se, että tulee jatkuvasti torjutuksi? Usein vielä päälle paheksutaan minkälainen pervo mies on kun haluaa "liikaa". Ei se nyt varsinaisesti itsetuntoa nosta. Kyllä se on harvinaisen selväksi vuosien varrella tullut, että miehen halut ovat likaisia tai vähintäänkin liiallisia ja väärin ajoitettuja.
Mitä luulet mitä naiselle tekee se, että miehet haukkuvat nymfomaaniksi tai lutkaksi vain koska on halunnut saman verran seksiä mitä mies itse? Usein vielä päälle paheksutaan minkälainen jakari ja epäluotettava nainen on kun haluaa "liikaa", varmasti jakaa muillekin miehille. Ei se nyt varsinaisesti itsetuntoa nosta. Kyllä se on harvinaisen selväksi vuosien varrella tullut, että naisten halut ovat likaisia tai vähintääkin liiallisia ja väärin ajoitettuja, joiden perusteella tuomitaan koko naisen moraali, arvo ja ihmisoikeudet.
Esim. eilisessä ketjussa oli kommentteja, joissa pelkästään naisen halu harrastaa yhden illan jutuissa seksiä oikeuttaa lain rikkomiseen salakuvaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset valittavat jatkuvasti, en tiedä. Sen tiedän, että jos tekee päätelmiä vaikkapa naisvaltaisen keskustelupalstan jutuista, niin saattaa saada hieman puolueellisen kuvan asioista. Seksuaalista haluttomuutta on Suomessa tutkinut prof. Osmo Kontula, ja hänen tutkimustuloksensa ovat samanlaisia kuin joka ikisessä maassa, jossa seksuaalista haluttomuutta on tutkittu - naisten haluttomuus on yleisempää.
Ja mitä libidoon tulee: "Study after study shows that men's sex drives are not only stronger than women's, but much more straightforward" http://www.webmd.com/sex/features/sex-drive-how-do-men-women-compare
Oikeasti, tämä on niin tutkittu ja tiedostettu asia, että minua hämmästyttää miten kukaan voi vakavissaan kyseenalaistaa sen, että miehet haluavat seksiä enemmän kuin naiset. Järki käteen, naiset.
Mitä tässä tarkoittaa järki käteen naiset??
Vaikka keskimäärin näin olisikin niin onko sinun tarkoituksesi pakottaa halukkaat naiset häpeämään?Järki käteen tarkoittaa tässä yhteydessä sitä, että vaikka miehesi haluaa vähemmän seksiä kuin sinä, niin se ei kumoa kaikkia niitä lukuisia tutkimuksia, jotka aiheesta on tehty. Miehet haluavat silti enemmän seksiä kuin naiset, vaikka ukkosi ei enää sinua haluaiskaan.
Minun ukkoni haluaa minua onneksi ja seksiä kyllä vieläkin riittää.
Minun ei tarvitse piitata siitä että miehet haluaa seksiä enemmän kuin naiset kun minä itse haluan ja mies haluaa, tasapaino on hyvä.
Eurolla saa niin monenlaista tutkimusta.
Vielä kun eletään eteenpäin ja naiset saavat toteuttaa itseään vapaasti eikä ole enää edellisten sukupolvien häpeäkuormaa harteilla niin tutkimuksistakin voi tulla uudenlaisia tuloksia.
Miehille se toki voi olla kova paikka kun eivät enää pysty kontrolloimaan naisia häpeän avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31Sä et tajua. Kun mies alkaa parisuhteeseen naisen kanssa hänen seksihalunsa naistaan kohtaan vähenevät sillä a. nainen on helppo b. nainen on koko ajan sama. Tästä johtuen mies ei näe enää naista kiinnostavana. Senpä takia jos haluaa parisuhteen onnistuvan, pitää lähestyä sitä ennemminkin ystävyyden kautta. Ystävät antavat toisilleen vapauksia enemmän - kun annat miehelle luvan olla muidenkin naisten kanssa, miehen kiinnostus sinua kohtaan kasvaa. Eikä hän todennäköisesti tämän kuultuaan edes halua seksiä muilta kuin sinulta. Se on psykologiaa - kun ihminen haluaa kovasti jotain ja saa sen, hän huomaa ettei sitä ehkä tarvitsekaan.
