Naiset haluavat vähemmän seksiä kuin miehet
http://www.hs.fi/elama/a1457497808137?ref=hs-etusivu-luetuimmat-#3
Oikeasti, tämän ikuisuuskiistan voisi lopultakin haudata. Kaikki kyselyt, kaikki tutkimukset, kaikki mediatottumukset, kaikki aikuisviihde, evoluutio, biologia OSOITTAA VAHVASTI SEN, että miehellä on yleisesti ottaen enemmän seksihaluja. Ei se tarkoita että naiset ois mitenkään huonompia. Onko oikeasti pakko tuntea asiasta niin, että se jättää naiset jotenkin "alakynteen" tässä keskustelussa, tai jotain? Koska muita motiiveja en keksi tälle älyttömälle jankkaamiselle. Kai sen on pakko olla sitä, että ei haluta myöntää sitä valtaa mikä mieheen naisilla on, tai jotain? Saa sanoa paremman selityksen. Koska väite siitä, että naiset haluaisivat yhtä paljon tai enemmän ei mene enää läpi.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat seksiä enemmän kuin naiset, ja syy on evoluutiossa. Korkealla libidolla on ollut miehen kannalta paljon merkittävämpi rooli sen suhteen syntyykö miehelle jälkeläisiä vai ei. Naisia on aina nussittu, halusivat tai ei.
Nussiminen ilman lupaa on raiskaus.
Niin on, entä sitten? Naisia on raiskattu paljon ihmisen 200 000 vuoden historian aikana, ja nuo kiimaisimmat raiskaajat ovat saaneet geeninsä eteenpäin toisin kuin vässykkänysvääjät.
Mielenkiintoinen kuva miehen perusluonteesta ja hieman liian iloinen asenne aiheeseen. FYI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat seksiä enemmän kuin naiset, ja syy on evoluutiossa. Korkealla libidolla on ollut miehen kannalta paljon merkittävämpi rooli sen suhteen syntyykö miehelle jälkeläisiä vai ei. Naisia on aina nussittu, halusivat tai ei.
Nussiminen ilman lupaa on raiskaus.
Niin on, entä sitten? Naisia on raiskattu paljon ihmisen 200 000 vuoden historian aikana, ja nuo kiimaisimmat raiskaajat ovat saaneet geeninsä eteenpäin toisin kuin vässykkänysvääjät.
Mielenkiintoinen kuva miehen perusluonteesta ja hieman liian iloinen asenne aiheeseen. FYI.
Liian iloinen asenne aiheeseen? Bitch please, säästä nuo viiden pennin analyysisi sinne feministien kevätkokoukseen.
Ei vaadi analyysia kun olet noin läpinäkyvä ja feministeilla ei ole kevätkokousta. Meh.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjaliisa kirjoitti:
http://www.hs.fi/elama/a1457497808137?ref=hs-etusivu-luetuimmat-#3
Oikeasti, tämän ikuisuuskiistan voisi lopultakin haudata. Kaikki kyselyt, kaikki tutkimukset, kaikki mediatottumukset, kaikki aikuisviihde, evoluutio, biologia OSOITTAA VAHVASTI SEN, että miehellä on yleisesti ottaen enemmän seksihaluja. Ei se tarkoita että naiset ois mitenkään huonompia. Onko oikeasti pakko tuntea asiasta niin, että se jättää naiset jotenkin "alakynteen" tässä keskustelussa, tai jotain? Koska muita motiiveja en keksi tälle älyttömälle jankkaamiselle. Kai sen on pakko olla sitä, että ei haluta myöntää sitä valtaa mikä mieheen naisilla on, tai jotain? Saa sanoa paremman selityksen. Koska väite siitä, että naiset haluaisivat yhtä paljon tai enemmän ei mene enää läpi.
Ihanan yleistävää. No kuule, mun kohdallani kyseessä ei ole väite, vaan fakta. Reilu parikymppisenä seurustelin neljä vuotta miehen kanssa, joka oli yhtä himokas kuin minä, muutoin olen parisuhteissani poikeuksetta ollut se osapuoli, joka haluaa seksiä enemmän. Enkä varmasti ole ainoa nainen maailmassa, jolla näin on. Ihan yks lysti, meneekö se just sulle läpi vai ei, niin se vaan on. Ei se libido riipu sukupuolesta, tajua jo. Naurettava aloitus.
Terkuin nainen 34v, jolle nykyinen mies on antanut lempinimen Kiimailija :D
Itsehän sinä tässä yleistät. Sinun otos on tasan yksi ja sillä sitä tyrmäät nämä tutkimukset.
Tuossa Hesarinkin jutussa sanottiin, että on paljon naisia, jotka kärsivät miehet haluttomuudesta. Mutta se on yleisempää toisinpäin.
Eihän lainaamasi kirjoittaja yleistänyt, vaan kertoi nimenomaan vain oman kokemuksensa aloittajan väitteeseen "Miehet haluavat AINA enemmän". Lukutaitoa, jooko?
Naiset vähättelee halujaan ja miehet liioittelee. Näinhän se on kutakuinkin joka asiassa muutenkin. Naiset on kautta aikojen opetettu vähättelemään itseään kaikintavoin ja ainakin meille vanhemmille sukupolville on opetettu, että naisen halu on huono asia, nainen kun on järkevämpi kuin mies, jota kalu ohjailee. Vasta nyt on kasvamassa tyttöjä, joiden seksuaalinen halu on täysin hyväksyttävää, emmekä me äidit enää opeta, että seksistä seuraa vain pahaa ja että kunnon tyttö ei halujaan ilmaise, eikä niitä oikeastaan edes ole.
Toinen vaiettu asia on se, että naisen seksuaalisuus kasvaa iän myötä ja on korkeimmillaan vasta 40+, mutta siinä vaiheessa miesten seksuaalisuus alkaakin jo hiipua, eikä hän jaksa enää olla naisestaan niin kovin kiinnostunut, siitäpä monet erotkin keski-iässä johtuu.
Minä uskon päinvastoin, että täysin vapautunut ja itsevarma nainen on halukkaampi kuin mies. Yksi ongelma on se, että nainen kyllästyy melko nopeasti samaan kumppaniin. Ehkä ratkaisu olisi moniavioisuus, siis niin että naisella voisi olla monta aviomiestä, ei tietenkään toisinpäin kannattaisi, siitähän ei tulisi yhtään mitään.
Lannistavaa luettavaa kun juuri eilen oli jo hieman riitaakin miehen kanssa tästä aiheesta. Minä siis elän jatkuvasti puutteessa ja miestä stressaa seksihaluni. Minä en voi tehdä aloitteita kun mies stressaantuu, mutta jos odotan miehen aloitteita, niin jään taas ilman aivan liian pitkiksi ajoiksi. Minä niin luulin ottaneeni himokkaan miehen, jota omien sanojensakin mukaan oli, mutta viides vuosi menossa ja tahti senkun hyytyy. Minä haluan edelleenkin joka päivä. Joskus useammankin kerran päivässä. 4-5krt viikossakin riittäisi, mutta kun ei tuo pysty edes siihenkään oikein.
Ei varmasti olisi ongelmaa, jos mies olisi vähän aktiivisempi, mutta ei tuo tietokoneella tönötys ainakaan auta asiaa. Minä sitten teen senkin edestä kaiken ja olen täynnä virtaa ja seksihaluja. Ääh.
Up