Pettäminen on kiinnostavaa juuri siksi, että se on kiellettyä.Naiset, älkää tyrkyttäkö itseänne parisuhteessa miehellenne älkääkä kieltäkö häntä tekemästä asioita vaan kannustakaa siihen. Näin mies kokee että te olette niitä, joihin kannattaakin panostaa!
No tämä on sinun mielipiteesi. Olemme olleet vaimon kanssa yli kymmenen vuotta naimisissa ja yhdessä vajaat parikymmentä. Silti himoitsen vaimoani, kaikkine raskauksista jääneineen kiloineen. Kiihotun edelleen hänestä ja haluasin seksiä paljonkin, mutta valitettavasti häntä ei asia enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36 kirjoitti:
Eikä ihan harvinaista taida olla sekään, että miestä syyllistetään naisen haluttomuudesta. Ei ole siivonnut tarpeeksi, huomioinut tarpeeksi tai kertakaikkiaan on vain niin huono sängyssä. Petipuuhien onnistuminen kun on perinteisesti ollut enemmän miehen vastuulla.
No mutta tämä on vain AV-mammojen (tasa-arvoinen) logiikka.
Eli jos nainen on haluton, niin mies on aihettanut sen ihan itse omalla toiminnallaan ja ansaitseekin elää puutteessa.
Jos mies on haluton, niin hän on törkeä ihminen, joka ei tyydytä naistaan niin kuin miehen kuuluisi tehdä.
Mutta onneksi AV-palsta ei ole koko totuus.
Vierailija kirjoitti:
N36 kirjoitti:
Tämä saa minut tuntemaan itseni todella rumaksi ja ällöttäväksi. Kai sitä kannattaisi alkaa vaikka esittää halutonta niin jospa se muuttuisi todellisuudeksi.Mitä luulet mitä miehelle tekee se, että tulee jatkuvasti torjutuksi? Usein vielä päälle paheksutaan minkälainen pervo mies on kun haluaa &uot;liikaa". Ei se nyt varsinaisesti itsetuntoa nosta. Kyllä se on harvinaisen selväksi vuosien varrella tullut, että miehen halut ovat likaisia tai vähintäänkin liiallisia ja väärin ajoitettuja.
Aivan sama kuin miehet ovat vuosikymmeniä nauraneet naisten päänsärylle, haluttomuudelle, haukkuneen (nuoret pojat) naisia frigideiksi jne. Miksi, miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31Sä et tajua. Kun mies alkaa parisuhteeseen naisen kanssa hänen seksihalunsa naistaan kohtaan vähenevät sillä a. nainen on helppo b. nainen on koko ajan sama. Tästä johtuen mies ei näe enää naista kiinnostavana. Senpä takia jos haluaa parisuhteen onnistuvan, pitää lähestyä sitä ennemminkin ystävyyden kautta. Ystävät antavat toisilleen vapauksia enemmän - kun annat miehelle luvan olla muidenkin naisten kanssa, miehen kiinnostus sinua kohtaan kasvaa. Eikä hän todennäköisesti tämän kuultuaan edes halua seksiä muilta kuin sinulta. Se on psykologiaa - kun ihminen haluaa kovasti jotain ja saa sen, hän huomaa ettei sitä ehkä tarvitsekaan.
Pettäminen on kiinnostavaa juuri siksi, että se on kiellettyä.Naiset, älkää tyrkyttäkö itseänne parisuhteessa miehellenne älkääkä kieltäkö häntä tekemästä asioita vaan kannustakaa siihen. Näin mies kokee että te olette niitä, joihin kannattaakin panostaa!
No tämä on sinun mielipiteesi. Olemme olleet vaimon kanssa yli kymmenen vuotta naimisissa ja yhdessä vajaat parikymmentä. Silti himoitsen vaimoani, kaikkine raskauksista jääneineen kiloineen. Kiihotun edelleen hänestä ja haluasin seksiä paljonkin, mutta valitettavasti häntä ei asia enää kiinnosta.
Sanoit, ettei vaimoasi kiinnosta seksi kanssasi. Vaimosi ei siis ole helppo. Siksi hänen kanssaan seksiä haluaisitkin. Jos hän olisi koko ajan pylly pystyssä tuskin olisit enää yhtä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä ketjussa ihmetellään naisten halukkuuden vähyyttä kun tälläkin palstalla vihataan naisten seksuaalisuutta? Naisia nimitellään mm. puhkinussituiksi.
Sitten miehet itkevät kun naiset eivät halua harrastaa miesten kanssa seksiä! Mistähän helvetistä mahtaisi kuulkaa johtua?
Taasko maalaillaan naisista uhreja, en jaksa enää.Täällä vihataan miestenkin seksuaalisuutta, etkö muka ole huomannut?
Miksi ette ota itse vastuuta siitä millaiseksi kuvailette naisen seksuaalisuutta ja naisen arvoa seksikäyttäytymisen seurauksena? Hyökkäätte heti uhri-kortin kanssa, koska ette kestä sitä totuutta, että naisen seksuaalisuus on kontrolloitavaa ja halveksittavaa. Nainen, joka harrastaa seksiä omien sääntöjensä mukaan, eli esimerkiksi parisuhteen ulkopuolella sinkkuna on väheksyttävä ja likainen, siinä missä mies vain "toteuttaa biologista seksuaalisuuttaan". Niin kerropa miten ihmeessä nämä asenteet eivät vaikuttaisi naisten haluihin?
Tällä palstalla ei ole koskaan ollut yli 20 sivuisia, miesten seksuaalisuutta ja arvoa haukkuvia ketjuja.
En voi ottaa vastuuta siitä, että sinä annat anonyymipalstalla kirjoittelevien trollien vaikuttaa seksuaalisuuteesi. Tämä asia on ihan oma häpeäsi, ei minun. Jos palstailu oikeasti vaikuttaa sinun noin voimakkaasti, etkä pysty käsittelemään näitä kirjoituksia kuten niitä tulisi pystyä käsittelemään (provokatiivisimmat kirjoitukset ovat AINA trolleja), niin lopeta hyvä nainen palstailu ennen kuin menetät mielenterveytesi. Minä en ole syyllinen sinun pahaan oloosi, vaikka minulla onkin penis.
Palstan mielipiteethän otin esiin vain yhtenä esimerkkinä siitä miten naisen seksuaalisuuteen suhtaudutaan yleisesti yhteiskunnassa. En myöskään missään kohti asettanut sinua henkilökohtaisesti vastuuseen mistään. Lue kommentit uudelleen.
Tartuin esimerkkiisi palstan mielipiteistä, koska se oli ainoa esimerkki, jonka esitit siitä miten yhteiskunta suhtautuu naisten seksuaalisuuteen. Kun sinä sanot, että miehet ovat jostain vastuussa, niin kyllä sinä silloin asetat minut ja kaikki muutkin miehet henkilökohtaisesti vastuuseen. Siksi sanoinkin, että en ole vastuussa pahasta olostasi, vaikka minulla onkin penis. Ei minun auta lukea kommentteja uudelleen, jos sinä et ymmärrä kirjoittamaasi.
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi: ei se kyltymätön halukkuuskaan ole välttämättä hillitympää libidoa parempi vaihtoehto.
Meillä nyt vaan on erilaisia seksuaalisuuksia. Toiset haluaa enemmän ja toiset vähemmän. Naisten seksuaalisuutta on vuosisatojen ellei tuhansien ajan pyritty kontrolloimaan, tekemään siitä jotenkin rumaa ja likaista. Tosi sääli, kaikkien kannalta! Ei ole mikään ihme että nainen herkemmin pitää ns. kynttilää vakan alla tuossa suhteessa kun taas mies rehvastelee seksuaalisuudellaan. Tämäkään ei enää onneksi ole niin mustavalkoista. Naisen ei tarvitse eikä kuulu hävetä halujaan. :)
Tässä tulikin totuus. Kontrollointi ei vain ikävä kyllä ole edelleenkään loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansanomaisesti tuon kiteytti 20 vuotta sitten sanalaulaja Ice-T:
"Maailmaa pyörittää karjujen järjetön seksidraivi ja bitchien loputon keskinäinen kateus".
Ns. sanalaulajan maailmaa varmasti pyörittääkin. Aikamoisia primitiivisiä mölyapinoita näyttävät olevan noissa piireissä.
Mikä ihmeen sanalaulaja? Puhelaulajaako tarkoitat?
Sellaista sanalaulajaa, johon ap viittaa. Minä viittaan sellaiseen sanalla "mölyapina". Laulamisella moisen kanssa ei ole mitään tekemistä.
Seli, seli :D Miksi on anonyyminakin niin vaikeaa myöntää virheensä. "Sanalaulaja" ei tarkoita mitään, Ice-T, johon tuolla keksimälläsi termillä viittasit, on puhelaulaja.
Siis ei ap vaan kirjoittaja numero 3 lanseerasi sanan "sanalaulaja" ja minä viittasin siihen ilmauksella "ns. sanalaulaja". Mikä sinua tässä niin harmittaa? Rupeanpa käyttämään ameriikan mölyapinoista nimitystä "sanalaulaja" tästedes ihan kiusallani. :)
Vierailija kirjoitti:
N36 kirjoitti:
No, mulle on mieheni tehnyt noin ja päässyt tavoitteeseensa, eli en enää usko hänen haluavan minua lainkaan, joten en minäkään enää halua häntä yhtään. Jos vielä harrastamme seksiä, suostun siihen ihan passiivisesti miehen mieliksi. Haluamaan kun en enää pysty.
Vierailija kirjoitti:
Onpa huono provo taas.
Tuota, mikä tästä tekee provon? Vai provoavatko Hesarinkin toimittajat nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset valittavat jatkuvasti, en tiedä. Sen tiedän, että jos tekee päätelmiä vaikkapa naisvaltaisen keskustelupalstan jutuista, niin saattaa saada hieman puolueellisen kuvan asioista. Seksuaalista haluttomuutta on Suomessa tutkinut prof. Osmo Kontula, ja hänen tutkimustuloksensa ovat samanlaisia kuin joka ikisessä maassa, jossa seksuaalista haluttomuutta on tutkittu - naisten haluttomuus on yleisempää.
Ja mitä libidoon tulee: "Study after study shows that men's sex drives are not only stronger than women's, but much more straightforward" http://www.webmd.com/sex/features/sex-drive-how-do-men-women-compare
Oikeasti, tämä on niin tutkittu ja tiedostettu asia, että minua hämmästyttää miten kukaan voi vakavissaan kyseenalaistaa sen, että miehet haluavat seksiä enemmän kuin naiset. Järki käteen, naiset.
Mitä tässä tarkoittaa järki käteen naiset??
Vaikka keskimäärin näin olisikin niin onko sinun tarkoituksesi pakottaa halukkaat naiset häpeämään?Järki käteen tarkoittaa tässä yhteydessä sitä, että vaikka miehesi haluaa vähemmän seksiä kuin sinä, niin se ei kumoa kaikkia niitä lukuisia tutkimuksia, jotka aiheesta on tehty. Miehet haluavat silti enemmän seksiä kuin naiset, vaikka ukkosi ei enää sinua haluaiskaan.
Minun ukkoni haluaa minua onneksi ja seksiä kyllä vieläkin riittää.
Minun ei tarvitse piitata siitä että miehet haluaa seksiä enemmän kuin naiset kun minä itse haluan ja mies haluaa, tasapaino on hyvä.
Eurolla saa niin monenlaista tutkimusta.
Vielä kun eletään eteenpäin ja naiset saavat toteuttaa itseään vapaasti eikä ole enää edellisten sukupolvien häpeäkuormaa harteilla niin tutkimuksistakin voi tulla uudenlaisia tuloksia.
Miehille se toki voi olla kova paikka kun eivät enää pysty kontrolloimaan naisia häpeän avulla.
On kiva kuulla, että teillä menee miehenne kanssa sängyssä kivasti.
Tutkimuksista on toki hyvä esittää kritiikkiä, mutta jotain muutakin pitäisi olla kritiikin tueksi kuin se, että "mä en tykkää tutkimuksen lopputuloksesta".
Sinulla on melkoiset vaginalasit päässä, jos kuvittelet, että seksuaalisuus on vain naiselle häpeällinen asia. Mutta ymmärrän toki, että jos tuntee olonsa huonoksi (häpeää seksuaalisuuttaan yms.), sitä helposti haluaa jonkin tahon, jota syyttää pahasta olostaan. Miehet. Pelkään vain, että tulet vielä pettymään kun huomaat, että miehiä ei kiinnosta pätkääkään sinun seksuaalisuutesi, vaan asia on korviesi välissä. Peilissä näet sen suurimman itsesi syyllistäjän, vaikka asiaa onkin vaikea hyväksyä.
Taas näitä... Luitko sinä edes tuota linkin tekstiä? Entä luitko sitä AP kirjoitusta? Ymmärrätkö sinä lukemaasi tekstiä?